Luetko kumppanisi tekstiviestit?

  • 2 239
  • 46

Luetko kumppanisi tekstiviestit?

  • Tietenkin, ei pitäis olla mitään salattavaa

  • En missään nimessä ja oletan kumppaniltani samaa

  • Luen jos tiedän etten jää kiinni ja olen mikkihiiri

  • Vieläkö jengi on kiinnostunut fyysisistä puhelimista kun kaiken voi lukea joka tapauksessa somesta


Tulokset ovat nähtävissä vain äänestämisen jälkeen.

hege

Jäsen
Yritän muistaa lukea jos se kumppani jotain minulle lähettää mutta vain omalta puhelimelta eli luen jos ne minulle osoitettu mutta muita en.
 

Forever#88

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Mun puhelin on mun puhelin ja sitä ei muut lue. Enkä minä lue toisten puhelimia.
Juuri näin. Eikä voisi vähempää kiinnostaa puolison lukuisat harraste-, kaveri-, yhdistys- ja sukulaisviestiketjut! Ei me mistään symbioosissa eletä, molemmilla on paljonkin elämää, johon toinen ei liity mitenkään.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
En osaa lukea.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Tiedän kyllä kumppanini kaikkien saamiensa viestien sisällön, koska minä ne olen lähettänyt. Kumppanini ei saa vastaanottaa keneltäkään muulta viestejä. Tietenkään.
Tekeekö hän myös manikyyrin aina kun haluat, niin kuin eräs youtubesta miehuutta oppinut kirjoittelija meille opetti, että kumppanin pitää tehdä?
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
En mutta avaan kaikki lähettämänsä ruskeat kirjekuoret helpon rahan toivossa.
 

Pulle Nah

Jäsen
Suosikkijoukkue
Palevan Kallo
Kiva kuulla, että olet rehti ja kukaan ei ole oletettavasti käyttänyt luottamustasi hyväksensä.
On luottamus petetty ja joskus olen niin itsekin tehnyt, valitettavasti.

Nykyään luotan, että kumppanini on luottamukseni arvoinen ja jos ei ole, niin enpä sille mitään mahda. Se on kuitenkin varmaa, että "kyttäämisellä tai vaatimuksilla" en tilannetta paremmaksi saa ja näin ollen vähemmän stressiä tai tarvetta kontrolloida. Luotan, että rehellisesti kertoo, jos kerrottavaa on.

Minä(kin) olen päättänyt, että haluan olla rehellinen ja luottamuksen arvoinen toiselle, omasta vapaasta tahdostani enkä siksi, että toinen vaatii tai asettaa sääntöjä olemiselleni. Ei ole tarvetta olla muuta kuin rehellinen, itselle ja toiselle.

Mahdottoman vapauttavaa elää näin. :)
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Ei ole tarvetta olla muuta kuin rehellinen, itselle ja toiselle.

Mahdottoman vapauttavaa elää näin. :)
Tämä toimii kyllä elämässä mahdottoman hyvin. Kun voit olla ensin itsellesi rehellinen niin sitten myös muille niin ihmissuhteita tulee elämään kuin itsestään. Niin omaa kuin vastakkaista sukupuolta. Lainalaisuudet samat sukupuolesta riippumatta. Parhaat ystävät löydät niistä, jotka ovat yhtä rehellisiä.
 

BaronFIN

Jäsen
Kahdesti… Eiku kolmesti olen sortunut lukemaan. Joo joo, moralisoikaa vaan! Jokaisella kerralla paljastui puolison sivusuhteet peiton heiluttelua myöten, joten tuo ”vain sairaalloisen mustasukkaiset lukevat” on ihan höpöhöpöä. Omalla toiminnallaan voi vaikuttaa siihen, että onko puolisolla aitoa luottoa sinuun vai ei. Ja jos joku haluaa luennoida minulle kirjesalaisuudesta, niin maksan sakot ihan milloin vaan siitä hyvästä, että tuo henkinen väkivalta lopultakin loppui.

Nykyisessä suhteessa ei ole mitään tarvetta eikä edes kiinnostusta. Kiva joskus elää tällaisessakin suhteessa.
 

redpecka

Jäsen
Yritän muistaa lukea jos se kumppani jotain minulle lähettää mutta vain omalta puhelimelta eli luen jos ne minulle osoitettu mutta muita en.
Tämä on ihan hyvä ohjenuora. Voisi olla kumppani raivoissaan kun yrittäisi päivän mittaan soitella ja laittaa tekstaria jostain tärkeästä asiasta ja illalla kotiin juostessaan ihmettelisi että miks vitussa et oo vastannu?!?!

- Joo kato, mä en ikinä lue kumppanini viestejä. Opetettiin jo kotona.
 

redpecka

Jäsen
Mulla on ollut aina silloin harvoin kun olen vuosia seurustellut se oletus, ettei toisen laatikoita pengota. Ja jos sieltä jotain löytyisi niin eihän sitä voisi käytää todistusaineistona kun laittomin keinoin kerran hankittu. Sanoohan sen järkikin ja välillä tulee mediassa rikoskeissejä vastaan missä on ilmiselvä syyllinen, mutta tutkintametodit eivät kestä päivänvaloa niin paskiainen on vapautettava.

On mulle käynyt myös puoliksi päinvastoinkin, että kun kysyn miten on päivä mennyt niin vedetään raivaria että just oon kaks tuntia päivittänyt faceani - ei jaksais niinku alkaa uudestaan kertomaan. Eikö sua kiinnosta yhtään mun asiat kun et rekisteröidy sinne faceen? - Joo en aio, mutta nyt kun siinä olet niin voitko kertoa, kiinnostaisi miten päivä mennyt. Oltiin onneksi vain kämppiksiä olosuhteiden pakottamana. Ei tuollaista parisuhdetta jaksaisi.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: hege

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
...
On mulle käynyt myös puoliksi päinvastoinkin, että kun kysyn miten on päivä mennyt niin vedetään raivaria että just oon kaks tuntia päivittänyt faceani - ei jaksais niinku alkaa uudestaan kertomaan. Eikö sua kiinnosta yhtään mun asiat kun et rekisteröidy sinne faceen? - Joo en aio, mutta nyt kun siinä olet niin voitko kertoa, kiinnostaisi miten päivä mennyt. Oltiin onneksi vain kämppiksiä olosuhteiden pakottamana. Ei tuollaista parisuhdetta jaksaisi.
Hah hah... Kaikelta sitä välttyykin, kun ei ole näissä nykyajan kotkotuksissa. Vaimo voisi korkeintaan murista siitä, etten ole huomannut/lukenut hänen lähettämäänsä WhatsApp-viestiä... mutta ei murise, kun tietää, etten vilkuile puhelintani välillä päiväkausiin. Jos on jotain kiireellistä, meillä on tapana SOITTAA sillä puhelimella!!! <vink, vink>
 

redpecka

Jäsen
Hah hah... Kaikelta sitä välttyykin, kun ei ole näissä nykyajan kotkotuksissa. Vaimo voisi korkeintaan murista siitä, etten ole huomannut/lukenut hänen lähettämäänsä WhatsApp-viestiä... mutta ei murise, kun tietää, etten vilkuile puhelintani välillä päiväkausiin. Jos on jotain kiireellistä, meillä on tapana SOITTAA sillä puhelimella!!! <vink, vink>
Tuntuu, ettet ymmärtänyt oikein viestiäni tai sitten minä en ole terävimmilläni pulsseissani näin aamusta. Minä olin tuossa tarinassa siis se jurpo menninkäinen ja joku moderni muija vaatii minua rekisteröitymään johonkin sovellukseen jotta voisin tietää mitä hälle kuuluu. Anyway, oli meillä seksisuhde, muttei homma edennyt pidemmälle juuri tällaisten perustavanlaatuisten eriävien filosofia-käsitysten takia.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Tuntuu, ettet ymmärtänyt oikein viestiäni tai sitten minä en ole terävimmilläni pulsseillani näin aamusta. Minä olin tuossa tarinassa siis se jurpo menninkäinen ja joku moderni muija vaatii minua rekisteröitymään johonkin sovellukseen jotta voisin tietää mitä hälle kuuluu. Anyway, oli meillä seksisuhde, muttei homma edennyt pidemmälle juuri tällaisten perustavanlaatuisten eri-käsitysten takia.
Hei, ei mitään ongelmaa, kukaan, korkeintaan minua lukuunottamatta, ei näyttäytynyt tässä casessa jurpolta menninkäiseltä... tai edes aamujäykältä... Minä vain peilasin omalle kohdalleni ko. tilanteen mahdottomuutta ja selvensin sitä kuinka juuri meidän parisuhteessa on totuttu kommunikoimaan elektronisten laitteiden välityksellä, kun on asiaa. No offence!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös