Lukas Wernblom

  • 20 159
  • 122

Piku84

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Dallas Stars, Frölunda
Huhuna sellainen että neuvottelee tällä hetkellä kahden vuoden sopimuksesta tepsiin. Itse haluaa ehdottomasti jäädä.

Itse ei tiedä kauheasti tilanteesta, kun agentti ja Seura hoitaa. Mutta halua jäädä on.
No katoha! Sehä tuli sulta samaan aikaan kun mun viesti :D. Mahtavaa kuulla.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Ei sovi Miettisen pelitapaan vähää alusta, mutta itse pelaajasta sytyn. Otetaan vastaan.

On hän kuitenkin tällä kaudella ruutunsa mielestäni täyttänyt. Hyvä ykkössyöttö lähtee ja onhan se hyvä jos Olle jatkaa, ei ainakaan vastustaja pääse mustelmitta maalin eteen.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
@KB81 onko muuten Korpikoskea näkynyt, vai onko jättäytynyt kokonaan joukkueen yhteisistä jutuista pois?
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ei sovi Miettisen pelitapaan vähää alusta, mutta itse pelaajasta sytyn. Otetaan vastaan.
On kyllä yksi kömpelöimmistä kiekon kanssa mitä on koskaan Tepsissä nähty. Täällä muuten ehdotettiin joskus syksyllä yv:lle :-D
Mutta siis, tykkään kyllä itse miehestä joten peukku jatkolle. Ylitalolta voi kysyä miltä tuntuu ihan perustaklaus miehen antamana. Puhalteli eilen aika pitkään kun Olli niittasi pojan laitaan.
 

KB81

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Taitaa noi optiot olla pelkästään seuran puolelta. Koska yleisin vastaus oli tyyliin: niin onhan mulla vielä ensi vuoden sopimus.

Ellei pelaajat valehteli ihan päin kasvoja ( miksi olisi?) Niin koen itse että ensi kauden jengi on jopa tosi hyvällä mallilla.

Pari muuta huomiota:
Joukke henki on ollut ja on tosi hyvä koko kauden. Mm Jimi Suomi puhui avoimesti tästä.

Lindberg ja Väisänen tuntui molemmat tosi aroilta / mietteliäiltä. Toki tämä voi olla henkilö piirre, enhän minä kundeja tunne.

Koko tapahtuma oli erinomaisesti järjestetty. Vielä kahdelta yöllä jaksoivat jutella fanien kanssa. Kukaan ei ollut kännissä vaikka toki pientä humala tilaa oli. Dudas, Nurmi ja Rafkin varsinkin tuntuivat olevan todella hauskoja ja meneviä tyyppejä.

Me mennään ensi vuonna uudestaan. Oli yksi parhaita juttuja pitkiin aikoihin.

Sanoi Haapaselle että sua tarvii piakkoin takaisin ja hän vastasi että kyllä joo, todellakin tarvitaan, pilke silmäkulmassa.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Niin tarkoitinkin että niillä jolla lukee vain sisältää Option, niin se taitaa olla Seuan puolelta vain. Toki tämä oma mutu. Lauridsen mm sanoi näin.

Eli sanoiko Lauridsen, että hänellä on sopimus tänne ja jatkaa täällä vai, että Seuralla on mahdollisuus käyttää optio ja hänen jatkaa täällä? Tuossa on vissi ero.
 

KB81

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ihmettelen vähän että suurin osa nega siiven porukasta ei ilmeisesti ollut paikalla. Jotenkin olisi uskonut että koska olette niin kartalla tapahtumista niin olisitte olleet paikalla. Ja suuri osa nega huhuistahan on nyt kumottu.

Joukkueessa hyvä fiilis, peli paranee ja jatkohaluja on.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös