Ma 27.3.2017 Otteluseuranta (Liiga)

  • 101 721
  • 1 171

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Miten se Kantola hakkasi itse itsensä?
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Lennulla vähän jääty kädet.
 

Old referee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, tuomarit
Ei juurkaan ihmetetytä, että JMA on turhautunut, kun saa pelata noin pehmeäkätisten ja peliälykkäiden ketjukavereiden kanssa. Petrell, silmät auki ja kiekko liikkeelle.
 

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Tää HIFK-TPS:hän on ihan hel..tin hyvää viihdettä maanantai-iltaan. Sattuu ja tapahtuu...

Edit: Harmittaa jo vähän valmiiksi sen puolesta, joka tän häviää... No sääli on sairautta!
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
TPS häviää kaikki aloitukset.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Oho, Kantola kaatui.
 
Joo, harmi kun eliminoivat toisensa jo tässä vaiheessa. Olisi ollut finaaliksi aika hieno.
On kyllä yksi viihdyttävimmistä ottelusarjoista mitä on tullut katsottua. Tietenkin ihan turha verrata esim Laine-Kärpät -sarjaan viime vuonna.
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Outoa että on tähänkin kauteen onnistunut 15 maalia tekemään, vaikuttaa nimittäin kohtalaisen paskalta tällä hetkeltä.

KooKoo:ssakin ollut pelitapa, joka saa huonommatkin pelaajat näyttämään paremmilta koska tietävät mitä tehdä. :D
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
On kyllä yksi viihdyttävimmistä ottelusarjoista mitä on tullut katsottua. Tietenkin ihan turha verrata esim Laine-Kärpät -sarjaan viime vuonna.
No ttuo on varmaan se mihin tulee itse viihdyttävyyden puolesta sarjoja verrattua, itse nautin sen sarjan peleistä varmasti eniten tässä Kärpät-Tappara -trilogian aikana vuosina 2014-16. Finaalipari Tappara-Ässät sitten siinä perässä kanssa.

Tämä on totta! Loistava olisi ollut finaalipariksi, oikeanlaista fyysistäpeliä heittää kehiin molemmat..
Kyllä vain. Hyvää peliä molemmat esittää, ja IFK on tehnyt kyllä loistavan ryhtiliikkeen pudotuspeleihin.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Oho, Kantola kaatui.
Mä olen tällä kaudella laskenut käsin ne kaikki erät jolloin Kantola ei ole kaatunut.

Tähän mennessä ei ole tarvinnut käyttää ensimmäisen käden sormia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös