Luulin, että henkilö X oli jo kuollut

  • 78 029
  • 401

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kun tuolla Masked Singer- ketjussa arvuuteltiin erääksi hahmoksi Eino Gröniä, ajattelin voi hitsi, vieläkö Eikka on hengissä. Luulin jo kuolleen mutta vielä mitä... Hengissä on ja heittänyt keikkaakin (kesällä).
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Luulin, että Jean-Luc Godard oli kuollut jo ajat sitten, mutta herra pääsi haudan lepoon 13.9.2022. Kevyet mullat.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Luulin, että Jean-Luc Godard oli kuollut jo ajat sitten, mutta herra pääsi haudan lepoon 13.9.2022. Kevyet mullat.
Eikai miestä sentään haudattu heti samana päivänä kun kuoli, ja eikös tässä nyt muutenkin olla väärässä ketjussa kun tämä ketjun X eli tässä tapauksessa Godard on kuitenkin jo kuollut.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Näyttelijä William Daniels on vielä hengissä. Ikää toki jo kunnioitettavat 95 vuotta.

Jos nimi ei sano mitään, niin ääni on varmasti ainakin monelle tuttu, Daniels oli nimittäin Ritari Ässän KITT:in ääni. Itse muistan näyttelijän myös 90-luvulta sarjasta Boy Meets World (Isojen poikien leikit), jossa hän näytteli opettaja George Feenya.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Burt Bacharach perkules porskuttaa vieläkin! Sekoittanut jonkun toisen säveltäjän kuolemaan, koska herra on ollut mun kirjoissa penaalissa jo ainakin 10 vuotta.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mä luulin että Tina Turner olisi jo vaihtanut hiippakuntaa. Mut ei, the ”we don’t need another hero” Lady porskuttaa.
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Luulin että herra X on menehtynyt. Ilmeisesti vielä havittelee neiti A.ta. B.tä tai C.tä?
Herra X on mennyttä. Nykyisin on vain sukupuolineutraali "henkilö X".
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Tämän ketjun kohdalla tulee aina mieleen Henry Kissinger. Mutta Henry elää vielä, mojovat 99 vuotta matkamittarissa.

Uutinen vaan osui silmään jossa vanha kettu puhelee rauhanneuvotteluista.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tämän ketjun kohdalla tulee aina mieleen Henry Kissinger. Mutta Henry elää vielä, mojovat 99 vuotta matkamittarissa.

Uutinen vaan osui silmään jossa vanha kettu puhelee rauhanneuvotteluista.
Kattelin tossa vähän aika sitten jotain 25v. vanhaa Kylmä Sota -dokkarisarjaa. Henkka oli siinä haastateltavana ja näytti siltä että päästää viimesen piarun parin viikon sisään.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Onhan muuan veli Jimmy Carter myöskin edelleen hengissä, lokakuussa napsahti 98 vuotta mittariin.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Martin Saarikangas. Olin elänyt jo useamman vuoden siinä uskossa, että vanha herra Martin olisi jo potkaissut tyhjää 2010-luvun aikana, mutta näköjään olin väärässä. Virkeä 85-vuotias ja näyttää täsmälleen samalta kuin hän näytti 90-luvulla.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Martin Saarikangas. Olin elänyt jo useamman vuoden siinä uskossa, että vanha herra Martin olisi jo potkaissut tyhjää 2010-luvun aikana, mutta näköjään olin väärässä. Virkeä 85-vuotias ja näyttää täsmälleen samalta kuin hän näytti 90-luvulla.
Eli meniskö Veikkausliigassa viime minuuttien vaihtomiehenä? Vai vieläkin avauksen miehenä?
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Menee kuulemma Tapparaan.
Oli tuo kyllä huikea juttu aikoinaan. Kun meni viraaliksi jo ysärillä, niin voin vain kuvitella millainen meemi- ja paskamyrskylähde nykypäivänä olisi jonkun Olvin toimarin avausvaihto porkkanapöksyissä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös