Lukkopelaajat maajoukkueissa

  • 266 280
  • 1 090

Byyrman

Jäsen
Suosikkijoukkue
PTDT in memoriam 23.-30.9.2023
Olkinuora on tänhetkisestä kolmikosta kokenut ja nyttemmin myös meritoitunut Jalosen luottoveskari. Lassi ei runkosarjassa saati sääleissä mitään sellaisia ihmetemppuja esittänyt, että olisi kykenevä haastamaan kahta tuoreempaa SM-kultamitalistia. Heljanko pelasi perusvarmaa pelia puolustusorientoituneiden Träp-Äpärien takana ja niissä viihdyttävämmissä SM-finaaleissa huippukuntoinen Larmi otti uskomattomia urkkaruututorjuntoja. Maalivahteihin tulee tuskin Jukka-show kaatumaan, vaikka ketään lankista ei enää mukaan tulisikaan.

Vilssonin kohtalo hieman harmittaa. Olisi ollut nasta nähdä mukana loppuun asti eikä tuo puolustuksen kiekollinen osaaminen nyt muutenkaan hurraahuutoja aiheuta. Mistähän loukki mahtoi tulla, kun on jääneet nämä Nordic-cupit näkemättä?
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ja Karjalainenkin menetti alkukauden hyvän otteensa Karjalassa.
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
En kyllä ymmärrä Jullen valintaa alkukauden perusteella. Ennemmin olisin halunnut blokkikuningas Almarin nähdä siellä.
 

Kepakko

Jäsen
Repo ja Mattila pelaavat sitten 11 vuorokauteen 6 peliä alkaen Tappara-pelistä ja päättyen EHT-peleihin. (3 Liigaa ja 3 EHT-pelejä). Jotenkin paha kutina.

Näiden jälkeen tahti helpottuu, mutta nyt varpaat ristiin, että pysyvät terveenä.
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Repo ja Mattila pelaavat sitten 11 vuorokauteen 6 peliä alkaen Tappara-pelistä ja päättyen EHT-peleihin. (3 Liigaa ja 3 EHT-pelejä). Jotenkin paha kutina.

Näiden jälkeen tahti helpottuu, mutta nyt varpaat ristiin, että pysyvät terveenä.
Suomella 15 hyökkääjää mukana jos laskin oikein. Voi hyvin olla, että Repo ja Mattila pelaavat vain 2 ottelua turnauksessa.
 

Byyrman

Jäsen
Suosikkijoukkue
PTDT in memoriam 23.-30.9.2023
Repo ja Mattila pelaavat sitten 11 vuorokauteen 6 peliä alkaen Tappara-pelistä ja päättyen EHT-peleihin. (3 Liigaa ja 3 EHT-pelejä). Jotenkin paha kutina.

Näiden jälkeen tahti helpottuu, mutta nyt varpaat ristiin, että pysyvät terveenä.
Siellä majussa on 5 kentällisen verran ukkoja eli eivät välttämättä pelaa kaikkia 3 peliä, vaikka loukkaantumisluodin väistäisivätkin.

Edit. olisi hauska tutkia JA:n lokitietoja ja selvittää montako sekuntia aiemmin @nexustron in "luoti" lähti :-)
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Näiden jälkeen tahti helpottuu, mutta nyt varpaat ristiin, että pysyvät terveenä.
On siinä se CHL-peli vielä tiistaina 14.11. Itävallassa mutta Mattila ja Repo eivät todennäköisesti siinä pelaa. Tai sitten huilaavat yhden maajoukkuepelin (sunnuntain Ruotsi-pelin). Ehkäpä sekä että.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
On siinä se CHL-peli vielä tiistaina 14.11. Itävallassa mutta Mattila ja Repo eivät todennäköisesti siinä pelaa. Tai sitten huilaavat yhden maajoukkuepelin (sunnuntain Ruotsi-pelin). Ehkäpä sekä että.
Kyllä minä sanoisin, että aivan varmasti pelaavat.

Pudotuspeli kuitenkin.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kyllä minä sanoisin, että aivan varmasti pelaavat.
Noo, muutan sen verran, että toivottavasti eivät pelaa. Varsinkaan jos ovat su pelanneet Ruotsia vastaan.
Lukko nyt ei Innsbruckille häviä [minä takaan] vaikka eivät pelaisi, ja kotipelissä ovat kuitenkin remmissä.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
No joo, itävaltalainen joukkue ja Lukko todella iso ennakkosuosikki.

Noo, muutan sen verran, että toivottavasti eivät pelaa. Varsinkaan jos ovat su pelanneet Ruotsia vastaan.
Lukko nyt ei Innsbruckille häviä [minä takaan] vaikka eivät pelaisi, ja kotipelissä ovat kuitenkin remmissä.
Näiden maalausten jälkeen 2-0 pataan.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mä olen nyt sitten ensimmäinen(?) ankeuttaja ja sanon, että vittu mitä paskaa.

Joo joo, hieno juttu pelaajille, lisää vetovoimaa, loukkaantua voi vaikka Cittarin liikennevaloissa jne. Ymmärrän, mutta ainakin tämän kannattajan itsekkäästä näkökulmasta huono uutinen.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Näiden maalausten jälkeen 2-0 pataan.
Hei, mua ei huimaa. Takaatko sinä että Repo ja Mattila tekevät vähintään kolme?

Minä kyllä Lämsänä vakavasti harkitsisin, kannattaako maajoukkuekomennukselta sunnuntai-iltana vapautuvia pelaajia lennättää tiistai-illaksi Itävaltaan ja takaisin, kun jäämällä kotiin saisivat sen saman "lepojakson" kuin muu joukkue saanut Karjala-turnauksen aikana.
 
Viimeksi muokattu:

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mä olen nyt sitten ensimmäinen(?) ankeuttaja ja sanon, että vittu mitä paskaa.

Joo joo, hieno juttu pelaajille, lisää vetovoimaa, loukkaantua voi vaikka Cittarin liikennevaloissa jne. Ymmärrän, mutta ainakin tämän kannattajan itsekkäästä näkökulmasta huono uutinen.
Täällä huutaa toinen ankeuttaja. Vituttaa niinkuin pientä oravaa, vaikka Revon valinta olikin selvä asia pitkään.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Täältä kolmas. Noilla peleillä ei ole mitään merkitystä MM-kisoja ajatellen eikä mitään muutakaan. Mahtaakohan tuo olla edes pelaajille mikään näyteikkuna yhtään mihinkään? Kyllä kaikki maailman scoutit ja GM.t ja urheilujohtajat tietää tasan tarkkaan Repon tai Mattilan pelityylit ja nukkuma-asennot ilman noita turhanpäiväisiä turnauksiakin.
 

Okkul

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja maajoukkueet
Täällä neljäs, seuran ja kannattajan näkökulmasta ei ole hyvä asia, riskien hallinnan kannalta. Tästä turnauksesta tuskin MM kisapaikkaa saa. Huonon fibat tulee case Hakulisesta ja Karjalaisenkin hyvät otteet tuntui loppuvan tuohon turnaukseen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös