Liveseuranta Hockey Night in Hakametsä

  • 23 544
  • 49

Ziggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tänään illalla alkaa (tai ainakin pitäisi) Hockey Night in HAkametsä.
Eli suora nettilähetys joka kestää koko yön.
Mahdetaankohan siellä nyt puida uusimpia käänteitä.

Hockey Night in Hakametsä 14.10. | ILVES.COM

Ilves on jatkossa entistä vahvemmin mukana sosiaalisessa mediassa. Käyttöön otetaan JustinTV-palvelu, jonka kautta voi jatkossa katsoa esimerkiksi pelaajahaastatteluja suorina nettilähetyksinä. Kyseistä palvelua kokeillaan ensimmäisen kerran maanantain ja tiistain välisenä yönä, kun Ilves.comin toimitus viettää yön Hakametsässä live-lähetystä tehden. Lähetys alkaa maanantai-iltana klo 21 ja kestää noin 12 tuntia, mikäli tekniikka toimii toivotusti.

Pilottilähetyksessä on luvassa muun muassa haastatteluja ja Ilves-aiheisia keskusteluja.

Keskusteluun voi osallistua lähettämällä kysymyksiä ja kommentteja Twitterissä hashtagilla #IlvesLIVE, Facebookissa Ilves Tampere -ryhmään erikseen avattavassa keskusteluketjussa tai JustinTV-palvelun chatissa.

Suora linkki Ilveksen JustinTV-tilille: ilveslive on Justin.tv
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Tänään illalla alkaa (tai ainakin pitäisi) Hockey Night in HAkametsä.
Eli suora nettilähetys joka kestää koko yön.
Mahdetaankohan siellä nyt puida uusimpia käänteitä.

Suora linkki Ilveksen JustinTV-tilille: ilveslive on Justin.tv

Kaippa tätä paskavyyhtiä sitten tuolla puidaan. Tuohan on suoraa kidutusta jos se kestää koko yön! Otan osaa seuraajien puolesta.
 

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
"Mä oon leikannu mun otsatukan kännissä tämmöseksi." - Joku Ilvestyttö tuolta Ilveksen Justin.tv-ohjelmasta. Myös tuo tuoppia vetävä karpaasi on aika mielenkiintoinen ratkaisu juontajaksi. Varsinkin kun edessä on jo valmiiksi pino tyhjiä tuoppeja.

Tässä nyt on vielä linkki tuohon videoon. Siellä on siis testaukset käynnissä ennen lähetyksen alkua ja meno on aika camp.
 

Kiikarit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Boston Bruins
"Mä oon leikannu mun otsatukan kännissä tämmöseksi." - Joku Ilvestyttö tuolta Ilveksen Justin.tv-ohjelmasta. Myös tuo tuoppia vetävä karpaasi on aika mielenkiintoinen ratkaisu juontajaksi. Varsinkin kun edessä on jo valmiiksi pino tyhjiä tuoppeja.

Tässä nyt on vielä linkki tuohon videoon. Siellä on siis testaukset käynnissä ennen lähetyksen alkua ja meno on aika camp.

Tää on eka kausi miesmuistiin kun Ilvestä on voinut kannattaa selvinpäin. Jotkut fanit eivät ole vielä sisäistäneet asiaa;) Ja vanha on juuri pääsemässä kuiville, ja tänpäiväisten takia onmennyt kohta pullo XOta
 

Jackie Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreet ja punaset.
"Mä oon leikannu mun otsatukan kännissä tämmöseksi." - Joku Ilvestyttö tuolta Ilveksen Justin.tv-ohjelmasta. Myös tuo tuoppia vetävä karpaasi on aika mielenkiintoinen ratkaisu juontajaksi. Varsinkin kun edessä on jo valmiiksi pino tyhjiä tuoppeja.

Hahahhaaaaaa. Tipuin ihan täysin. Viäkin valuu vedet silmistä. Vittu tää on parasta!

E:Piti vielä lisätä että, jos/kun jotkut haluaa osoittaa mieltä pysymällä esim huomenna pois hallista niin turha siitä muiden on moralisoida. Jokainen tekee kuin itse haluaa. Ikävää että "joukkue kärsii" johtoportaan mokien takia, mut elämä on.
 
Viimeksi muokattu:

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Tässä tilanteessa faneillahan itse asiassa on valtaa koska hallitus tarvitse nyt ennen kaikkea tukea.

Alkaakohan kohta siellä Ilves-TV:ssä joku fanien perseennuolenta / aivopesu sessio? Onkohan oikein joku Big Brother-formaatti kun kestää läpi koko yön.
 

Tekno-Kekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedote
Ei pyhä isä. Nyt siis perutaan nimiä? Tämä on jokin kuseva palatsivallankaappaus a la Janajevin juntta. Nyt liimaudun Justin-tv:n ääreen, suora lähetys Moskovasta vuodelta 1991 kuulemma alkaa klo 21.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nyt liimaudun Justin-tv:n ääreen, suora lähetys Moskovasta vuodelta 1991 kuulemma alkaa klo 21.

Purchase or Pay with PayPal. Vain kympin kuussa että saisi seurata tätä showta ilman häiriöitä.
 

Ronning

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Vancouver Canucks, Cliff Ronning
Onkos tuohon nyt jotain kiertoa kun Justin.tv kyselee premium accounttia?
 

Royal-E

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, KeuPa, JJK, HJK +/- HPK
Ei vittu mitä skeidaa tuo Ollila tuolla vetää...
Ei mitään annettavaa, ei jatkoon... !!

Hyvästi tuulen pesä, sut on erotettu!
 

Tekno-Kekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedote
Purchase or Pay with PayPal. Vain kympin kuussa että saisi seurata tätä showta ilman häiriöitä.

Toistaiseksi viihdeohjelman suhteen hyvä tuuri: ei yhtäkään muistutusta.

Ollila kertoo, että "ei ollut tarkoitus" ja että nyt 30:een vuoteen ensimmäistä kertaa on todellinen "all together now"-henki.
 

NiXu89

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves Ry
Tämä Ollila ei kyllä avaa asian taustoja yhtään. Mitä tästä nyt voi ymmärtää että vanhat jäärät ovat pelänneet työpaikkansa puolesta RY:ssä.
 

Haastattelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Winnipeg Jets
On kyllä poliitikon ainesta tuossa Ollilassa. Hienosti kiertelee ja kaartelee.

Ei helvetti :D "Nimien hakeminen tiedotteeseen oli lyhyt ja helppo prosessi" Ei ihme kun puolilta ei varmaan ole edes kysytty asiasta..
 

Tekno-Kekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedote
RY:n johtokunnan puheenjohtaja mikrofonin ääressä.
"Miten aktiivinen ry on ollut tämän päivän tapahtumissa?"
"Ry on ollut hyvin taka-alalla." Sitten mainostusta juniorityöstä.
 
Suosikkijoukkue
Ilves, Edmonton
Jyrki Lumme ei yllättäen paikalla. Mieshän olisi joutunut ehkä jopa avaamaan tätä paskavyyhtiä koko karusellin maksajille - kuluttajille. Kuinka kohtuutonta.Sitten voikin katkaista lähetyksen. Hyvää yötä.
 

Tekno-Kekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedote
"Lähetyksessä nyt vain pieni tauko. Teknistä säätämistä jne."

Tuo lähetyksen viereinen chatti on kieltämättä ollut informatiivisempi ja kiinnostavampi kuin itse lähetys.
 

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Paljon mainostettu Lumme ei ole tulossa, kun on toisaalla palaverissa. Olis kuulemma mielellään tullut...

Koska saadaan kuulla, mitä C-junioireiden valmentajan iltapalaan sisältyy? Myös hallin järjestyksenvalvojien ääni olisi hyvä saada kuuluviin; miten he kokevat uuden taustaryhmän mukaantulon vaikuttavan heidän toimintaansa.

Sensuuri toimii kuin Venäjällä tuossa lähetyksessä.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
"Lähetyksessä nyt vain pieni tauko. Teknistä säätämistä jne."
Menin sitten tyhmyyttäni päivittämään sivun uudestaan, kun luulin että tilttasi. Nyt on sitten internet täynnä. Toivottavasti jatkatte päivittämistä, joilla vielä lähetys näkyy. Ihan ei ollut vissiin loppuun asti valmisteltu homma vaikka kovasti kertoivat kuukauden päivät tätä valmistelleen?
 

Jackie Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreet ja punaset.
Onkos tuohon nyt jotain kiertoa kun Justin.tv kyselee premium accounttia?

Tää justin.tv on aivan huikea palvelu. Leffoja, sarjoja ja tiäs mitä kaikkee livenä 24/7. Yli vuoden jo olen maksanut tuota naurettavan pientä maksua. Suosittelen lämmöllä tutustumaan kaikkeen tarjontaan mitä tuolta löytyy. Selaimiin saa ladattua Adblock-lisäosan mikä poistaa mainokset.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös