Lukkokasvatit ja entiset lukkolaiset maailmalla

  • 1 570 960
  • 7 321

Raymond Pearl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Lukko tuottaa tasaiseen tahtiin maalivahteja. Viime kaudella KeuPassa pelannut Roope Urpolahti jatkaa uraansa SapKossa ja viime kaudella Ilveksen A:ssa pelannut Waltteri Urpolahti on tulevalla kaudella Ilveksen kakkosvahti liigassa.

Ilveksen Urpolahti ei ole Ilveksen kakkosmaalivahti kauden alkaessa, koska yksi maalivahti on Kiven mukaan vielä tulossa sisään. Ei Urpolahti A:ssa vielä sellaisia otteita ole esittänyt tai ole mielestäni sen tason talentti, että olisi valmis liigaan. Hän pääsee kuitenkin kovaa jälkeä nuorten maalivahtien kanssa tehneen Markus Korhosen oppiin.
 

senilix

Jäsen
Ilveksen Urpolahti ei ole Ilveksen kakkosmaalivahti kauden alkaessa, koska yksi maalivahti on Kiven mukaan vielä tulossa sisään.
Olkoon sitten kolmonen. Tampereelle hän lähti, koska huomasi jäävänsä Lukon A:ssa kolmoseksi, edellä Lehtinen ja Korsi. Ihan hyvä hän kuitenkin on.
Muuten, tulevalla kaudella tulee B:sta vuonna 2000 syntynyt Kalle Nurmi Korsin pariksi. Poikien maajoukkuemaalivahti, porilaislähtöinen, tullut Raumalle kehittymään huippumaalivahdiksi
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Juhani Jasu teki ratkaisevan kuudennen finaalin voittomaalin. Hyvä Junnu.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Haastattelija tv:ssä muistutti Teemu Nurmelle että seitsemän kautta tahkosit Lukossa ja monesti oli Tappara kantona kaskessa. No nyt paluu kotiin ja heti nastasi. Onnea vaan!
 

Tibexe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vaikka aika selkeästi KalPan puolella finaaleissa olinkin, niin Nurmelle ja Jasulle kyllä mestaruuden suo. Erityisesti Nurmelle hänen ensimmäisensä!
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mä olen niin pahanilkinen että olin Tapparan puolella. Ei minulla sen kummemmin ole KalPaa vastaan mitään mutta piruako ne mitään mestaruuksia ansaitsevat kun ei Lukkokaan koskaan sellaista voita, enää nykypäivänä meinaan.

Ja totta kai Jasun sekä ennen muuta Teemu Nurmen puolesta olen iloinen, siksi ennen muuta Nurmen että Junnuhan voitti jo viime vuonna mestaruuden.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ja totta kai Jasun sekä ennen muuta Teemu Nurmen puolesta olen iloinen, siksi ennen muuta Nurmen että Junnuhan voitti jo viime vuonna mestaruuden.
On tämä kyllä ikuinen dilemma, että Lukkoon on vuosien mittaan tullut monia mestaruuden / mestaruuksia voittaneita pelaajia, mutta pronssia kummempaa ei Raumalta irtoa. Sitten kun täältä lähdetään muualle, niin moni on nostellut kannua hyvinkin nopesti. Jasu ja nyt myös Nurmi tuoreimpana. Ja vieläkin v*tuttaa neljän vuoden takaa Raannan ja Elon juhlat naapurin paidassa.
 

rellu

Jäsen
Suosikkijoukkue
sm-sarja/SM-liiga/Liiga 1957 -
Harmi vaan että tuli tosi törkeän tuomarivirheen jälkeen. Toivottavasti nämä tilanteet saa haastaa tulevaisuudessa.

Niin minäkin ensin ajattelin, mutta kun katsoin vielä ne videopätkät jotka oli otettu hartiatasolta ja katsoin hetkeä joilloin kiekko ja maila osuvat toisiinsa - mikä on se ratkaiseva hetki - niin en olekaan enää yhtään varma tuomarivirheestä. TV-kuvan hidastus oli ihan eri kulmasta. Väitän, että haaste ei olisi tuonut toivottua tulosta. Ja toisaalta sanoisin, että tuon tilanteen jälkeen Jasu oli myös kiinnipidon kohteena, mistä tuomarin käsi ei noussut. Taisi "virheet" mennä tasan.Kyllä Kalpa ihan itse menetti 2-0 johtonsa tässä sarjassa. Tuomarit oli kyllä paskoja kaikissa otteluissa. Pelkäävät vääriä tuomioita ja jättävät viheltämättä ja sitten paikkaavat. Mäkelää on ikävä.
 
Suosikkijoukkue
Lukko,Hokki, Leijonat, LA Kings.
Onkohan tällä palstalla ollenkaan huomioitu, että Risto Kaitala on poissa?
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei ole ennen kuin tänä aamuna lehdestä luin, ja niin varmaan luki moni muukin. RIP vaan, Rike.
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Claireaux ohjasi juuri hienosti yv:llä Ranskan 3-1 -johtoon Suomea vastaan. Varmaan uran tähän mennessä hienoin maali.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
No eikö Claireaux sitten ole Lukon pelaaja? Ja pelannut Lukossa viime kaudella?

Vai mitä nyt tarkoitat?
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Onnellisia ovat he jotka näin nopeasti ovat viime kauden unohtaneet.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Onnellisia ovat he jotka näin nopeasti ovat viime kauden unohtaneet.

Ei uskoisi, että naurattaa, kun Suomen pelikin on mitä on. Flashbackeja tulee vielä viime kaudesta, mutta muuten on aika hyvin unohtunut.

Käsi ylös virheen merkiksi. Sekotin Claireauxin ja tämän aikaisemman patongin Bertrand vai mikä se oli.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kattelin noita pelaajalistoja ja on siellä muitakin tuttuja kuin meidän Vallu.

Janis Sprukts on Latvian varakapteeni, Mitja Robar Slovenian puolustuksen tukiruoto ja Simon Nielsen Tanskan kakkos- tai kolmosmaalivahti. Mutta missä Charles Bertrand on kun ei kuulu Ranskan joukkueeseen?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös