Lukko kaudella 02-03

  • 103 841
  • 1 212

ICE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eipä ole

Viestin lähetti Siirappi
Mikäli Lukkoon ei tällä päivämäärällä 17.7 tule uusia pelaajia niin minä rupean boikotoimaan Lukon matseja. Lukko tarvitsee uutta verta valmennukseen ja johtoon. Forssin Matti toimitusjohtajaksi ja Mölli valmentamaan. eikä katsota enään Turkulaisia Lukon johtotehtävissä. Nykyiseen valmentajaan ja toimitusjohtajaan ei voi luottaa enää pätkääkään. Mikäli tänään ei tule uusia pelaajia kuten on luvattu alan vaatimaan Lehkosen ja Santalan erottamista tehtävistään. Muita kenellä on samantyylisiä ajatuksia?

Noh, noh
Itse olen lähinnä huvittuneena seurannut tätä keskustelua jo pitemmän aikaa ja onhan se ikävää että Lukon johdosta annetaan väärää tietoa faneille, mutta melko hätäistä olisi sen perusteella potkuja antaa.

Jokainenhan saa itse päättää tuleeko katsomaan pelejä vai ei, mutta minut ainakin vakuutti kevään hankinnat Porkka ja Hämäläinen niin paljon, että yhtä hyvin voin odottaa hyökkäyspään vahvistuksia vaikkapa elokuun loppuun asti.

Minulle ei tulisi mieleenkään hylätä muuta joukkuetta sen takia, että sieltä sattuu puuttumaan muutama pelaaja heinäkuussa.


EDIT: Onhan siellä Walleniuksen Pekka joukkueenjohtajana, mukavampaa ja reilumpaa kaveria ei kovin helposti löydy.
 
Viimeksi muokattu:

pekoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Minä suosittelisin vain olemaan tyytyväinen ettei mitään toistaiseksi kuulu. Sitä voi nimittäin pitää merkkinä siitä, että ollaan ihan todellisten pelimiesten perässä. Totuus on se etteivät Lukon tai Ässien kaltaiset pienet suomalaisseurat määrää siirtomarkkinoiden tahtia vaan seuraavat ikäänkuin muiden perässä. Päinvastoin - pitämällä tiukasti jostain aikarajasta kiinni olisi seura ehkä joutunut tyytymään huomattavasti rajoitetumpaan määrään vaihtoehtoja - todennäköisesti huonompia sellaisia. Asiansa taitavat pelaajat kyllä syynäävät omat mahdollisuutensa viimeiseen saakka tarkasti.

Toki on mahdollista että seurajohtonne vain kusettaa ja pelaa aikaa tai jotain vastaavaa. Mutta siihen en ota kantaa kun en asioistanne paremmin tiedä. Lyhytkantoiselta vain vaikuttaisi moinen tie.

Yhden pitsiturnauksen pelaajalistoilla ei ole sarjan kannalta mitään merkitystä.
 

1963

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Re: Eipä ole

Viestin lähetti ICE


Noh, noh
Itse olen lähinnä huvittuneena seurannut tätä keskustelua jo pitemmän aikaa ja onhan se ikävää että Lukon johdosta annetaan väärää tietoa faneille, mutta melko hätäistä olisi sen perusteella potkuja antaa.

Jokainenhan saa itse päättää tuleeko katsomaan pelejä vai ei, mutta minut ainakin vakuutti kevään hankinnat Porkka ja Hämäläinen niin paljon, että yhtä hyvin voin odottaa hyökkäyspään vahvistuksia vaikkapa elokuun loppuun asti.

Minulle ei tulisi mieleenkään hylätä muuta joukkuetta sen takia, että sieltä sattuu puuttumaan muutama pelaaja heinäkuussa.


EDIT: Onhan siellä Walleniuksen Pekka joukkueenjohtajana, mukavampaa ja reilumpaa kaveria ei kovin helposti löydy.

Toki Porkan ja Hämäläisen hankinta ovat hienoja juttuja. Ymmärrän täysin, jos joukkueeseen ei enää hankita ketään. Sitä sen sijaan en ymmrrä, että seurajohto ilmoittaa kahden viikon välein vahvistuksia olevan tulossa seuraavalla viikolla. Tässä on kyse periaatteesta ja siitä, että jonkinasteinen kunnioitus myös faneja kohtaan tulisi olla. Mehän tämän leikin pitkälti maksamme!
 

ICE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Re: Re: Eipä ole

Viestin lähetti 1963


Toki Porkan ja Hämäläisen hankinta ovat hienoja juttuja. Ymmärrän täysin, jos joukkueeseen ei enää hankita ketään. Sitä sen sijaan en ymmrrä, että seurajohto ilmoittaa kahden viikon välein vahvistuksia olevan tulossa seuraavalla viikolla. Tässä on kyse periaatteesta ja siitä, että jonkinasteinen kunnioitus myös faneja kohtaan tulisi olla. Mehän tämän leikin pitkälti maksamme!

Kuten jo mainitsin, ikäväähän tuo on, mutta pointtini oli lähinnä se, että tuskin vielä tässä vaiheessa kannattaa silputa Lukko-lippis tuhannen päreiksi. Jotkut tuntuvat jo olemaan valmiita tekemään sen.

Mehän tosiaan maksamme suuren osan kuluista, mutta enimmäkseen vasta syyskuun puolenvälin jälkeen, joten tärkeintä lienee se, että joukkue on tuolloin parhaassa iskukyvyssään.

Pitsiturnaukseen menisin vaikka joukkueesta puuttuisi pari ekaa kenttää! Eihän pitsissä yleensä lopullista joukkuetta oo ollu kasassa mm. kanukkiveskat ovat aina puuttuneet.
 

Lexa

Jäsen
hmmmm...

....totuushan on se että lukon viime kauden peleissä suurin ongelma oli maalinteko. En nyt muista tarkkaa maalimäärää, mutta oliko jotain reilu 100?? Kuitenkin taisi olla pienin, ellei saipa tehnyt vähemmän....

Puolustuspää näyttää Porkan ja Hämäläisen jälkeen ihan hyvältä, mutta ei sekään lämmitä ellei verkkoja saada tötterölle. Totuushan on se että ihmiset haluavat nähdä niitä maaleja. Ja näyttää siltä, ellei jotain kovan tason vahvistusta (tai kahta) tule niin tällä kaudella niitä maaleja ei sen enempää tehdä. Uusikartano lähti, ketä saatiin tilalle? eihän mies mikään loistava ollut mutta ihan hyvä perus sentteri. Tietysti voi olla että Hämäläisen tulon myötä ylivoimakin voi pyöriä ja maaleja tulla, mutta en kyllä millään uskaltaisi laskea sen varaan saati vaatia, että Viinanen ja Saarela tekisivät 30 maalia mieheen...... ;)
 

Kullervo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Re: hmmmm...

Viestin lähetti Lexa
....totuushan on se että lukon viime kauden peleissä suurin ongelma oli maalinteko. En nyt muista tarkkaa maalimäärää, mutta oliko jotain reilu 100?? Kuitenkin taisi olla pienin, ellei saipa tehnyt vähemmän....

Ei me sentään kaikessa huonoimpia olla. 124 - 110 Saipan hyväksi tehdyt maalit.
 

ICE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Re: hmmmm...

Viestin lähetti Lexa

että Viinanen ja Saarela tekisivät 30 maalia mieheen...... ;)

Mutta kun Koivisto iskee vielä 30 maalia ja Jämsä 20, niin sitten on jo 150 kasassa ;)
 

Carlos

Jäsen
Re: Re: hmmmm...

Viestin lähetti ICE


Mutta kun Koivisto iskee vielä 30 maalia ja Jämsä 20, niin sitten on jo 150 kasassa ;)

Pahoittelen, mutta luulen etta Jamsa ei ikina tule tekemaan 20 maalia kaudessa. Ikaa on jo sen verran etta odottaisin tulosta enemman. Sen sijaan Koivisto saattaa tehda kaudella 2003-2004 helposti vaikka sen 40 maaliakin. Ensi kaudellakin ainakin sen 20.
 

Dexu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hallitseva Suomen Mestari 2021
Eiköhän nuo Santala ja Lehkonen tee siellä toimistossaan ihan hiki hatussa töitä, että tänne se ykkössentteri saataisiin, mutta kun aina ei kaikki mene ihan silleen kuin fanit haluaa. Ja mitä tulee näihin päivämääriin, niin eikös se Santala ja Lehkonen ole sanonut, että toivottavasti siihen ja siihen mennessä olisi jo jotain tiedotettavaa! Eikä ne ole mitään tarkkoja päivämääriä vaan ihan vaan toiveita. Jonkun pelaajasopimuksen tekokaan ei nyt varmaan ole mikään maailman yksinkertaisin juttu vaan siinä on kuitenkin aika monta neuvottelua ja kädenvääntöä ennen kuin nimet on paperissa! Ja jos koittaa saada vielä jonkun vähän tasokkaamman pelaajan, niin varmasti sopimuksen teko vie vielä vähän kauemmin.

Eiköhän ne vahvistukset sieltä hyökkäykseenkin tule vielä jossain vaiheessa. Ja se on sitten aivan sama, että tuleeko ne tänään vai huomenna tai sitten vasta pari päivää ennen sarjan alkua. Pääasia on että sellaisia ollaan vielä hakemassa.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eipäs hermostuta siellä takarivissä! Voihan niitä uusien pelaajien nimiä vielä tänäänkin kuulua, vaikka todennäköistä se ei ole. Toivottavasti edes toimistolla saavat työlleen tulosta, eli halutut pelaajat varmistavat tulonsa. Asiasta tiedottaminen hoituu sen jälkeen kuin itsestään.

Fanit uskovat helposti valmentajan sanaan kuin raamatun tekstiin, se on ihan ymmärrettävää, ei siinä mitään. Itseäni kyllä nyt jo lähinnä naurattaa nuo Lehkosen kommentit vahvistuksien tulopäivämääristä. Taitaa Ika ihan tahallaan kusettaa toimittajaa ja meitä faneja syöttämällä pajunköyttä. Ja sitten Ika naureskelee seuraavana aamuna Länspaperia lukiessa että "khi khi, taas meni täydestä kuin väärä raha, khi khi".

Ei meidän fanien kyllä kannattaisi silti ruveta reppua repimään, mikäli asiat eivät mene niin kuin suunnitellaan. Dexun tavoin uskon, että tomistolla tehdään hiki puserossa töitä sen eteen, että vahvistuksia saadaan. Itse olen nimittäin edelleen varma siitä että 17.9.2002 Lukon paidassa pelaa yksi tai kaksi kovaa ulkomaalaista. Pitsiturnaukseen heitä kun ei kuitenkaan saada, vaikka mikä olisi.

Pitää syödä hyvin että jaksaa.
 

TheBlade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kansas City Outlaws
ICE tuolla mainitsi Walleniuksen, samaa "pelaaja paskaa" on myös hän levitellyt suustaan niin torilla kuin hallilla...

Myös minä odottaisin asiallista tiedottamista faneille..tuollaisesta paskan puhumisesta ei ole kenellekään mitään hyötyä..sanoisivat sitten suoraan että vahvistukset tulevat viimeistään play-off peleihin, ja tiedotamme lisää kun tietoa tulee..

Meinasin kysyä että millon pitsarin liput tulee myyntiin, mutta tuskin sitä noilla joukkueilla loppuun myydään.. :)
 

senilix

Jäsen
Älkää nyt hyvät lapset hermoilko ja hätäilkö. Tulevat ne vahvistukset sieltä - tai sitten eivät. Minä näen positiivisena asiana ainakin sen, että mitään ECHL- tai UHL-pelaajia ei ole Raumalle rahdattu, eiköhän niitä löytyisi valittavaksi asti jos palkkaa olisi tarjolla.

Olen ymmärtänyt asian niin (toivottavasti oikein), että Lukko hakee pelaajia ykkösketjuun. Ykkösketju ei tarkoita pelin aloittavaa ketjua, vaan sellaista yhdistelmää, joka tekee 60-80 maalia runkosarjassa (kentän pakit mukaanluettuina). Tämä tarkoittaa, että mahdollinen vahvistus on lähellä meikäläistä maajoukkuetasoa, ainakin Baltika-turnaustasoa. Ja ne pelaajat ovat kortilla. Jos seuran ja pelaajan välillä synkkaisikin niin ainakin pelaajan agentti vedättää hommaa viimeiseen asti.

Lukolla on nyt pelaajia suunnilleen viiteen ketjuun. Ongelma on, että nykypelaajista syntyy 2 kakkosketjua ja 2 kolmosketjua, mutta ykköseen ei ole kuin Saarela. Jos vahvistus on TODELLA hyvä voisi ketjun kolmanneksi ajatella Koivistoa tai Viinasta...
Kai muistatte Lönnbergin "hyvyyden" Riihijärven rinnalla.

Tätä taustaa vasten on positiivista, että vielä ei ole löytynyt viime kauden kaltaisia pakokauhuhankintoja tyyliin Salonen - Lundell. Toivottavasti ei myöskään Nielikäinen, sillä siihen ykkösketjuun hänestä ei ole. Mielestäni tilanne on se, että jos riittävän hyviä ei löydy ei kannata hankkia mitään.

Tuossa aikaisemmin puhuttiin Jämsästä. En minäkään tiedä tekeekö hän 2 vai 20 maalia, mutta.... Vuonna 1995 Lukkoon tuli divarista 25-vuotias hyökkääjä. Menestys ei ollut kaksinen moneen vuoteen, mutta kolme viimeistä kautta maaleja on syntynyt 15-21-21. Jämsä oli tullessaan samanikäinen, mutta fyysisesti parempi. Kaikki on mahdollista.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viestin lähetti TheBlade
ICE tuolla mainitsi Walleniuksen, samaa "pelaaja paskaa" on myös hän levitellyt suustaan niin torilla kuin hallilla...

Sen verran mitä minä olen Pekka Walleniuksen kanssa ollut tekemisissä, niin sanon että hän ei tarkoituksella valehtele yhdenkään pelaajan tulosta tai tulematta jättämisestä. Voi olla, että hän kertoilee pelaajista, joiden kanssa todella neuvotellaan tai on neuvoteltu, usein nämä huhut muuttuvat kummasti, kun niitä kuullaan joltain kaverilta "sen ja sen kertomana". Äkkiä ne ovatkin varmaa tietoa, vaikka alunperin oli vaan kyse mahdollisista vahvistuksista.

Pekka Wallenius todella sopiva mies Lukon joukkueenjohtajaksi. Pitää aina viimeiseen saakka joukkueen ja pelaajien puolta. Koskaan en ole kuullut, että Pekka olisi kieltänyt, kun joku on apua tarvinnut, ei vaikka oma terveyskään ei enää ole paras mahdollinen.

Viestin lähetti TheBlade
Meinasin kysyä että millon pitsarin liput tulee myyntiin, mutta tuskin sitä noilla joukkueilla loppuun myydään.. :)

Liput ovat varmaan jo myynnissä. Prisman infopisteestä ainakin saa niitä.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Re: Mitäh!!!!

Viestin lähetti laatzu
Eihän huhu Laaksosen Mikan jatkamisesta ole totta????!!!

No ei. Ei kannata sekoittaa Mikaa Antti Laaksoseen, josta juuri keskustellaan Sinikeltaisen Areenan Kettuluolassa.
 

ICE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viestin lähetti Roku

Sen verran mitä minä olen Pekka Walleniuksen kanssa ollut tekemisissä, niin sanon että hän ei tarkoituksella valehtele yhdenkään pelaajan tulosta tai tulematta jättämisestä. Voi olla, että hän kertoilee pelaajista, joiden kanssa todella neuvotellaan tai on neuvoteltu, usein nämä huhut muuttuvat kummasti, kun niitä kuullaan joltain kaverilta "sen ja sen kertomana". Äkkiä ne ovatkin varmaa tietoa, vaikka alunperin oli vaan kyse mahdollisista vahvistuksista.

Pekka Wallenius todella sopiva mies Lukon joukkueenjohtajaksi. Pitää aina viimeiseen saakka joukkueen ja pelaajien puolta. Koskaan en ole kuullut, että Pekka olisi kieltänyt, kun joku on apua tarvinnut, ei vaikka oma terveyskään ei enää ole paras mahdollinen.

Ehdottomasti samaa mieltä!! Itse en myöskään huhupuheiden perusteella tuomitsisi ketään. Jos Wallenius sanoisi Länsi-Suomessa, että vahvistus julkistetaan huomenna, niin se myös sitten julkistettaisiin.

Sattuikohan kukaan katsomaan MoonTV:ltä jokin aikaa sitten ohjelmaa jossa W. Valpio ja joku muu kiertelivät Satakunnassa ja kävivät Lukon toimistossa pyytämässä Lukon paitoja. Pekkahan siellä toimistolla oli ja selvisi näitten häslääjien vierailusta hyvin ja he saivatkin Lukko pikee-paidat. Walleniuksen esiintyminen veti väkisinkin pienen hymyn naamalle. Voi vain kuvitetella, jos pojat olisivat tulleet jokunen vuosi aikaisemmin ja vastassa olisi ollut entinen Tj. T.J, niin sen jälkeen kameraa oltaisiin saatettu etsiä aina kanaalista asti ;)
 

Pronger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Moon TV juttua en ole nähnyt, mutta huvittavaa oli kanssa se, kun Pietarinkadun Oilers GOGO:ssa oli tämä fanilaulu-levyraati, jossa soitettiin kaikkien tiimien piisejä. Jostain syystä lukon laulua (ei J.Koiviston eikä marssia) ei soitettu koskaan. Joku oli palautteessa syitä tähän kysynyt ja lukon toimistosta oli kerrottu "ei Lukolla ole fanilaulua". Great!!! :D

Mä olisin ihan pirun iloinen jos me saataisiin Nielikäinen Lukkoon, kun kerran ei muitakaan kuulu. Ei ole mikään pistenikkari, mutta ainakin olisi joku jota seurata joka vaihdossa. Siellä oikeasti jäisi kunnon sikailut tekemättä ja nuoret saisivat rauhassa kehittyä, kun Pasi murisisi vaihtoaitiosta. Eikä varmaan vaadi liikaa rahaa..

Pasi Lukkoon!!!
 

TheBlade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kansas City Outlaws
Vai että fanilaulua ei ole..mitäköhän ne venkutukset on kun sillä hikisellä kasetilla soi aina fanimatkoilla? :D

Noh, oli miten oli, Lukon tiedotus politiikka tarvitsee parannusta.. mikä he*****i niissä kotisivuissakin tökkii? eikö niille löydy ketään asiallista ylläpitäjää? "Lukon sivut uusiutuvat kesän aikana, joten ei päivityksiä" mikä tekosyy! sama juttu ku viime kesänä kun sivut eivät kauden alkaessakaan olleet valmiit.. :mad:
 

ICE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viestin lähetti TheBlade
"Lukon sivut uusiutuvat kesän aikana, joten ei päivityksiä" mikä tekosyy! sama juttu ku viime kesänä kun sivut eivät kauden alkaessakaan olleet valmiit.. :mad:

Tuo on kyllä todella ärsyttävää. Mikä olisi hienompaa, kun vaikkapa käydä vuorokeskustelua johdon kanssa kyseisten sivujen kautta, vähän niin kuin Kärppien sivuilla. Kaikki ilmoitusasiatkin voisi ilmoittaa sivuilla!!
 

Carlos

Jäsen
Voi voi, olkaa nyt sentään iloisia että teillä on ne sivut ja niissä on jopa kaksi keskustelufoorumia! Meillä ei ollut viime kaudella vielä kauden alkaessakaan sivuja moneen viikkoon, sitten kun ne tuli, olivat ihan perseestä. Foorumia ei ole vieläkään, eikä tule. Käy siinä sitten vuoropuhelua.

Toivon muuten tosissani että jos Nielikäinen ei tule meille, niin sitten Lukkoon. Sen verran paljon Raumalaissydäntä löytyy meikäläisestä että melkein omaan jengiin tulee joka tapauksessa.
 

pekoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Voipi olla aika hiljaista

Muutamaa hassua poikkeusta lukuunottamatta sm-liigaseurat eivät ole valmiita maksamaan kotisivuistaan käytännössä yhtään mitään. Ei liene ihme, että monella suunnalla niiden sivujen taso sitten on mitä on, eikä päivityksiä esim. kesällä kuulu.

Tämä kannattaa pitää mielessä eikä odottaa liikoja.
 

Carlos

Jäsen
Re: Voipi olla aika hiljaista

Viestin lähetti pekoni
Muutamaa hassua poikkeusta lukuunottamatta sm-liigaseurat eivät ole valmiita maksamaan kotisivuistaan käytännössä yhtään mitään. Ei liene ihme, että monella suunnalla niiden sivujen taso sitten on mitä on, eikä päivityksiä esim. kesällä kuulu.

Tämä kannattaa pitää mielessä eikä odottaa liikoja.


Aika jännä ajattelutapa, kun ottaa huomioon että kyseessä on kuitenkin yritys jonka tavoitteena on tehdä voittoa. Mitähän siitä tulisi jos esim. Nokia pitäisi vain amatöörinettisivuja, koska niillä ei kuitenkaan suoraan tienaa. Turhaa mainostamista vaan, pelkkiä kuluja. Tämmöinen idiotismi on mahdollista vain suomessa.

Vai onko homma vain niin että liigaseuroilla on markkinointipäälliköitä tyyliin "saunakaverin serkku tartti töitä". Jotenkin tuntuu... kyllä. Amatöörien puuhastelulta.
 

TheBlade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kansas City Outlaws
Käsittääkseni Lukko maksaa kotisivujensa ylläpidosta Mainostalolle? tuskin mistään merkittävistä summista on kuitenkaan kyse, joten toisaalta laiskan toimituksen ymmärtää..

Se olisi vaan kiva kun voisi käydä lukemassa mm. sopimusneuvotteluista ja uusista sopimuksista kotisivuilta.. viime kaudella tieto oli jo Ugandassa sijaitsevan savikylän paikallislehdessä ennen kuin se Lukon kotisivuille ehti..kuka jaksaa käydä kuukautta jäljessä olevaa tietoa lukemassa, ja vielä kun yleensä teksti on sama mutta riisuttu versio länsi-suomesta..

Eikö sinikeltainen areena ja raumanlukko.fi voisi yhdistää voimansa, ja jopa lankin takaa avustuksella? areenalla on ihan asiallinen meininki..
 

pekoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jep. Voin hyvin kuvitella, että Lukko on maksanut viime kesänä uudistuneiden sivujensa ulkoasusta ja suunnitelusta jollekin firmalle. Sen sijaan vahvasti epäilen, että sivujen päivityksen on hoitanut joku fani vapaaehtoistyönä. Korkeintaan kulukorvauksia arvelisin siirtyneen maksuna mahdollisista vierasraporteista tjms.
 

Siirappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tampabay Lightning, Kotiteollisuus
Viestin lähetti TheBlade
Se olisi vaan kiva kun voisi käydä lukemassa mm. sopimusneuvotteluista ja uusista sopimuksista kotisivuilta.. viime kaudella tieto oli jo Ugandassa sijaitsevan savikylän paikallislehdessä ennen kuin se Lukon kotisivuille ehti..kuka jaksaa käydä kuukautta jäljessä olevaa tietoa lukemassa, ja vielä kun yleensä teksti on sama mutta riisuttu versio länsi-suomesta..

Eikö sinikeltainen areena ja raumanlukko.fi voisi yhdistää voimansa, ja jopa lankin takaa avustuksella? areenalla on ihan asiallinen meininki..

Olen täsmälleen samaa mieltä kanssasi Lukon kotisivuille ei tullut koskaan mitään uutta. Sinikeltainen areena on huomattavasti parempi sivusto kuin raumanlukko.fi. Jos minun nyt pitäisi valita millä joukkueella on parhaat sivut minä sanoisin että tampereen Ilves. Sieltä sivuilta löytyy kaikki tarvittava mitä joukkueen fanin tarvitsee tietää. Siellä on pelaajahaastatteluja, kattava joukkuehistoria, pelit voi seurata sen kautta suorana yms...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös