Loppukesän NHL Fantasy Draft

  • 12 307
  • 190

Ralph

Jäsen
Pakko kysyä varmistukseksi, että näiden konferenssialkuerien jälkeenhän menee jatkoon kuusi joukkuetta per konferenssi, vai? Sitten 12 parhaasta seulotaan puolet pois ja kuusi on finaalissa?
 

Calgaryman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Panthers
Pakko kysyä varmistukseksi, että näiden konferenssialkuerien jälkeenhän menee jatkoon kuusi joukkuetta per konferenssi, vai? Sitten 12 parhaasta seulotaan puolet pois ja kuusi on finaalissa?

Itse ajattelin, että edettäisiin näin:
1. vaihe: Läntinen ja itäinen konferenssi, jossa itäisen konferenssin joukkueet äänestävät läntisen konferenssin joukkueita ja toisin päin. Kuusi parasta jatkoon.
2. vaihe: Äänestys konferensseittain kuten edellisessä vaiheessa. Kaksi molemmista jatkoon. Tippuneet saavat äänestää kummankin konferenssin joukkueita.
3. vaihe: Finaaliäänestys neljän kesken. Äänestää saavat kaikki pudonneet.

Olen myös miettinyt, jos konferenssit sekoitettaisiin tuossa 2. vaiheessa, koska muuten on aika epätodennäköistä, että äänestyksen tulos juuri muuttuisi runkosarjaäänestyksestä.

Lohko a: E1, W2, E3, W4, E5, W6
Lohko b: W1, E2, W3, E4, W5, E6
(E=East, W=West)
 
Viimeksi muokattu:

Weissflog

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Islanders, Earl the Pearl, avoin liiga
Täytyy sanoa edelliset 4-5 draftia läpi käyneenä, että tällä kertaa oli kyllä todella kova taso! Itse päätin kokeilla hieman eri taktiikkaa tällä kertaa ja menestys jäikin melkoisen vaatimattomaksi. Ensi kerralla palaankin takaisin vanhalle polulle, niin varmasti Isles nähdään jälleeen melkoisen korkealla.

Tsemppiä jatkaville ja muistakaahan kaikki äänestää! :)
 

Fordél

Jäsen
Voiko muuten kokoonpanoihin tehdä muutoksia pudotuspeleihin? Siis muuttaa ketjukoostumuksia?
 

Ralph

Jäsen
Olen myös miettinyt, jos konferenssit sekoitettaisiin tuossa 2. vaiheessa, koska muuten on aika epätodennäköistä, että äänestyksen tulos juuri muuttuisi runkosarjaäänestyksestä.

Lohko a: E1, W2, E3, W4, E5, W6
Lohko b: W1, E2, W3, E4, W5, E6
(E=East, W=West)

Omien laskujen, mahdollisesti virheellisten, jälkeen sain sellaiset tulokset, että nämä lohkot olisivat näillä jaoilla:

Lohko a: Buffalo, Calgary, Carolina, Vancouver, Boston, St. Louis
Lohko b: Chicago, Toronto, Los Angeles, Tampa Bay, Detroit, Columbus
 

Mäntylä #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers,
Jäi kyllä jotenki paskamaku tämän kerran draftista. Itellä oli ennen äänestyksiä todella hyvä fiilis omasta jengistä mutta tutuus iski melko nopeasti kun äänestys sitten alkoi. Rehellisesti en kyllä ymmärrä miten muutama noista jengeistä voi olla meikäläistä ylempänä. Mutta se näistä itkuista, en halua kuulostaa mitenkää ylimieliseltä, oli vaan niin karvas tappio :)

Onnea vaan kaikille jatkoonpäässeille!
 

Ralph

Jäsen
Jäi kyllä jotenki paskamaku tämän kerran draftista. Itellä oli ennen äänestyksiä todella hyvä fiilis omasta jengistä mutta tutuus iski melko nopeasti kun äänestys sitten alkoi. Rehellisesti en kyllä ymmärrä miten muutama noista jengeistä voi olla meikäläistä ylempänä. Mutta se näistä itkuista, en halua kuulostaa mitenkää ylimieliseltä, oli vaan niin karvas tappio :)

Itselläni meni ihan päin vastoin. Tätä ennen olin vetänyt muutamat kunnon rimanalitukset ja pari jumbosijaa, kun vain kerran olin onnistunut. Nyt draftauksen puolessa välissä alkoi tuntua, että taas se heikko sijotus odottaa enkä ollut tyytyväinen joukkueeseeni. Taisin mainita siitä jo silloin varausketjussa. Sitten draftin jälkeen katselin että ihan kiva jengi sieltä tulikin. Mutta yllätyin kyllä pudotuspelipaikasta, en todellakaan odottanut sitä.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mun osalta ei sinänsä mitään valittamista äänestystuloksista, olen kutakuinkin niillä sijoilla kuin mitä itsekin odotin. Sitä en sen sijaan oikein ymmärrä miten joidenkin mielestä pakiston kolmospari on riskialtis, riittämätön NHL-tasolle tms. Clitsome teki 19 pistettä 31 pelissä viime kaudella ja eiköhän Reddenkin menisi aika monen joukkueen pakistoon, vähintäänkin kolmospariin, jos kaverilla ei vaan olisi niin massiivinen palkka. Tässä kun ei fantasy draftissa pelailla palkkakatolla niin luulisi Reddenin olevan ihan hyvä vahvistus kolmospariin...

Mutta eniveis, hauskaahan tämä draftaaminen taas oli ja nuo on tietty mielipidekysymyksiä:)
 
Suht odotetusti tuo näyttää menevän, kun pudotuspeleihin pääsin, mutta siellä sitten tulee näemmä kylmää kyytiä. Ykkössentteriksi olisi pitänyt saada isompi nimi, kuten myös muille paikoille. Ensi kerralla täytyy sitten täytyy pitää nuo ensimmäiset varaukset ihan itsellä ja katsella, jos pystyisi varastamaan joitain pelaajia myöhemmiltä kierroksiltakin.

Mukava pikku kokemus tämäkin ja tekisi mieli heti perään vetäistä seuraavaa. :D
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Playoffeissa jäätiin sitten lohkon viidenneksi mutta ihan hyvä maku jäi draftista. Kiitokset vielä kaikille ja hoidetaanhan sitten finaalit vielä kunnialla pois.
 

TehoTon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, New York Rangers
Kolmanneksi jäätiin omassa lohkossa, finaaliin pääsykin jäi aika lähelle, tasapisteissä kakkosen kanssa, mutta yksi kakkossija vähemmän... Tyytyväinen täytyy kyllä tähänkin olla, sillä omasta mielestäni en tuossa draftauksessa aivan parhaalla mahdollisella tavalla onnistunut tällä kertaa ja silti näin lähellä pääsy 4 parhaan joukkoon.

Hauskaa oli jälleen ja toivottavasti seuraavaan draftiin ei ole hirmuisen pitkä aika, itseltä ainakin innostusta löytyisi jo nyt ;)
 

Calgaryman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Panthers
Kolmonen oli minullekin sitten se maaginen luku, jolla irtosi Jatkoajan Fantasy Draftin kirkkain sija. Kaksi kertaa aiemmin olen jäänyt finaalin toiseksi ja viisi kertaa osallistunut ennen tätä, mutta nyt natsasi hyvin palaset kohdalleen ja palkinnoksi siitä virtuaalinen Stanley Cup. Kiitokset kaikille draftiin osallistuneille nimimerkeille ja onnea seuraavaan yritykseen, ehkä silloin on teidän vuoronne! ;)
 

Jonte

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves ja Detroit Red Wings
Kiitos vaan meikäläisenki puolesta, kolmas sija ekalla kertaa ku osallistuu tämmöseen, toinenki sija oli haarukassa vielä, jos dl olisi ollut se klo 20 ;)
Mutta mukavaa oli. Kiitos vielä kaikille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös