Lipunmyynti

  • 213 191
  • 1 091
Suosikkijoukkue
Kärpät, ManU, Exeter City, TP-47
Kävin tutkailemassa Ilveksen kausikortteja. Kategorioita on vaikka hyry mycket, mutta pari esimerkkiä. Otetaan esimerkki. Kategoriat 1 = 625 € 2= 570 € 3= 515 € 4 =470 € 5= 365€ € 6= 405 €
Seisomakatsomo = 245 € osasto 41 = 189 €
Kategoria 8 = 320 € nuorisokortti = 139 € Kategoria 9 320 € nuorisokortti 139 € kategoria 10= 349 € nuorisokortti 139 € Pyörätuoli 249 €

Sitten. Opiskelija, eläkeläinen, varusmies, nuoriso -30% alennus kaikista hintakategorioista !!!!!!!
Esim. eläkeläiselle tai opiskelijalle jäisi Areenalla hintaa kortille kalleimmassa kategoriassa 438 € !!!
Vastaava paikka mikä minulla Raksilassa jäisi Areenan hinnoittelulla kausikortin hinnaksi Raksilassa 361 €


Toki isossa Areenassa voi kategorioita olla enemmän kuin Raksilassa, mutta kuitenkin.
Jos Raksilassa annettaisiin opiskelijoille, eläkeläisille, nuorisolle 30 % alennus jäisi kalleimmalle lipulle hintaa
361 € pistäisi kyllä miettimään lunastanko kausarin loppupeleihin.
Ilveksellä 30 % alennus myös irtolippuihin.

Ei tässä ole tarkoitus kerjätä ilmaisia lippuja. Kärppien hinnoittelulla rajataan iso määrä katsojia pois. Kuten tiedostetaan on eläkeläisten määrä väestöstä suuri. Paljon on sellaisia jotka kulkeneet peleissä , mutta jättävät tulematta lippujen hinnoittelun takia. Siinä joukossa on paljon potentiaalia katsojiksi.
Sama opiskelijoihin, nuorisoon.
Johtopäätös onkin. Kärppien pelit on tarkoitettu töissä käyville 20-65 työelämässä oleville katsojille.
Se on ilmeisesti se kohderyhmä mille lippuja halutaan myydä. Ja firmat tietenkin.
Eläkeläiset , opiskelijat , nuoriso haluaa myös katsella pelejä hyviltä paikoilta ei jään tasolta tai urkuparvelta.
Mikä häpeä, miten Kärpät kohtelee näitä katsojia.

HIFK:lla on kausikorttien hinnoittelu korkeampaa matematiikkaa joten pintapuolinen perehtyminen.
Kallein kausikortti pitkälle sivulle = 521 € Päädyt ja kulmat ovat Helsingissä halvempia kuin Oulussa
eli 421 € ( Oulussa 460 € ) toinen pitkä sivu kausikortin hinta, osa paikoista 374,50 € ja 270,50 €
Tuolta HIFK; n sivuilta tiedot.

Ilmeisesti kausikorttien hinnat ennakoivat tulevia kauden 2023-2024 hintoja. Muutosta ei tapahdu.
Eiköhän se Kärpät taas muutama € nosta tulevan kauden kausikortin hintoja.
Ymmärrän , että toimistolla pitää kiirettä ja henkilökuntaa on niukanlaisesti. Siellä on kuitenkin ykkös prioriteettina tuleva Qstock ja Ihku Barista tuleva ylimääräinen.
Helpointahan se on mennä samalla tutulla kaavalla.
Kysyin aikanaan toimistolta miksi kausikorttia ei voi enää ostaa kahdessa erässä, vastaus sanasta sanaan oli tämä.
"eihän mikään muukaan liigajoukkue myy kausikortteja kahdessa erässä" näin

Kärppien konkurssin nähneenä ja eläneenä en ala mihinkään lippu boikottiin. Käyn peleissä, mutta halvimmalla irtolipulla. Jos lippua ei tulevaan finaaliin saa , niin katsellaan telkusta.
Nyt narinat naristu taas kerran lipuista, joten olisiko tällä kaudelta tässä.
Jäädäänpä katselemaan miten katsojat kansoittaa Raksilan.
 

1971

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Olisin voinut tuhlata elämästäni muutaman tunnin Kärpät-matsissa ensi viikon keskiviikkona, mutta Smartumilla ei voi maksaa Ticketmasterin palvelussa. Katson pelin kotona ja säästän. Juon ehkä oluttakin?
 

Speller

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät ja HIFK
Sadistiset fiilikset ja ei muutaku huomenna jonottaan lippuja maanantain KooKoo peliin.
Jos vaikka sais C katsomosta piletin.
Näillä näytöillä kauden viimeinen kotipeli.
 

Corona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Lipunmyynti maanantain säälipeliin alkaa aamulla klo.10. Kärpät ei ole kehannut asiasta edes tiedottaa. Ei silti, en kehtaisi välttämättä minäkään.
 

1971

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Paljon on sinisiä pylpyröitä katsomossa. Meneeköhän 3500 katsojan raja rikki?
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Paljon on sinisiä pylpyröitä katsomossa. Meneeköhän 3500 katsojan raja rikki?
Meitsi on paikalla. Maksoin lipusta vain 516€! Nyt kaikki mukaan. Ollaan mukana sateella ja auringonpaisteella. Jotenkin minä tykkään kaikista elämyksistä, joita antaumuksellinen urheilun seuraaminen tarjoaa. Olen varmaan hullu, urheiluhullu. Tulta munille!
 
Suosikkijoukkue
Kärpät, ManU, Exeter City, TP-47
Kylläpä tuo lipun myynti tuoksahtaa. Olen kaikissa kauden otteluissa käynyt katsomassa lipputilanteen, aivan samanlaiselta tuo näyttää kuin runkosarjassa myytyjen ja myymättömien sinisten palluroiden osalta.
Miksi Kärpät jättäisi vanhat kausikortit sinne pohjalle myytyinä. Tietenkin sen takia, että katsojat ostaisi niitä vapaita sinisiä palleroita, koska ns, parhaat paikat myyty pohjakartan mukaan. Voi olla , että olen vainoharhainen , mutta kun Kärpät kyseessä mikään ei enää yllätä, lipun myynnissä.
Eiköhän sinne huomenna vapaudu niitä sinisiä palleroita jotka olleet niitä kausikortti paikkoja.

Lippujen hinnat samana kuin runkosarjassa istumaan, seisomakatsomoon lippujen hinnat nousseet.
Runkosarjassa 12.50 € nyt 16.50 €

Huomenna yleisömäärä 2500-3000
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jotenkin minä tykkään kaikista elämyksistä, joita antaumuksellinen urheilun seuraaminen tarjoaa. Olen varmaan hullu, urheiluhullu. Tulta munille!
Kyllähän tuossa olisi jo diagnoosille tilausta. No, kokemuksia ne ovat paskatkin kokemukset.

Allekirjoittanut toivoo, että mahdollisimman suuri osa ihmisistä jää kotiin.
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Nyt on kyllä pakko jättää nämä karkelot väliin (ellei nyt sitten Marja saa kenkää illalla).

HIFK pelissä laitoin kädet taskuun 0-4 kohdalla. Eilen en pannu vielä 0-4:stä. Mutta 1-5:stä meni. Nyt saa vähän aikaa kädet pysyä taskussa, joten hallille en mene toistaiseksi.
 

Beni49

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kylläpä tuo lipun myynti tuoksahtaa. Olen kaikissa kauden otteluissa käynyt katsomassa lipputilanteen, aivan samanlaiselta tuo näyttää kuin runkosarjassa myytyjen ja myymättömien sinisten palluroiden osalta.
Miksi Kärpät jättäisi vanhat kausikortit sinne pohjalle myytyinä. Tietenkin sen takia, että katsojat ostaisi niitä vapaita sinisiä palleroita, koska ns, parhaat paikat myyty pohjakartan mukaan. Voi olla , että olen vainoharhainen , mutta kun Kärpät kyseessä mikään ei enää yllätä, lipun myynnissä.
Eiköhän sinne huomenna vapaudu niitä sinisiä palleroita jotka olleet niitä kausikortti paikkoja.

Lippujen hinnat samana kuin runkosarjassa istumaan, seisomakatsomoon lippujen hinnat nousseet.
Runkosarjassa 12.50 € nyt 16.50 €

Huomenna yleisömäärä 2500-3000
Olet hyvin pitkälti oikeassa. Ainakin minun kausikorttipaikkani on harmaana, vaikka korttia en ole uusinut.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kyllähän tuossa olisi jo diagnoosille tilausta. No, kokemuksia ne ovat paskatkin kokemukset.
Urheiluhulluudelle ei taida olla vielä diagnoosia. Tai no, ehkä joku urheiluriippuvuuteen liittyvä diagnoosi on olemassa. Minulla ei kuitenkaan ole kyse siitä. Luulenpa, että kyseessä on vain ihmisten erilaisuudesta, jonka itse koen rikkautena. Sinun kannataa varmaan ajatella asiaa niin, että kaikki mitä sinä koet paskana, ei välttämättä muissa saa samanlaista tuntemusta aikaan, tai mahdollisesti he käsittelevät asiaa eri tavoin.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Sinun kannataa varmaan ajatella asiaa niin, että kaikki mitä sinä koet paskana, ei välttämättä muissa saa samanlaista tuntemusta aikaan, tai mahdollisesti he käsittelevät asiaa eri tavoin.
IFK:n puolella tälle taitaa olla termikin olemassa, eli 'elinkautisvanki'. Tarkoittaa siis sitä, että mukana ollaan, vaikka kuinka menisi päin helvettiä.

Ei siinä, antaa mennä vain. Jopa kannattajaryhmät ovat viimein heränneet tähän mukavoituneen seuran perseilyyn, mikä on hyvä signaali. Eipä se vielä muutoksia tuo, mutta alku se on sekin.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
IFK:n puolella tälle taitaa olla termikin olemassa, eli 'elinkautisvanki'. Tarkoittaa siis sitä, että mukana ollaan, vaikka kuinka menisi päin helvettiä.
Et ymmärtänyt vieläkään. Vanki on vankilassa, koska ei muuta voi. Minä kannatan Kärppiä ja käyn peleissä, koska haluan ja tykkään siitä. Kuten sanottua, urheiluun kuuluvat ylämäet ja alamäet. Niitä molempia minä haluan kulkea yhdessä suosikkijoukkueeni kanssa. Ilman surua ei ole iloa. Ei tässä muusta ole kyse.

Olen käynyt Kärppien peleissä vuodesta 1995. Isoja tunteita olen saanut kokea: Katkera TuTo-peli, nousun varmistanut peli Pelicansia vastaan, pitkästä aikaa ensimmäinen SM-Liigapeli (TPS voitettiin muistaakseni 6-5), molemmat gameseven finaalit Tapparaa vastaan tuottivat äärimmäisen hurmoksen, lista on melkeinpä loputon. Ja kyllä, HALUAN olla paikalla myös tänä keväänä ja maanantaina.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Et ymmärtänyt vieläkään. Vanki on vankilassa, koska ei muuta voi. Minä kannatan Kärppiä ja käyn peleissä, koska haluan ja tykkään siitä. Kuten sanottua, urheiluun kuuluvat ylämäet ja alamäet. Niitä molempia minä haluan kulkea yhdessä suosikkijoukkueeni kanssa. Ilman surua ei ole iloa. Ei tässä muusta ole kyse.

Olen käynyt Kärppien peleissä vuodesta 1995. Isoja tunteita olen saanut kokea: Katkera TuTo-peli, nousun varmistanut peli Pelicansia vastaan, pitkästä aikaa ensimmäinen SM-Liigapeli (TPS voitettiin muistaakseni 6-5), molemmat gameseven finaalit Tapparaa vastaan tuottivat äärimmäisen hurmoksen, lista on melkeinpä loputon. Ja kyllä, HALUAN olla paikalla myös tänä keväänä ja maanantaina.
Aivan. No, jokainen tavallaan! Moni ei tätä vallitsevaa tilannetta hyväksy, ja äänestävät täten jaloillaan. Heitä ymmärrän luonnollisesti paremmin.

Tunteita, ja tällä kaudella lähinnä suunnatonta vitutusta, saa kokea ihan tarpeeksi kotisohvallakin.
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Jos olisi vähän tiukempaa taistoa, niin voisihan sinne hallille mennä ihmettelemään. Lähes aina olen ollut sääleissä hallilla. Nyt ei vaan pysty. On Kärpät ollut aneeminen aiemmillakin kausilla, mutta jotenkin tuntuu että tämä kausi vetää pohjat. Ainakin tässä ratkasuhetkillä. Niin tai näin. Olisin siellä hallilla vaan kädet taskussa, joten sama katsella kotona.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jos olisi vähän tiukempaa taistoa, niin voisihan sinne hallille mennä ihmettelemään. Lähes aina olen ollut sääleissä hallilla. Nyt ei vaan pysty. On Kärpät ollut aneeminen aiemmillakin kausilla, mutta jotenkin tuntuu että tämä kausi vetää pohjat. Ainakin tässä ratkasuhetkillä. Niin tai näin. Olisin siellä hallilla vaan kädet taskussa, joten sama katsella kotona.
Itse olin viimeksi säälikierroksella paikan päällä keväällä 2013, kun Aravirta luotsasi viimeistä kauttaan. Jatkoajalla tuli turpaan Lukolta, ja kausi päättyi siihen. Vitutus oli sen verran infernaalinen, että sen jälkeen en ole noihin karkeloihin vaivautunut paikalle.
 

Preeriakoira

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Itse olin viimeksi säälikierroksella paikan päällä keväällä 2013, kun Aravirta luotsasi viimeistä kauttaan. Jatkoajalla tuli turpaan Lukolta, ja kausi päättyi siihen. Vitutus oli sen verran infernaalinen, että sen jälkeen en ole noihin karkeloihin vaivautunut paikalle.

Tulee vieläki väristyksiä tuosta pelistä...
Jatkoajalla oli vielä rankkari joka laitettiin tolppaan. Ei menny muistaakseni montaa hetkeä ku ripuliranteella heitetyn kiekon matkaa siniviivalta Kärppien maaliin pysty katseella seuraamaan. Muistan ku tiesin jo ennen ku veto lähtee että nyt muuten loppuu kausi.
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Itse olin viimeksi säälikierroksella paikan päällä keväällä 2013, kun Aravirta luotsasi viimeistä kauttaan. Jatkoajalla tuli turpaan Lukolta, ja kausi päättyi siihen. Vitutus oli sen verran infernaalinen, että sen jälkeen en ole noihin karkeloihin vaivautunut paikalle.
En nyt muista ihan tarkkaan miltä tuo peli silloin näytti. Taisi olla ihan kunnon yritystä ja pelissä oli selvä rakenne, mutta Aravirran joukkuetta vaivasi tehottomuus. Saatan myös muistaa väärin. Oliko puukäsiä täynnä, en muista ihan tarkkaan. Kuitenkin katsomossa jaksoi kannustaa loppuun asti.

Joka tapauksessa jos on kunnon yritystä ja pelissä joku järki niin se on vielä ihan siedettävää katsoa, vaikka olisi tehotonta. Eilen vaivasi tehottomuus eikä pelissä näytänyt olevan mitään järkeä muutenkaan ja siihen päälle vielä yrityksen puute niin se siinä pistää vihaksi ja laittaa kädet taskuun.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
En nyt muista ihan tarkkaan miltä tuo peli silloin näytti. Taisi olla ihan kunnon yritystä ja pelissä oli selvä rakenne, mutta Aravirran joukkuetta vaivasi tehottomuus. Saatan myös muistaa väärin. Oliko puukäsiä täynnä, en muista ihan tarkkaan. Kuitenkin katsomossa jaksoi kannustaa loppuun asti.
Kärpät teki tuolla kaudella paljon maaleja, mutta puolustuspeli oli myöskin paskaa. Huml - Haataja -kaksikko paukutti about 55 pistettä mieheen, ja Haataja voitti sekä piste-, että maalipörssin. Kotiotteluissa Kärpät muistaakseni pelasi tuloksellisesti hyvin, mutta vieraissa oli vaikeaa.

Ei sillä, että noita aikoja mitenkään kaipailisi, mutta olihan tuon em. kaksikon dominoinnissa jotain kaunista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös