Loppukesän SM-liigadraft 2011

  • 3 506
  • 51

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Meikälle on turha lähetellä vuorovaihto-ehdotuksia, aion mennä näillä mitä on.

Liian kiirusta pitää tässä että jaksaisin alkaa miettimään vuorojen vaihtoa. Ihan kiva ja sopiva tämä "2 vuoroa/vuoro"-tahti.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Saikos pelaajia vaihdella? En nyt ehdi ketjua tarkemmin töissä lukemaan.
 

Ralph

Jäsen
Saikos pelaajia vaihdella? En nyt ehdi ketjua tarkemmin töissä lukemaan.

Siis pelaajia saa treidata jos sitä tarkoitit. Yksi vaihto on jo tapahtunut jossa oli pelaaja yksi siirtonappula.

Voi saatana saatana, kun on monta rästiä. Noh, ei tää oo elämää suurempaa..

Meidän muidenkin kannalta olisi parempi että kuitenkin varaisit noilla rästeillä pelaajia. Aina parempi jos on 14 mukava vaikka yksi olisikin varaillut myöhässä ja siksi joukkue olisi heikompi.
 

NiksuP

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Travis Zajac, Jukka Peltola
Meidän muidenkin kannalta olisi parempi että kuitenkin varaisit noilla rästeillä pelaajia. Aina parempi jos on 14 mukava vaikka yksi olisikin varaillut myöhässä ja siksi joukkue olisi heikompi.
Tottakai jatkan varaamista. Jos johonkin tälläiseen ryhtyy, niin se kans viedään loppuun asti. Ei tää oo niin vakavaa, vaikka ei nyt liigan parasta ykköskenttää olisikaan.
 

fourtyone

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
HIFK: Tomas Mojzis, IFK 9.kierros, IFK 13.kierros
<--->
SAIPA: Mika Noronen, SAI 10.kierros, SAI 13.kierros

Sandersson vahvistaa.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Allekirjoittanut kauppaa ykköspakkiani, Ville Uusitaloa. Vaihdossa otetaan ykkösen laituri, anyone?

Edit: Niin ja ehdotukset YV:llä, ei tule chättiä tästä ketjusta. Kuhta ei ihan vielä kelpaa vaihdossa, odotan mahdollisia muita tarjouksia.
 

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Juu
 

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Itse tarjoan Sakari Salmista.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Tarkennetaan vielä, ehdotuksia YV:llä. Mieluumin joku vähän fyysisempi laituri, mutta kelpaa muutkin. Salminen ajaa heti oli "Kibestä" ainakin omassa hierarkiassani.
 

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
HIFK saa:
14. ja 17. kierrosten varaukset

JYP saa:
15. ja 16. kierrosten varaukset
 

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Jees, se on pojat finito :)

Laittakaas joukkueenne nyt taistelukuntoon, sillä tosipelit vasta on edessä. Sitten kun kaikki valmentajat ovat säätäneet kokoonpanot, laittakaa 13 muuta joukkuetta paremmuusjärjestykseen ja lähettäkää minulle.

Perustelut on välttämättömiä mutta ei pakollisia ;) Julkaisen nimettömänä perustelut.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Lähettäkää? Eikö tuosta nyt kannattaisi tehdä yleinen äänestys, jossa vähän saisi lukea myös palautetta joukkueesta/mielipiteitä?
 

Fordél

Jäsen
Lähettäkää? Eikö tuosta nyt kannattaisi tehdä yleinen äänestys, jossa vähän saisi lukea myös palautetta joukkueesta/mielipiteitä?

Ehottomasti näin eli avataan äänestystä varten avoin ketju, jonne kaikki (myös kisan ulkopuoliset) voivat tulla antamaan arvion joukkueista.
 

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Lähettäkää? Eikö tuosta nyt kannattaisi tehdä yleinen äänestys, jossa vähän saisi lukea myös palautetta joukkueesta/mielipiteitä?

Voihan sen tehdä, mutta edelleenkin kaikkien pitää lähettää YV:llä minulle listat, jotta vältytään ärsyttävältä matkimiselta. Vasta kun kaikki 14 listaa on minulla, julkaisen kaikki kerralla.

Tuo systeemi oli käytössä edellisessä draftissä, ja mielestäni toimi erittäin hyvin.
 

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Voihan sen tehdä, mutta edelleenkin kaikkien pitää lähettää YV:llä minulle listat, jotta vältytään ärsyttävältä matkimiselta. Vasta kun kaikki 14 listaa on minulla, julkaisen kaikki kerralla.

Tuo systeemi oli käytössä edellisessä draftissä, ja mielestäni toimi erittäin hyvin.
Jep, tämä on hyvä systeemi. Jos tehdään ketju niin about puolet porukasta äänestää enää loppuvaiheilla. Muistan yhden NHL-draftin missä hävisin finaalit äänin 3-1, olen edelleen katkera muille :)
 

Fordél

Jäsen
Mutta siis nytkö ei perustella omia valintoja ollenkaan vaan annetaan kokoonpanon puhua puolestaan?
 

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Mutta siis nytkö ei perustella omia valintoja ollenkaan vaan annetaan kokoonpanon puhua puolestaan?

Saa perustella, mutta minkäs teet kun suurin osa ei perustele. En voi sitä pakolliseksikaan laittaa, koska kaikki eivät halua perustella.

Voin julkaista nimettömänä (kuten Mikkis ehdotti) tai sitten voin julkaista ihan nimimerkin mukaan. Itse aion perustella valintani tietenkin.
 

Fordél

Jäsen
Saa perustella, mutta minkäs teet kun suurin osa ei perustele. En voi sitä pakolliseksikaan laittaa, koska kaikki eivät halua perustella.

Voin julkaista nimettömänä (kuten Mikkis ehdotti) tai sitten voin julkaista ihan nimimerkin mukaan. Itse aion perustella valintani tietenkin.

Tarkoitin siis niitä valintoja, joita on itse tehnyt omaan joukkuuseensa eli eikö nyt pidetä ollenkaan markkinointipuheita?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös