Ma 13.3.2023 Kärpät - KooKoo

  • 13 378
  • 171

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Tuomarit nykyään varoittaa noista maalinedushuitomisista ja herkästi tulee boksia jos sama meno jatkuu.
Gröndahl viljeli nyrkkejä jo aiemmin niin ei kovin fiksua jos on varoitettu.
 

Joe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset joukkueet (jokerit on venäläinen)
Voitaisko näille dumareille järjestää joku oma show-ohjelma maikkarilla, jossa pääsevät parrasvaloihin, niin ei tarvitsisi playoffseja pilata noilla hemmoilla.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Hyryhän siinä veti nätisti lumet Setäsen silmille pelin ollessa jo poikki.... Siitä lähti liikkeelle
 

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Oliko sun mielestä todella 2+2 arvonen? Ei noista kuuluisi viheltää kakkosia edes runkosarjassa, ei etenkään pleijareissa.

Mä olisin antanut Gröndahlille kakkosen ja Anttilalle ei mitään. Eihän nuo moukut panssareissa missään tunnu, mutta kyllä ne ns. väkivaltaisuuden merkit täyttää, niin innolla paukutti menemään useamman moukarin.
 

Goljat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, PattU
Mä olisin antanut Gröndahlille kakkosen ja Anttilalle ei mitään. Eihän nuo moukut panssareissa missään tunnu, mutta kyllä ne ns. väkivaltaisuuden merkit täyttää, niin innolla paukutti menemään useamman moukarin.

Minä näin kans tilanteen näin. Eihän tossa ennen noita Gröhndalin kilareita tapahtunut mitään playoffvääntöä kummempaa. Erikoisesti rupes kyllä takomaan, kuten jo hetkeä aiemmin toisessa päässä.

Maaleja lukuunottamatta aika ympäripyöreä erä.
 

YOLO 1922

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Penguins
Huudellaan täältä leiristä, että erätauolla nähneenä pitää todeta Marjamäellä olevan edelleen tuomarit hyvin taskussa. Anttila menee ylimääräisenä pelaajana maalinedusvääntöön, ei pärjää Gröndahlille ja jotenkin siitä arvotaan Kärppien ylivoima, aikamoista.
 

Joe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset joukkueet (jokerit on venäläinen)
Mä olisin antanut Gröndahlille kakkosen ja Anttilalle ei mitään. Eihän nuo moukut panssareissa missään tunnu, mutta kyllä ne ns. väkivaltaisuuden merkit täyttää, niin innolla paukutti menemään useamman moukarin.
Jos kaikista noista annettais boksi niin eihän peleissä olis mitään tunnetta tai kahnauksia. Ongelma on, että noista ei normaalisti jaeta bokseja, paitsi välillä. Se on täysin epäoikeudenmukaista ja säälittävää roolinhakua tuomareilta.
 

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jos kaikista noista annettais boksi niin eihän peleissä olis mitään tunnetta tai kahnauksia. Ongelma on, että noista ei normaalisti jaeta bokseja, paitsi välillä. Se on täysin epäoikeudenmukaista ja säälittävää roolinhakua tuomareilta.

Minusta ei ollut ihan normi kahnaus ja naamanhieronta vaan Gröndahl muksi vähän liikaa. Näkemyseroja, sano, agree to disagree ja etiäpäi.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Super-Hessu!
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Miten tosta tuli 2 syöttöä ku Kärpät teki omiin. Ei Tammisen aikana ois tullu
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös