Loppukesän NHL Fantasy Draft 2010: Varausketju - uusi

  • 72 183
  • 1 546

Weissflog

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Islanders, Earl the Pearl, avoin liiga
Mun mielestä kolme vikaa kierrosta vois vetää oikeesti talla pohjassa, lyhkäsellä ajalla tms. Mites muuten, kun on kokoonpanot kasassa, kauan saa treidata pelaajia? Eli milloin lyödää kokoonpanot lukkoon ja kirjoitetaan oman tiimin hehkutuspuhe? :)
Tää tulee kyllä nyt väärään ketjuun, mut sekasin nää on muutenkin jo valmiiks :D
Niinjoo. Saako draftin jälkeen heivata tiimistään pelaajia, ja nostaa FA-statuksen miehiä sisään? Ei sillä, että mulla siihen tarvetta ois. :P
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Fredrik Modin Sensiin. anatsu oli kansallisuudessa jäljillä ;)
 

Ralph

Jäsen
Menen nyt nukkumaan, tai ainakin sänkyyn räpläämään kännykällä tätä varausta..

Saatan pystyä päivittämään kierrokset 17-20 kännykällä, mutta vaikeaa tulee olemaan treidien kanssa ja akku saattaa loppua (mökillä ei ole sähköä). Olen jo useampaan otteeseen pyytänyt että joku hoitais nuo vikat kierrokset mutta ei väkisin.. Päivitys voi olla hidasta, älkööt hermostuko.

Enkä mene takuuseen että nimet kirjoituu oikein, ei ole kännykässä kopio liitä vaihtoehtoa..
 

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & Philadelphia Flyers
Se olisi sitten jälleen Philadelphian vuoro.

Flyers tekee jatkosopimuksen Darroll Powen kanssa.


Hei nyt äkkiä listaa jollekkin? Mulla on about tunnin meno ja sais hoitaa noi 17. kierroksen pickit mulle.

Laita mulle, minä olen koneella koko illan
 

Ralph

Jäsen
Niinjoo. Saako draftin jälkeen heivata tiimistään pelaajia, ja nostaa FA-statuksen miehiä sisään? Ei sillä, että mulla siihen tarvetta ois. :P

Jos multa kysytään niin ei tietystikkään. Näillä mennään joita ollaan varattu eikä odoteta että joku Morosov tekee sopimuksen NHL:ään ja napataan sitten se jälkijunassa. Ainakin minä olen tätä mieltä.
 

Cjyyl

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jos multa kysytään niin ei tietystikkään. Näillä mennään joita ollaan varattu eikä odoteta että joku Morosov tekee sopimuksen NHL:ään ja napataan sitten se jälkijunassa. Ainakin minä olen tätä mieltä.

Samaa mieltä täällä. Draftin viehätyshän piilee siinä "oikeitten pelaajien löytämisessä".
 

Weissflog

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Islanders, Earl the Pearl, avoin liiga
Selkeempi juttu. Tosiaan ihan mielenkiinnosta tahdoin tietää, ettei tuu ikäviä ylläreitä :)
 

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & Philadelphia Flyers
Taitaa olla Dallasin vuoro, joten mogen valtuuttamana varaan Dallasiin Viktor Stålbergin.
 

Gendron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
To NYR
18th (519 overall)
20th (599 overall)

To VAN
19th (554 overall)
19th (560 overall)

Fasö näköjään ehti jo lähteä, mutta hyväksynee tämän sitten kun ehtii.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Vuoro vissiin jo vaihtunut ja Pittsburghin sai skipata...

Joten Buffaloon kokenut Todd White
 

Ralph

Jäsen
Nyt olen täällä kännykällä, mutta vain hetken.

Kuten Detroit-manageri jo sanoi, niin voitaisiin sopia vikoilla kierroksille vain lyhyt varausaika. Joku 5-10min..? Sopisi mulle (on vain yksi varaus mulla jäljellä :D).

Ja olen myös sitä mieltä, että olisi parempi jos pelaajia ei treidattaisi koska on hienoa nähdä kuka valittee parhaiten pelaajat eikä että kuka on paras myyntitykki.

Ja pyydän vielä että olkaa kilttejä, älkääkä tehkö varaustreidejä vikoille kierroksille. Vittumaista päivittää kännykällä!

Ja mulla on kosketusnäyttöpuhelin joten tekstiä tulee paljon helposti :)
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Nyt olen täällä kännykällä, mutta vain hetken.

Kuten Detroit-manageri jo sanoi, niin voitaisiin sopia vikoilla kierroksille vain lyhyt varausaika. Joku 5-10min..? Sopisi mulle (on vain yksi varaus mulla jäljellä :D).

Ja olen myös sitä mieltä, että olisi parempi jos pelaajia ei treidattaisi koska on hienoa nähdä kuka valittee parhaiten pelaajat eikä että kuka on paras myyntitykki.

Ja pyydän vielä että olkaa kilttejä, älkääkä tehkö varaustreidejä vikoille kierroksille. Vittumaista päivittää kännykällä!

Ja mulla on kosketusnäyttöpuhelin joten tekstiä tulee paljon helposti :)

Meikä ajatteli treidata kaikki pelaajat ja vielä tehdä jotain jännää noilla vikoilla pickeillä...

Joo, ihan sama, vaikkei treidattaisi pelaajioita ollenkaan, niin hyvä meikäläisen rosteri nyt on ;).
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Nelossentteriksi playoffeissa pisteitä tehnyt, kovia avojäätaklauksia jakanut ja hanskatkin pudottanut, sittemmin Bostoniin treidattu Vladimir Sobotka.

E: St. Louisiin tietysti treidattu, koomailua taas.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös