Lukon ammattimainen johtaminen

  • 71 898
  • 299

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Mun mielestä Lukon valitsema otanta kausikorttilaisten joukosta jaoteltuna vaikuttaa oikeastaan juuri oikealta metodilta. Vai onko jollain parempia ideoita? Millä saataisiin tasapuolisemmin valittua kaikkien "asiakkaiden" joukosta?

Niin mikä otanta ja miltä kausikorttilaisilta? Kukaan ei meinaan tunnu tuntevan ainuttakaan, joka tuollaista kyselyä olisi nähnyt. Liekö sitten erittäin salaiseksi luokiteltu asiakirja, josta mainitseminen on rangaistavaa? ;) Ehdottomasti tuo kausikorttilaisilta kysyminen olisi hyvä idea, mutta ehkä siinä rinnalla pitäisi vähän jotain katukyselyäkin järjestää.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Mun mielestä Lukon valitsema otanta kausikorttilaisten joukosta jaoteltuna vaikuttaa oikeastaan juuri oikealta metodilta. Vai onko jollain parempia ideoita? Millä saataisiin tasapuolisemmin valittua kaikkien "asiakkaiden" joukosta?

Katukyselyssä vastaajia oli aikoinaan kyllä riittävästi. Silti lukemat olivat lehväälle 9-1.

Parasta olisi, että Lukko tekisi kyselyn jäähallilla missä käyvät maksavat asiakkaat - niin kuin ovat tehneet tähän astikin. Jostain syystä Lukko päätti kuitenkin teettää kyselyn x määrälle x ihmisiä ja tosiaan yhtään tuntemaani ihmistä ei ole vielä kyselyn tekijäksi ilmoittautunut.

Kysely maksavilta asiakkailta jäähallilla. Ei tää hei nii vaikeeta ole.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Itse omistan kausarin ja tunnen ainakin 5 muuta heppua jotka omistavat ja kenellekkään meistä ei ole minkään sortin kyselyä tullut. Näin lukko-logon kannattajana palaneen käry haisee..
 
Eiköhän ne kyselyyn vastaajat ole ihan Timon itsensä valitsemia. Ehkä Raunokin on muutaman kettua kannattavan nimen sinne vinkannut.

Kaikkialla muualla (mm. Kuopio, Hämeenlinna, Turku) on vanhaan logoon palattu ilman sen kummmempia lässytyksiä. Täällä touhu on kuin Neuvostoliitossa. . Ja johto saa lisää "uskottavuutta". Huoh.

EDIT:Asiaa huomioitu jo valtakunnallisessakin mediassa:

Lukko vai kettu -kysymys - tässä sivuston murskaava äänestystulos | Jääkiekko | Iltalehti.fi
 
Viimeksi muokattu:

Nimetön

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Jets, Maajoukkue
Voin kuvitella tilanteen, kun Rajala julkistaa "kyselyn" tulokset ja kertoo voiton menevän ketulle 70-30. Itseasiassa olen tästä lähes varma. Kyselyyn vastaa todennäköisesti Rajalan kaverit joltain Elisa ajalta, taikka sitten alle 1v lapset jotka eivät osaa puhua. Näillekin näytetään logoja kahdessa valinnaisessa paperin palasessa ja kettu näyttää kivalta, niin lyödään sitten ketun puolesta. Ja tätä kyselyä ei MISSÄÄN NIMESSÄ saisi kysyä alle 18-vuotioilta, koska alle 10-vuotiaat eivät ymmärrä mistään logoista mitään ja alle 18 vuotiaat eivät osaa yhtälöittää lehväslukkoa, koska pienestä pitäen he ovat ketun nähneet Lukon rinnassa. On käsittämätöntä, että Rajala jaksaa edes vielä olla sen ketun puolella, koska kaikki asiat puhaltaa lehväslukon puolesta.

Kyllä Mokallakin luulisi nyt sen verran jumalauta sitä munaa olevan, että tajuaa perinteikkään seuran historian menevän vuosi vuodelta yhä enemmän kankkulan kaivoon. Ei se, että 97 lyötiin siihen joku helvetin turkis Lukko-Logon tilalle, mutta se että 08 vaihdettiin toinen paita VALKOISEKSI? Ja tämä oli Rajalan ENSIMMÄINEN kausi Lukossa toimitusjohtajana. Siis jumalauta perkele vittu!! Ollaanko Raumalle oikeasti munattomia, ettei Rajalaa uskalleta potkia pois, tai että fanit eivät osoittaisi mieltään, kuten IFK fanit tekivät Matikaiselle? Mielipiteeni (Huom. vain minun mielipiteeni) on, ettei Timo Rajala saisi päivääkään olla enää Lukon TJ ja tähän ei vaikuta ainoastaan logo asiat, vaan kaikki muut. Sillä TJ täytyy olla sydän tähän touhuun, mieluiten Lukon muotoinen, eikä rahan kiilto hulluna silmissä. Tiedän, että jotkut täällä kirjoittelevat tulevat suu vaahdossa selittämään, kuinka hyvää työtä Timo on tehnyt (Moi Villi-Länsi!) ja lässynlää ja kuinka hyvä saunakaveri hän on, mutta hommat menevät koko ajan enemmän perselleen Timon toimesta. Olen jopa harkinnut, että saisin kerättyä porukan, jolla sitten vaatisin Timon eroa/erottamista.

EDIT; Lukon suurin ongelma on jo vuosikaudet ollut tässä pienessä "piiri pieni pyörii" puuhakerho johdossa. Luullaan, että rahalla saa kaiken ja ihmetellään kuinka menestys kiertää vuosi toisensa jälkene kaukaa Raumalta (joku voi sanoa tähän, että tuli sieltä nyt pronssia viimekaudella, mutta kun katsoo joukkuetta niin ei se mikään ihme olekkaan. Pelaajat+Urama voittivat sen mitallin, jonka olisi pitänyt tulla jo monen monta kertaa noilla materiaaleilla.) Timo on väittänyt, että tilikaudet ovat olleet positiivisia, kun hän on astunut remmiin. No totta vitussa ne on plussan puolella, kun RTK kaikki pelaajakustannukset vuodesta toiseen maksaa!! Lukon ammattimaisen johtamisen ongelmat TIEDETÄÄN Raumalla ja koko saatanana Suomessa, mutta niistä ei uskalleta Rauman sisällä puhua, puhumattakaan että niiden hyväksi tehtäisiin jotain. Eikä ne ongelmat ole ainoastaan liigan puolella vaan lähtee ihan junioreista saakka. Vielä voidaan n.5 vuotta sinnitellä 2.8 miljoonan materiaaleilla ja 45 pelaajalla pisin kautta samalla johdolla, mutta mikäli sama meininki jatkuu vielä seuraavat 10 vuotta, niin en yhtään ihmettelisi mikäli lopputuloksena olisi totaalinen konkurssi ja Raumalla ei liigakiekkoa pitkään aikaan nähtäisi. Jossain vaiheessa se RTK;kin kiinnostus lopahtaa tota paskaa sponssata. Olkoonkin, että puhun kovaa tekstiä ja tämä voi kuullostaa hurjalta, mutta olen lähes satavarma tulevasta, mikäli samat herrat asioista tulevat päättämään. Vielä voisi Raumalaisen kiekkoilun pelastaa, kun johtoon vaan saataisi miehiä jotka osaavat hommansa hoitaa. Mallia voisi kaikki kravaattiherrat ottaa vaikka Jypin organisaatioista, jossa rahaa on 4 kertaa vähemmän käytettävissä kuin Lukolla. Tällä hetkellä on Lukolla KAIKKI valmiudet olla koko Suomen suurin seura. On perinteitä, on hyvää juniorityötä, on kiekkohullu kaupunki, on ns. 3 farmiseuraa lähellä, on rahaa, mutta ei ole miestä/miehiä jotka osaisivat tätä orkesteria johtaa. Itse olen tähän sirkukseen jo täysin kyllästynyt, mutta koska TE/Raumalaiset olette ja koska ME ollaan valmiina jotain muutosta vaatimaan?

Nimimerkillä; Vittuuntunut Lukon mies, viimeiseen sydämenlyöntiin saakka.
 
Viimeksi muokattu:

ganaali

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Robert Nordmark #31, Johtaja Virta
Kyllä Mokallakin luulisi nyt sen verran jumalauta sitä munaa olevan, että tajuaa perinteikkään seuran historian menevän vuosi vuodelta yhä enemmän kankkulan kaivoon. Ei se, että 97 lyötiin siihen joku helvetin turkis Lukko-Logon tilalle, mutta se että 08 vaihdettiin toinen paita VALKOISEKSI? Ja tämä oli Rajalan ENSIMMÄINEN kausi Lukossa toimitusjohtajana. Siis jumalauta perkele vittu!! Ollaanko Raumalle oikeasti munattomia, ettei Rajalaa uskalleta potkia pois, tai että fanit eivät osoittaisi mieltään, kuten IFK fanit tekivät Matikaiselle? Mielipiteeni (Huom. vain minun mielipiteeni) on, ettei Timo Rajala saisi päivääkään olla enää Lukon TJ ja tähän ei vaikuta ainoastaan logo asiat, vaan kaikki muut. Sillä TJ täytyy olla sydän tähän touhuun, mieluiten Lukon muotoinen, eikä rahan kiilto hulluna silmissä. Tiedän, että jotkut täällä kirjoittelevat tulevat suu vaahdossa selittämään, kuinka hyvää työtä Timo on tehnyt (Moi Villi-Länsi!) ja lässynlää ja kuinka hyvä saunakaveri hän on, mutta hommat menevät koko ajan enemmän perselleen Timon toimesta. Olen jopa harkinnut, että saisin kerättyä porukan, jolla sitten vaatisin Timon eroa/erottamista.

Erittäin hyvää tekstiä kokonaisuudessaan. Nostan nyt itse esille tuon valkoisen vieras paidan. Mun mielestä tämä vaihdos jo kertoo Rajalan täydellisen ammattitaidottumuuden.
 
Nimettömän koko viesti kuin omalta näppikseltäni. Ehdottomasti messissä jos kasataan "Timo ulos"-porukkaa! Itsekin olen jo pitkään miettinyt, että mitä hyvää tuo kenties oksettavin näkemäni ihminen Lukossa tehnyt. Santala saattoi olla vanha deeku, mutta ainakin hänellä oli edes vähän karismaa ja kuunteli faneja toisin kuin tämä nykyinen munapää.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Nojaa. Pirusti asiavirheitä teksti täynnä, vaikka ydinasia selkeästi tuleekin esille. Suosittelisin ennemmin hengittämään ennen kuin painaa lähetä - nappia. Viestikin menee paremmin perille kun lauseissa on enemmän tolkkua.
 
Viimeksi muokattu:

Kiikartorni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anssi Rantanen
Kyllä tuosta juuri perimmäinen selväksi tuli (lehväs sisään ja Timppa ulos). Paljon oli myös tyhjänpäiväistä vaahtoamista, ja karkeita asiavirheitä oli melkeinpä enemmän kuin kirjoitusvirheitä.
Lukko-logoon paluu on vain ajan kysymys (tietysti parempi vaihtaa jo ensi kaudeksi). Yksittäisen vaahtofanin ongelmahan on se, että menestys/menestymättömyys näkyy "joka päivä" (johdossa kausittain). Tuskinpa "yhtiökokous" päättää erottaa toimitusjohtajaa sen takia, että tämä "näyttää ärsyttävältä" tai "tykkää ketusta". Oikeastaan mitään oikeata todellista syytä ei edes taida olla.

Mutta onko tosiaan niin, että Rajala ajaa Lukon pelilliseen umpisolmuun pelaajahankinta- ja urheiludiktatuurinsa vuoksi sekä samalla syöksee seuran taloudelliseen ahdinkoon karkottamalla raumalaiskiekkoilun tuen osoittaman tuen raumalaiselle kiekkoilulle? Voivoi. Taidan lähteä teidän taakse!
Jää vain Timo, kettu ja hullunkiilto...
 

Soilworker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Preds
Aikaisemmin on pidetty kiinni ketusta ja muuta ei harkittukaan: Satunnaisia purkautumisia tasaisin väliajoin.
Ilmoitetaan että asiat selvitetään ja mahdollisuudet kartoitetaan: Tolkuttomat itkupotkuraivarit ja salaliittoteoriat, joille Dan Brownkin olisi kateelinen...

Eiköhän ennen kannata katsoa millainen ensivuoden setistä tulee. Mielipiteitähän saa olla, old school logosta ittekin eniten perustan, mutta että ristiinnaulitsemista ennen kuin ensikauden paita on julkaistu.... Mitäpä jos maltetaan muutama kuukausi, kattellaan kuinka keväällä käy. Kesä-heinäkuussa sitten kun soppareita ei edes kovin tiheään tule on hyvä kuluttaa se intohimo lätkään vaikka valittamalla logosta. Keskittyy nyt siihen oleelliseen eli peliin kun semmosta vielä harrastetaan, ei se paita kesken kauden vaihdu.

Ja katsotaan vaan joukkueen toimintaa tulevilla kausilla... Muutoksia on tapahtunut niin valmentaja- kuin hallituspuolella. Mikäli oleltte huomanneet, enää ei esim loukkaantumisia paikata random-mestismiehillä tai tolkuttomalla reservillä - nyt junnut paikkaavat satunnaiset poissaolot, kuten mielestäni pitääkin. Ei ne muutokset yhden kauden aikana tapahdu, mutta parempaan suuntaan ollaan menossa. Päävalmentajan ja hallituksen PJn vaihtumisella on yllättävän paljon vaikutusta joukkueen toimintaan - tämän kauden rakentamisessa vielä edeltäjät toimivat puuhamiehinä, katsotaan mitä Dufva ja Laihon hallitus saavat aikaan seuraavina vuosina.

Niin ja toivotaan että ensivuoden paidassa todella nähdään se Lukko. Mutta eihän pääasia ole se mikä kapistus siinä mahassa mainosten keskellä on, vaan se että minkälaista kapistusta nostellaan keväällä....
 

Nimetön

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Jets, Maajoukkue
Nojaa. Pirusti asiavirheitä teksti täynnä, vaikka ydinasia selkeästi tuleekin esille. Suosittelisin ennemmin hengittämään ennen kuin painaa lähetä - nappia. Viestikin menee paremmin perille kun lauseissa on enemmän tolkkua.

Myönnän, teksti tuli tunne höyryssä kirjoitettu ja moneen kertaan uudestaan luettuna olen vieläkin sitä mieltä, että tekstini on pelkkää asiaa. Pitkän kaavan kautta, mutta asiaa. Oikeasti olen nyt siinä pisteessä, missä nykytoiminta vituttaa aivan äärettömästi ja kaikki tehdään väärin. Mutta arvon 1936 korjaa toki asiani mitkä näet vääräksi (tämä ei ollut vittuilua, vaan haluan oikeasti kuulla mielipiteesi , mikäli tekstini oli niin paljon täynnä asia virheitä)
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Myönnän, teksti tuli tunne höyryssä kirjoitettu ja moneen kertaan uudestaan luettuna olen vieläkin sitä mieltä, että tekstini on pelkkää asiaa. Pitkän kaavan kautta, mutta asiaa. Oikeasti olen nyt siinä pisteessä, missä nykytoiminta vituttaa aivan äärettömästi ja kaikki tehdään väärin. Mutta arvon 1936 korjaa toki asiani mitkä näet vääräksi (tämä ei ollut vittuilua, vaan haluan oikeasti kuulla mielipiteesi , mikäli tekstini oli niin paljon täynnä asia virheitä)

En lähde tarkemmin avaamaan niitä, mutta kyllä sinuna miettisin vielä miten nuo tehtävänkuvat Lukossa menevät ja miten tulopuoli on rakentunut. Monessa asiassa olen kyllä samaakin mieltä, mutta mielestäni nyt ei ole järkevää koota jotain porukkaa ja alkaa vaatimaan toimitusjohtajan eroa, vaan katsomaan Lukon lupaus asiakaskyselystä loppuun asti (siitä tämä purkaus lähti) ja miettiä sitten toimia. Ainakin raumalaiset toimittajat ja RB on ollut vahvasti ajamassa tuota logoasiaa ja varmasti suunnitelmia löytyy sieltäkin.

Toiseksi, katsoisin myös ensi kauden joukkueen rakentumisen rauhassa ja sen mihin Dufva pystyy. Logoasia on toki erittäin tärkeä, mutta muu kritiikkii lähtee vain sillä, että voitetaan niitä matseja. Itse uskon Dufvaan.
 

ICE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Niin mikä otanta ja miltä kausikorttilaisilta?
Tuorein Uusi Rauma valottaa tilannetta:

Lehväslukolle murskavoitto!

– Kysely tehdään Lukon toimistolla käyville asiakkaille satunnaisesti, molemmille sukupuolille ja kaiken ikäisille. Tulokset tullaan julkistamaan kyselyn päätyttyä kevään aikana. Kysely tullaan tekemään 500-1000 henkilölle. Kysymme asiakkailta kumpaa logoa he haluaisivat Lukon käyttävän lehväslogoa vai lettulogoa, vai eikö ole mielipidettä asiaan, täsmentää Rajala.
Lettulogo tästä vielä puuttuisi.

Mitä tuohon yllä vellovaan Rajala-keskusteluun toteaisin, niin onhan hän onnistunut loistavasti esim. taloudellisten seikkojen parissa, mikä on tärkeää toimitusjohtajalle. Myös katsojien olosuhteet ovat hallilla parantuneet. Mitä oikeasti edes auttaisi Rajalan potkiminen ulos? Raumalla tj. lähinnä toimii kumileimasimena ylempää tuleviin ohjeisiin. Tuhannen kerran täälläkin varmasti todettu, että siivous pitäisi alottaa aivan ylhäältä.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Turhaan odotetaan lehväslogoa takaisin. Rajalahan sanoo, että uskoo oman kyselynsä tuottavan ihan erilaisen tuloksen kuin kaikki muut kyselyt. Sillä mennään luulen ma.
 

Uno Louner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko.
Jahas, tais tulla käynti Lukon toimistolla eteen ja kattoo, kyselläänkö logosta mitään. :)

Jutusta sen verran, että Rajalan jutut o yhtä paksua shaibaa, ku aina ennenkin. Laiho ei uskalla sanoa poikittaista sanaa ja tuohon fanituotemyynti-puhe oli taas sitä tuttua huttua.
Honkaheimon haastattelussa oli myöskin selkeää varovaisuutta, mutta kyllähän Otto on Pro-lehväslukko.
 

Ratikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUPLAMESTARIT 2021 & Red wings & Stevie Y
Ny kaikki Raumalla asuvat porukalla käymään toimistolla kolme kertaa päivässä. Tuo Rajalan lausahdus "luulen että tulos tulee olemaan toinen" haiskahtaa ja pahasti.

Ja tuosta jutusta sen verran, että myyhän se kettulogo paljon, kun ei ole lehväslukkotuotteita edes montaa tarjolla.

Bojat vois järjestää jonkinlaisen lehväslukko-teeman kotipelissä vielä tällä kaudella?
 

peliitat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestari 2021
Näyte Rajalan bisnestaidoista, puoli Raumaa ryntää toimistolle asioimaan kyselyn toivossa. Rajala hykertelee onnesta soikeena kerrosta ylempänä.
 

TD

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Feran tytöt <3
nyt hiukan jäitä hattuun tämän kommentin tulkinnan kansssa...
Esitän tämän näin:

kuinka moni teistä uskoo että satunnaisotannalla tehty kysely on oikeasti suoraan verrannollinen netissä tehtyyn kyselyyn johon jostain naurettavista tekosyistä johtuen ei saatu edes tehtyä rajoitusta yksi ääni per ip/hlö?

Totta helvetissä se tulos tulee olemaan erilainen. Ennemmin miettisin sitä, että miten satunnaisuus on toteutettu.

Veikkaan että Timo ei edes oleta ketun voittavan ja tarkoitti "eri tuloksella" erilaista prosenttijakaumaa...

En usko että Timo tai kukaan muukaan seisoo ovella ja valitsee kuka vastaa. Mutta jos tässä yritetään väkisin saada kaiken ikäisiä vastaamaan, ei se otanta tietenkään täysin satunnainen ole...

P.S. Lukko rintaan ja kettu olkapäähän ja vaikka maskotiksi.

Kaikki ylläoleva on minun henkilökohtaista mielipidettä/ajatusta asiaan.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Hyvä tietää ainakin se että missä tuohon kyselyyn voi törmätä. Toivon mukaan kysely on käynnissä vielä viikolla 11 kun pitää play off-liput hakea toimistolta. Ja 15. päivä eli torstai on se kun lippuja sieltä rupeaa saamaan, toivottavasti kysely kestää ainakin siihen 16. päivään saakka niin minäkin ehdin oman mielipiteeni kertomaan.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lettulogo tästä vielä puuttuisi.

Toisaalta, pannukakkuhan olisi oikein sopiva logo Lukolle... kuvastaisi hyvin sitä miten Lukon kaudet yleensä päättyy.
 

Ratikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUPLAMESTARIT 2021 & Red wings & Stevie Y
Kaikki ylläoleva on minun henkilökohtaista mielipidettä/ajatusta asiaan.

No ainakin itse olen täysin sitä mieltä että Lukko rintaan, kettu olkapäähän ja maskotiksi/fanituotteisiin.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
No ainakin itse olen täysin sitä mieltä että Lukko rintaan, kettu olkapäähän ja maskotiksi/fanituotteisiin.

Minä olen samaa mieltä että tuosta ketusta ei tarvitse missään nimessä kokonaan luopua, kun sitä nyt kuitenkin ollaan jo vuosikausia ajettu sisään. Kettu voi edelleen olla mukana fanituotteissa, maskottina, jopa pelipaidoissa pienenä shoulder patchina, mutta viralliseksi logoksi ja pelipaidan rintamukseen pitää saada lukko-logo.

Minä kyllä olisin toivonut tuosta logokyselystä että se oltaisiin tehty mahdollisimman avoimella tavalla koska aika monella ihmisellä tuntuu olevan hyvin vahva epäilys siitä että tulosta pyritään muokkaamaan Rajalan haluamaan suuntaan (kettu), ja nyt jos tuon kyselyn tulos on että kettu voittaa niin tuosta tulee varmaan riittämään parran pärinää loputtomiin että tulos on järjestelty. Nyt jos tuo kysely oltaisiin tehty mahdollisimman avoimesti ilman mitään "tarkoin valikoitua joukkoa" niin ketun voittaessa meidän lukkologon kannattajienkin olisi vaan pakko tyytyä päätökseen ja hyväksyä asia.
 

senilix

Jäsen
Minäkin piruuttani vastasin tuohon nettikyselyyn. Ja samaa piruuttani äänestin kettua. Tai siis yritin. Sillä vastaus oli, että et voi äänestää useampaa kertaa (tarkkaa sanamuotoa en muista). Aivan varmasti en ollut ennen äänestänyt ja tuolta koneelta ei kukaan muu ole päässyt äänestämään. Yritin uudelleen ja sama vastaus. Sitten äänestin tuota 80-luvun logoa ja kas kummaa, äänestys onnistui.

Todennäköisesti syy on minussa, en osaa käyttää tietokonetta....
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Sitten äänestin tuota 80-luvun logoa ja kas kummaa, äänestys onnistui.

Todennäköisesti syy on minussa, en osaa käyttää tietokonetta....

Siksihän niitä kutsutaan tietokoneiksi. Eivät anna käyttäjänsä tehdä typeriä päätöksiä...
 

Nimetön

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Jets, Maajoukkue
Mikäli Lukon teettämä kysymys päättyy tasan tai ketun voittoon, niin voidaan olla varmoja tulosten manipuloinnista. Niin selvä on ollut Raumalaisten ja koko Suomen mielipide. Onko Timon oikeasti niin vaikeaa myöntää, että hän on väärässä ollut? Kun kaikki joukkueet ovat alkaneet palanneet jo perinteisiin, niin miksi ei Lukkokin? En millään jaksa uskoa, että se elukan perkele vaikuttaa niin paljon fanituote myyntiin ja jos vaikuttaa, niin miten se voi vaikuttaa missä logossa edustus pelaa? Kun jopa NHL;ssä ovat joukkueet alkaneet vanhoja logoja palauttaa, niin MIKSI Lukon täytyy sitä asiaa venyttää ja pitkittää?

Paras vaihtoehto mitä ensikaudelle olisi on ehdottomasti vanha logo takaisin rintaan ja kettu olkapäille, paitojen ollessa siniset ja keltaiset. Tämä olisi varmasti kaikkien kannalta paras ratkaisu.

Niin ja joukkueet, mitkä ovat palanneet perinteisiin;

HIFK
KalPa
HPK


Vancouver
Washington
Buffalo


Lisätään vielä, että mikäli Lukon logo oltaisi vaihdettu sosiaalisen median aikakautena, olisin satavarma että olisi tullut samanlainen protesti kuin TPS;n kannattajien kesken.

Yksinkertaisesti ei mitään lisättävää. Tämä kertoo kaiken ja voi vaihtaa täysin TPS;n tilalle Lukon.

Linkki vie You-Tubeen
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös