Ma 20.5.2024 Otteluseuranta (11. kisapäivä)

  • 50 868
  • 1 637

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Ei pärjätä näillä Rissasilla, Mattiloilla, Hyryillä, Jääskillä jne.

Tusinaukkoa koko joukkue täynnä.
 

K.A.H

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tolta se näyttää, kun kukaan jengistä ei luota toistensa tekemiseen. Porukkaa hakkaa lapaa maalipaikoissa ja viittoo omalla puolustusalueella ohjeita muille. Mitä vittua siellä on Jukka tehty?
Ei mitään. Jukka itse on ollut jo kaksi vuotta väsyneen oloinen tuohon touhuun ja joukkue on valmentajansa näköinen. Intohimo puuttuu.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Suomi on suorastaan eeppisen surkea. Ihan kuin katsoisi taas Peltosen IFK:ta. Hirveätä räpellystä heittopussijengiä vastaan.

Peltosen kiekko on tähän verrattuna aivan eritasolla. Tästä tulee Marjamäen touhut (maju/Kärpät) mieleen. Aivan samanlaista kyvyttömyyttä reagoida mihinkään mitenkään. Täysi sokeus iskenyt Jaloselle ja luulee olevansa suurempi kuin on.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.

JJLehto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Haha, Tanska vastassa ja ”nyt kärkiäijien nostettava tasoa”… tähän on tultu
 

Hokifani25

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat
En rehellisesti muista milloin olisin viimeksi nähnyt näin aneemisen Leijonajoukkueen.

Ei sellaista ole minun elinaikani nähtykään missään (olen syntynyt vuonna 1990).
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Jalosen valtakausi on kyllä saamassa melko ruman lopun. Näin uskallan jo nyt sanoa.
Sukellus alkoi itseasiassa jo viime vuonna. Tämä on ikävä jatkumo sille, ettei Jalosen kiekolla tee paljon mitään.

Virran Peksi sanoi hyvin, ettei huipputoiminnan huonontumisen vaikutusta näe heti. Se tulee viiveellä ja nyt se viive on mennyt.
 
Tanskalaiset näyttää silleen miehekkäällä tavalla jääkiekkoilijoilta. Suomalaisissa on vähän jotain Gigantin myyjämäistä siloposkisuutta mikä ei vakuuta.
 

Kuuskasi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jalonen sanoi ennen ottelua, että se varmaa että joukkue on valmiina kun matsi alkaa. Miltähän peli näyttäis jos Suomi ei ois ollu valmiina...
 

Fedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Coyotes
Kyllä oksettaa tämä ilmapiiri täällä, kun Suomelle toivotaan häviötä. Samat tyypit aliarvioi vastustajia jatkuvalla syötöllä ja unohtavat sen, että Suomikin pelaa tällä hetkellä ihan "C-maajoukkueellaan". Poissa on NHL-tähdet ja euroopastakin valtava joukko menestystä tuoneita pelaajia on tällä kertaa ulkona.

Itse toivon leijonille joka ilta menestystä, vaikka miehistö ei olekaan edellisvuosien veroinen.
 

SatanicBunny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Narrin paluu
Tän otteluketjun seuraaminen on tällä hetkellä viihdyttävämpää kuin itse pelin seuraaminen, kiitos siitä kaikille teistä.
 

Hokifani25

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat
Voiko Jaloselle antaa potkut kesken kisojen tai mieluiten jo erätauolla ennen kolmatta erää?
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Mitä helewettiä tuolle Lehtoselle on tapahtunut?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös