Lukon fanituotteet

  • 118 762
  • 472

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Samaa mieltä. Eihän sitä tässä iässä enää mitään sinikeltaista pelipaidan kopiota päälle laita mutta tuo harmaa on kyllä tyylikäs.

Ihan totta. Minä haluaisin että olisi sellaisia fanituotteita joita pystyisi pitämään ihan joka päivä eikä vaan peleissä. Esim. joku sini-keltainen on ihan hieno pelipaidan väri mutta en minä nyt helvetti sellaista päälleni laita kun lähden kaupassa käymään.

Katsokaapa varsin täältä KalPa-shopista kuinka näitä fanituotehommia voi hoitaa tyylikkäästikin. T-paitojen, huppareiden, takkien, lippisten ja erityisesti pipojen joukosta löytyy paljon sellaisia hillityn värisiä vaihtoehtoja joista on pudotettu tuo KalPan keltainen pois kokonaan. Tuloksena vaatteita joita voi pitää ihan joka päivä ilman että näyttää joulukuuselta. On siellä toki niitä räikeämpiäkin versioita mutta pointti onkin siinä että KalPalla on runsaasti vaihtoehtoja.

Lukonkin fanituotteet on onneksi menneet vähän hillitympään suuntaan niistä pahimmista kettuoksennuksista mutta paljon enemmän vaihtoehtoja toivoisin vielä. Ja enemmän vaihtoehtoja tuolla Lukko-logolla ettei homma menisi niin että jos haluaa Lukko-logolla varustetun tuotteen niin joutuu vaan tyytymään siihen yhteen ainoaan vaihtoehtoon.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mitäs pahaa sinikeltaisessa t-paidassa, tai collegessa, on jossa Lukee rinnassa että "LUKKO"? Mulla muita paitoja taida ollakaan, kirkkopaitaa lukuunottamatta, eikä kukaan ole vielä niiden pitämisestä mulle kitaansa uskaltanut soitella. Ja ikää on 44 (ja vehkeen pituus sama, no juhlakunnossa tietysti hiukan enemmän). Ollaan reilusti juntteja ja tunnustetaan väriä.

Mutta ei toi harmaa t-paitakaan hullumpi ole. Pitänee lauantaina ostaa kun Peten sakkia mennään äimistelemään.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mitäs pahaa sinikeltaisessa t-paidassa, tai collegessa, on jossa Lukee rinnassa että "LUKKO"? Mulla muita paitoja taida ollakaan, kirkkopaitaa lukuunottamatta, eikä kukaan ole vielä niiden pitämisestä mulle kitaansa uskaltanut soitella.

En minä mitään kidansoittelua pelkääkään mutta en vaan tykkää kuljeskella niin räikeän värisissä vaatteissa. Tuo sinikeltainen yhdistelmä kun ei minusta mikään järin tyylikkään näköinen ole noin siviilivaatteissa. Mieluummin kannan Lukon logoa jossain vähän hillitymmän värisissä ja näköisissä vaatteissa.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Oon vissiinkin aikaisemminkin "mainostanut" mutta mulla on tuo harmaa paita ja se on livenä ihan OK näköinen. Kannattaa se ostaa, hemmetti. Kun mullakin kerran on.
 

hokkikokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Noi Kalpan esimerkit oli hyviä. Noita voisi pitää päällä myös asiakastapaamisissa. Niissä kun minimipukeutumisvaihtoehto on farkut ja kauluspaita. Usein kuitenkin pikkutakki, suorat housut tai sitten jopa puku. Tilanteen ja asiakkaan mukaan mennään. Olisi se kuitenkin jutun juurta asiakastapaamisiin jos jostain lähes huomaamatta pilkistelisi Lukon logo.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tuossa katselin läpi Lukko-Shopia netistä että josko jotain Lukko-aiheista päällepuettavaa tilaisi ja kävin sitten miettimään että kuka on se ihminen/ne ihmiset jotka vastaa näistä Lukon fanituotteista? Ei nimittäin kyllä iske oikein mikään noista tuotteista ja ei oikein viitsisi rahaa tärvätä sellaisiinkaan vaatteisiin joita ei sitten ikinä tule pidettyä.

Olen tuossa aikaisemminkin käyttänyt esimerkkinä noita KalPan fanituotteita siitä kuinka fanituotteet voi hoitaa tyylikkäästikin ja siten että ihan arkenakin voi verhota itsensä fanituotteisiin ilman että näyttää joulukuuselta, KalPassa on nimittäin tehty ihan jumalattoman hienoa työtä fanituotepuolella. Sininen ja keltainen on Lukon värit mutta ei sitä silti tarvitsisi kaikkiin tuotteisiin käyttää, eikä ainakaan niin näkyvästi. Ja muutenkin toivoisi että noissa olisi vähän enemmän suunnittelua toisin kuin esim. tässä Retro collegessa jossa on vaan lätkitty jotain ketun kuvia ja merkkejä sinne tänne ilman mitään järkevää suunnitelmaa.

Ja sitten toivoisi myös reilusti enemmän vaihtoehtoja. Esim. tällä hetkellä miesten T-paidoissa on tasan kaksi vaihtoehtoa joista toisen jo omistan. Mielellään sitä ostaisi tuotteita ihan virallisesta Lukko-shopista ja tukisi samalla kannattamaansa seuraa mutta kun nuo vaihtoehdot on mitä on niin pitänee varmaan painattaa itse jossain ihan oma T-paita niin saa mieleisensä Lukko-paidan.
 

mize

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Rajala on hokenut koko ajan, että kahdella logolla mennään, mutta valitettavasti lehväslogo löytyy melko harvasta fanituotteesta. Luulisi että lehväslogo tuotteita myytäisiin tyyliin "mikäs tämmänen on, kun en ole ennen nähnytkään" ajattelumallin mukaisesti niille joilla kettutuotteita jo on.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Minua ei haittaisi vaikka löytyisi joku "retropaita" sillä mestaruusvuoden logollakin. Tai sitten vaan ihan pelkkä Lukko-teksti jollain hillityllä väriyhdistelmällä esim. tämän KalPan T-paidan tyyliin.

Ja sitten voisi tehdä vaikka tällaisen (Linkin takana Sami Kapanen -aiheinen T-paita) tyylisiä T-paitoja vaikkapa vanhoista Lukko-legendoista ja miksei nykypelaajistakin. Jos tuollainen paita olisi esim. numerolla 77 ja Eepin pärställä niin ostaisin ihan varmasti!

Kyllä noihin fanipaitoihin ideoita löytyisi vaikka miten jos vaan vähän panostettaisiin tuohon touhuun. Jos KalPalla on varaa pitää noin laajaa fanituotearsenaalia niin miksi Lukolla ei olisi? Ja minä näen tuon fanituotehomman että kun se tehdään kunnolla niin se maksaa ihan takuuvarmasti itsensä takaisin, ehkä jopa moninkertaisesti.
 

hokkikokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tänään oli hallilla myynnissä niin lehväslogoa kuin voi ja olla. Jos kaikki lehväslogoa haluajat ei sitä paitaa ostaneet, niin ei pitäisi kitistä. Ite ostin kaksi kun oli vain ja ainoastaan oikeat väritä ja "oikea" logo. Ja hinta omasta mielestäni kunnon materiaalilla valmistetusta t-paidasta oli 10€, joten siitäkään ei mielestäni pitäisi jäädä kiinni.
 

Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Arsenal FC
Tänään oli hallilla myynnissä niin lehväslogoa kuin voi ja olla. Jos kaikki lehväslogoa haluajat ei sitä paitaa ostaneet, niin ei pitäisi kitistä. Ite ostin kaksi kun oli vain ja ainoastaan oikeat väritä ja "oikea" logo. Ja hinta omasta mielestäni kunnon materiaalilla valmistetusta t-paidasta oli 10€, joten siitäkään ei mielestäni pitäisi jäädä kiinni.

Tuli myös paita ostettua. Hieno homma, ettei ollut kettua piilotettu mihinkään hihaan.
 

Trekolmestar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tänään oli hallilla myynnissä niin lehväslogoa kuin voi ja olla. Jos kaikki lehväslogoa haluajat ei sitä paitaa ostaneet, niin ei pitäisi kitistä. Ite ostin kaksi kun oli vain ja ainoastaan oikeat väritä ja "oikea" logo. Ja hinta omasta mielestäni kunnon materiaalilla valmistetusta t-paidasta oli 10€, joten siitäkään ei mielestäni pitäisi jäädä kiinni.
Ostettu, kun kerran olen luvannut, että jos ja kun tällainen myyntiin tulee, niin kaupat tehdään. Kymppi oli todellakin kohtuullinen hinta. Nyt odotellaan sitten tuota pelipaitaa fanishopin valikoimiin, sillä käsittääkseni sellainen on tulossa.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ostinpa minäkin, ostinpa hyvinkin. Paita näyttää hienolta, eikä hintakaan päätä huimannut. Ja mitä nyt ympärilleni hallissa katselin, niin aika monella muullakin näytti tämä paita olevan.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Toivottavasti tulisi nyt tuonne Lukko-shoppiin myyntiin tuo paita että meillä etäfaneillakin olisi mahdollisuus hankkia.
 

Dexu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hallitseva Suomen Mestari 2021
Ottelun jälkeisessä paitahuutokaupassa kaupattiin ottelupaidat ja ehkä yllättäen illan korkein huuto ei tullut Honkaheimon, Norosen tai Lindgrenin paidoista vaan Jere Laaksosen pelipaidasta huudettiin illan kovin hinta 350€!

Ainoastaan Patrik Heikkilän ja Mitja Robarin pelipaidoista kukaan ei ollut valmis maksamaan aloitushintaa 100€.
 

Ratikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUPLAMESTARIT 2021 & Red wings & Stevie Y
Ottelun jälkeisessä paitahuutokaupassa kaupattiin ottelupaidat ja ehkä yllättäen illan korkein huuto ei tullut Honkaheimon, Norosen tai Lindgrenin paidoista vaan Jere Laaksosen pelipaidasta huudettiin illan kovin hinta 350€!

Ainoastaan Patrik Heikkilän ja Mitja Robarin pelipaidoista kukaan ei ollut valmis maksamaan aloitushintaa 100€.

Nuo pelipaidat olivat kyllä hienoja. Olisin voinut Pertun gamewornista jopa hieman maksaakin...
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Toivottavasti tulisi nyt tuonne Lukko-shoppiin myyntiin tuo paita että meillä etäfaneillakin olisi mahdollisuus hankkia.
Juuri näin. Laittakaapas joku linkkiä minkä näköinen tuo paita onkaan?

Tyttärelle tuli hankittua viime viikon perjantaina tämä: http://www.lukkoshop.fi/tuotteet/Lapsille/Tytt%F6jen+Huppari+fuxia

Ihan viksun näköinen livenä, vaikka ei lukkoa olekaan ja punainen väri vähän erikoisen oloinen on. Mutta tyttö tykkäs kovasti.
 

TimanttiLada

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen kiekko ylipäätänsä
Kyselin noita hienoja juhlapaitoja, ja niitä saa tilata Lukon fanimyymälästä 150 euron normaaliin hintaan. Eli jos joku on kiinnostunut ostamaan vaikka joululahjoja, niin nyt tuolta saa nimellä kuin niemellä noita hienoja Lukko-logolla varustettuja paitoja.

Hienoa että siinä suhteessa vihdoin on annettu periksi, ja toivotaan että hallillakin alkaa näkyä enemmän noita kunnon logolla varustettuja paitoja.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Toivottavasti tulisi nyt tuonne Lukko-shoppiin myyntiin tuo paita että meillä etäfaneillakin olisi mahdollisuus hankkia.

Juuri näin. Laittakaapas joku linkkiä minkä näköinen tuo paita onkaan?

Eipä ainakaan netin fanishopissa näy olevan. Ei replika-pelipaitaa eikä sitä hallilla myynnissä ollutta lehväslogollista t-paitaa. Ei silti yllätä yhtään, sillä niin saamatonta on tuo homma ollut ennenkin.
Nyt on fanishopissa paitaa saatavana, kas oikein kuvankin kera:

http://www.lukkoshop.fi/tuotteet/Fanipaidat/75-v+Juhlapaita

Tuo pitää hankkia. Mutta se koko! Hitto...mikähän olisi itelle sopiva? Oon 187 ja jotain 82 kg, aika peruskuikelo. Onkohan XL jo ihan hitosti liian iso? Kuka on tuommoisen hankkinutkin paljastakoon heti strategiset mittansa ja kuinka paidan kokovalinta onnistui.

Niin. Hallilla en oikein koskaan pääse käymään että ihan itse mallailisin.
 

EddieE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tuo pitää hankkia. Mutta se koko! Hitto...mikähän olisi itelle sopiva? Oon 187 ja jotain 82 kg, aika peruskuikelo. Onkohan XL jo ihan hitosti liian iso?

XL:ää vaan. Tuollaisen ns. pelipaidan pitääkin olla vähän iso ja talvella varsinkin on hyvä että alle mahtuu tavaraa.
 

Locksmith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, BVB
Suunnittele uusi fanituote

Lukko on nyt haastanut fanit tekemään mieleisensä fanituotteen. Uutinen aiheesta löytyy Lukon sivuilta.

"Fanituote voi olla t-paita, kaulaliina tai lippalakki, joka voidaan valmistaa tuotannollisesti järkevin kustannuksin sarjatuotannossa. Kilpailun parhaat suunnitelmat toteutetaan ja ne tulevat myyntiin Lukon fanishopiin!"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös