Lukon pelien liput

  • 6 300
  • 32

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Rommeli kirjoitti:
Vesselin parkkis lienee tarkoitettu muuhun kuin kiekkoyleisön käyttöön. Sama juttu pätee myös Pick´n Payn parkkipaikkaan. Ihme juttu, ettei porukka viitsi viedä autojaan niille tarkoitettuihin paikkoihin, mitä Raumalta kyllä löytyy aivan riittävästi. Sen sijaan ne autot on aina ihan pakko jättää kauppojen asiakkaille tarkoitetuille paikoille. Elikkä sinne harjoitushallin taakse autoa vaan, kunhan ajoissa tulee paikalle. Toinen vaihtoehto lienee sitten Karin kenttä Pick´n Payn takana.
Välillä muuten Vesselin pihalta on ainakin napsunut parkkisakkoja matsien aikana.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Rommeli kirjoitti:
Vesselin parkkis lienee tarkoitettu muuhun kuin kiekkoyleisön käyttöön. Sama juttu pätee myös Pick´n Payn parkkipaikkaan. Ihme juttu, ettei porukka viitsi viedä autojaan niille tarkoitettuihin paikkoihin, mitä Raumalta kyllä löytyy aivan riittävästi. Sen sijaan ne autot on aina ihan pakko jättää kauppojen asiakkaille tarkoitetuille paikoille. Elikkä sinne harjoitushallin taakse autoa vaan, kunhan ajoissa tulee paikalle. Toinen vaihtoehto lienee sitten Karin kenttä Pick´n Payn takana.

Jees, en itsekään ole autoa Vesselille jättänyt, vaan Nortamonkadun puoleiselle parkkipaikalle. Mulla on ollut vaan se käsitys, ettei kauppojen pihalle jättämisistä paljoa sakkoja napsu, kun ne ovat aina pelipäivinä täynnä autoja. Tai sitten ne on vaan kaikki ostoksilla.

Ne pari kertaa, kun olen ollut harjoitushallin takana parkissa, ovat olleet sellaista jonottamista, etten vaan jaksa sinne autoani viedä. Nortamonkadun puoleiselta parkkipaikalta pääsee mielestäni helpommin liikenteeseen. Tänään tulen kyllä paikalle ihan vaan kävelemällä.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Bud kirjoitti:
Offina kyselisin tässä samalla tietääkö joku mihin kannattaisi auto jättää, jotta Poriin pääsisi jollain tavoin lähtemään?

Kyllä Raumalta aina pois pääsee. Itse kun asun Porissa ja käyn katsomassa pelejä myös täällä, niin olen havainnut sellaisen mielenkiintoisen seikan, että kun lähden Raumalta pelistä, olen kotona vain parikymmentä minuuttia myöhemmin, kuin Porista lähtiessäni. Matkaa on kuitenkin 55 kilometriä enemmän. Tämä kertoo kyllä enemmänkin Porin liikennejärjestelyistä, kuin Rauman vastaavista. Joka tapauksessa Raumalta pääsee lähtemään aina ihan loistavasti ja ilman isompia ruuhkia.
 

TD

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Feran tytöt <3
Wrighter kirjoitti:
Kyllä Raumalta aina pois pääsee. Itse kun asun Porissa ja käyn katsomassa pelejä myös täällä, niin olen havainnut sellaisen mielenkiintoisen seikan, että kun lähden Raumalta pelistä, olen kotona vain parikymmentä minuuttia myöhemmin, kuin Porista lähtiessäni. Matkaa on kuitenkin 55 kilometriä enemmän. Tämä kertoo kyllä enemmänkin Porin liikennejärjestelyistä, kuin Rauman vastaavista. Joka tapauksessa Raumalta pääsee lähtemään aina ihan loistavasti ja ilman isompia ruuhkia.

Yhdyn edelliseen. Vaikka minne jättää auton niin aina pääsee hyvin pois. Toista on Porissa, hirveästi huonommat järjestelyt ei vain yksinkertaisesti voisi olla. Tampereellakin on vähän nihkeää välillä, mutta sekin on lastenleikkiä Poriin verrattuna, harmi kyllä :/

Itse jättäisin niin Raumalta kuin Porista tullessa, joko Nortamonkadun ja Töyryntien risteyksessä olevalle hiekkaparkkikselle, taikka sitten Äijänsuon päätoimiselle parkkipaikalle, elikkä harjoitushallin taakse. Hyvin täällä autolla liikkuu vaikka ruuhkaa tuleekin olemaan.
 
Viimeksi muokattu:

Mdawg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jos itse olen autolla liikenteessä niin auto on parkissa siinä Pikku Matamia vastapäätä. Siitä pääsee nopeasti pois kun suuntaa "välikadun" kautta vesitornille päin.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Lukko tiedoittaa pienestä virheestä lipuissa täällä.
 

TD

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Feran tytöt <3
Nyt kun ketju on nostettu esiin, kävin keskiviikkona ostamassa lippuja ja pyysin näyttämään samalla lipputilanteen otteluihin Lukko-Jokerit ja Lukko-Ässät.

Molempiin otteluihin sai istumapaikkoja enää riveille 2 ja 1.
Jo sekin, että Ässät-matsiin on 1,5 viikkoa ennen ottelua myyty noin paljon lippuja, on upea juttu... Mutta vielä suurempi juttu on "tavallisen runkosarjapelin" melkein loppuunmyyminen, tarkoitan siis tietenkin tämän päiväistä Jokerit-ottelua.

Toisaalta noita paikallispelejäkin on aika paljon, joten sekin on hienoa että ne ottelut ainakin Raumalla ovat melkein aina loppuunmyydyt.
 

Mogilni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pronssilla
Voitto tänään edesauttaisi tuota lipunmyyntiä entisestään. Täyden hallin edessä muniin puhaltelu olisi sitä vastoin katastrofi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös