Ma 22.4.2024 Pelicans - Tappara

  • 22 499
  • 580

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Ei jumalauta mitä rallienglantia taas. Vai tit juu vin tunait?
 
Suosikkijoukkue
Tappara
Joku tuolla aiemmin ihmetteli, että mikä tässä on muuttunut Tapolan Tapparaan, ja että näyttää ihan samalta.

No mm. se, että Tappara paineisti kolmella hyökkäyspäädyssä viimeisellä minuutilla! Paljon enempää ei voi vaatia, jos halutaan "aktiivisempaa kiekkoa"...
Just tuli mieleen, olikohan KooKoo:ta vastaan kun ne tuli takaa tasoihin ja täällä parjattiin Camperia, joka lähti maalin takaa karvaamaan ja seurauksena tuli tasoitus. Just sitä mitä nyt on puhuttu. Annettiin tehdä virheitä, mutta ajetaan pelityyliä sisään. Nyt se kantaa hedelmää. Ei sitä silloin ajatellut.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Kyllähän pikkuisen tuuletin Pelicansin 2-3 kavennusta, mutta Tapparan rutiini, aktivisuus ja huolellinen puolustus oli liikaa. Minä olisin ylivoimalla heti pannut all-in ja ottanut Kokon pois. Taistellut niin, että aloitus on ainakin 50-50, ettei Tappara saa lyötyä tyhjiin. No kumminkin. Pelicans ei saanut edes kunnolla mokkea pois. Helppoahan se on täältä huudella. Olen itse asiassa puolueeton. Onnea ja seuraavaan taistoon.
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Niklas, vitun Kokko. Piti kyllä Pelicansin pelissä mukana, ottiko mitä 4 läpiajoa ja kourallisen muita huipputontteja ja kas, kotijoukkue teki maalin pelin! Wow. Heljanko pääsi tavallaan helpolla. Heljangolle lurahti hieman se ensimmäinen, oli kuin Aaltonen Metsolalle. Siinä Ekberg hieman hätäili. Tappara laittaa kyllä kauden parasta pöytään. Ovat yllättäneet minutkin, huh.
 
Viimeksi muokattu:

anatomia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, LeKi
Pikkuisen eilen uskalsin jo fiilistellä miltä mestaruuden voittaminen tuntuisi... Ihan perkeleen hienolta! Sitten samantien takin vetoketju kiinni ja napitkin siihen päälle. Vielä varmistus, ettei ole juoponnapissa, hyvä.

Röönpori taisi Sveitsissä olla hävinnyt sarjansa 3-0 tilanteesta lopulta 3-4. Eli mikään ei ole ohi vielä. Ensimmäinen erähän oli lopulta tasainen. Viime keväänä Pelicans voitti juuri tämän seuraavan kolmospelin, saapi nähdä miten nyt käy. Lash on pirun hyvä yhäkin, mutta nyt tuo muu osuus jää vajaaksi. Bryggman ja Carlsson itse asiassa yllättävankin vaisuja. Kun kiekko on "hopeakypärällä", niin aina jännittää.

Kokkohan oli tosi hyvä ja todellakin antoi joukkuelle mahdollisuuden voittaa. Joukkue vaan ei ollut samalla tasolla. Heljanko antoi siinä parikin sellaista maalia, jota ei yleensä kyllä päästä. Varmasti mies on terävämpänä huomenna. Ai että, hienoa kevättä taas mennään!!
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: S.T.

Kassu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
”Röönpori taisi Sveitsissä olla hävinnyt sarjansa 3-0 tilanteesta lopulta 3-4.”

Zurichin peräsimessä kyllä. Tämän takia juuri uskon että ei tule enää tapahtumaan. Jenkeissä konkurssin tehnyt on se jolla löytyy oikeaa kokemusta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös