Liigapörssi-keskustelua

  • 1 497 588
  • 6 493

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Onneksi otin Eemeli Suomen aikanaan. Olen minä vaan ihan saatanan hyvä.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Onneksi otin Eemeli Suomen aikanaan. Olen minä vaan ihan saatanan hyvä.
Sä pelaat eri peliä.

mensa.liigaporssi.fi

Mulla on ollut Les Lancaster joka jaksossa ja melkein koko ajan. Että kyllä se jossain vaiheessa herää. Vähän sama kuin painaisi pokerin tuplauksessa koko ajan pientä. Että kyllä se kohta tulee. Ei oo vielä tullu.
 

Eskelarit

Jäsen
Sä pelaat eri peliä.

mensa.liigaporssi.fi

Mulla on ollut Les Lancaster joka jaksossa ja melkein koko ajan. Että kyllä se jossain vaiheessa herää. Vähän sama kuin painaisi pokerin tuplauksessa koko ajan pientä. Että kyllä se kohta tulee. Ei oo vielä tullu.
Mulla oli tänään vaihtoehtoina Lancaster / Pelli. Otin Pellin, joten ehkä Lancaster herää tänään.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sä pelaat eri peliä.

mensa.liigaporssi.fi

Mulla on ollut Les Lancaster joka jaksossa ja melkein koko ajan. Että kyllä se jossain vaiheessa herää. Vähän sama kuin painaisi pokerin tuplauksessa koko ajan pientä. Että kyllä se kohta tulee. Ei oo vielä tullu.
Jos jaksan, meinaan ensi jaksolla yrittää pitää varjokirjanpitoa Mensa-jengillä, jolla on loputtomasti vaihtoja. Joka kiekalle saisi siis vaihtaa vaikka kaikki pelaajat jos huvittaisi. Sit pitäis vaan jaksaa jonnekin exceliin tykittää miten paljon pisteitä kukakin on tehnyt, ottaa huomioon kenet on ottanut kapteeniksi, ja laittaa ylös miten pelaajien arvot muuttuu, jotta joukkueen hintakin eläisi. Ihan vaan mielenkiinnosta, että näkisi saisko tuolla tavalla voitettua koko Liigapörssin. Ja miten hirvittävän paljon joukkueella olisi rahaa vikalla kiekalla.

Mulla on se Gelndenigning tai joku semmonen. Ja Meskanen, mutta se ei nyt tänään pelaa. En kuitenkaan voi nyt sitä vaihtaa pois, koska masterplanina on pitää Ilves-jampat vielä ens kiekan, ja sitten vaihtaa ne Niku-Gardiner -kaksikkoon. Jos rahat ei riitä siihen, niin Niku-Turkulaiseen riittää, mutta kyllä mä veikkaan että Gardineriinkin pennoset just just riittää. Joukkue olisi sitten Huuhtanen-Gardiner-Repo, Niku-Sissons, Rubin, ja olisi vielä yksi vaihto käytettävissä loppujaksolle. Jos Jukka Jalonen ei valehtele, Huuhtanen, Repo ja Niku eivät tule valituksi joulun EHT:lle, koska olivat jo syksyn turneessa. Gardiner ja Sissons on pohjoisamerikkalaisia joten he ovat turvassa, ja Rubinkaan ei varmaan mahdu Ruotsin jengiin.

Alunperin olin ottamassa Ässien Hämeenahoa ja Jukurien Heleniusta jengiin jakson loppuun, kunnes tsekkasin että onkohan niistä jompikumpi muuten mahdollisesti vuodenvaihteen u20-kisoihin menossa. Näissä voi mokata rumasti, jos ei oo tarkkana. Ja minähän olen.

Helppoa ja kivaa.
 

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Melkein vois jo puolittaa SaiPaa vastaan tehdyistä jutuista saadut pisteet :D. Aika useasti vaihtoja ohjaa se että kenellä on peli Lappeenrannan ylpeyttä vastaan.
 

Oles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Leijonat
Osallistuin tässä jaksossa ensimmäistä kertaa kimppaan, jossa pelattiin rahapanoksella. Johdin koko paskaa 2/3 jaksosta ja alun jälkeen oli oikeastaan vain yksi varteenotettava kilpailija, jota johdin parhaimmillaan miltei sadalla pisteellä. Jakson loppupuolella ero kaventui ja viimeiselle kierrokselle lähtiessä ero oli aika pieni. No totta kai viimeisellä kierroksella koko joukkueeni paskoo housuihinsa ja sain nihkeät pisteet kasaan. Pahin kilpakumppani sai kelvolliset pisteet ja paineli ohi.

En muista, että olisi hetkeen vituttanut näin paljon. Päähän sattuu ihan. Arvasin vaan etukäteen, että tietenkin tässä käy näin. Miten kaikki epäonnistuivat sillä tavalla viimeisellä kierroksella? Yksikin kun olisi pelannut tasollaan ja joku toinen vähemmän huonosti, niin olisin vienyt voiton. Ero voittajaan oli vaan joku reilu 10 pistettä. Joukkueeni oli kimpan arvokkainen ja minulla oli eniten pelattuja pelejä. Yleensä minulla kaatuu homma siihen, että en saa arvoa nostettua ja sitten pelit jäävät syystä tai toisesta vähiin. Meni kerrankin nuo asiat putkeen ja silti jäi voitto saavuttamatta.

Helppoa ja hauskaa, vittu.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Ai että, kerrankin ei tarvitse suunnitella joukkuetta otteluohjelman mukaan kun tulossa on isoja kierroksia jatkuvalla syötöllä.

Tulee tarkoittamaan täysin erilaisia joukkueita, nyt on mistä valita.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Colby Sissons, syytän sinua kaiken pilaamisesta. Pisteiden tekeminen loppui kuin seinään heti kun ukon omaan jengiin otin, ja sitten kun kaikki vaihdot oli käytetty, jamppa vielä kehtasi lähteä vemppaamaan. Jos tuo nutipää olisi edes pari syöttöpistettä enemmän ottanut loppujaksosta, olisin voittanut. Nyt en voittanut.

Colby Sissons, mene roskiin.
 
Leevi Teissala. Hintaa 225k. Varmasti saa tonttia ja näytönpaikkoja Tepsin paidassa.

Uhka vai mahdollisuus? Jos lukot aukeaa ja peli lähtee virtuoosilla kulkemaan voi tehdä kovaakin jälkeä vielä. Täytyy varmaan kokeilla.
 

Aapee79

Jäsen
Taisi tulla yhden kierroksen kaikkien aikojen piste-ennätys, 186 pistettä?
Näin itsekin epäilen. Oma 154 enkka on ihan paperia tuohon. Tällä kaudella on nyt ollut noita 150+ muutamia, mutta ei tuollaista 186 muista koko liigapörssin historiassa. Se 150 rikki meno on jo niin kova. Toki helpot pari kierrosta olikin nyt, että alle satasen ei pitänyt jäädä, jos yhtään osaa peliä.

Helppoa ja kivaa.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Menihän päin vittua tämä kierros. Kaiken piti olla hyvin, Hifkin tehohyökkääjillä sysipaska SaiPa vastassa, Kemiläisellä sysipaska Jyppi vastassa, Sportin Leppäsellä paska Ässät ja Lasch vastaan Vali, jotain pointseja sieltäkin voisi tulla.

Vittu Lasch ainoa joka teki jotain, mutta Vali otti sen verran miinuksia että ne varmaan tolla nollautui kivasti. Hifkin vässykät ja kusihousu-Kemiläinen pelkkää vitun kiikaria, Leppäsellä enemmän miinusta ku kellään on ikinä ollut. Nopeesti katoin että pelaajani laukoi yhteensä 40 kertaa, ja silti Laschin 1+1 tehoja lukuunottamatta pelkkää kiikaria. Ja bonarina Valille saatananmoinen miinuskasa. Voi jumalauta!

Vittumaista ja paskaa.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ihanaa, mahtavaa, helppoa ja kivaa! Nyt kun sai heivattua Hifkin ja Tapparan lussuposket kanaaliin, ja KooKoon Tardifin ja Dastousin kaveriksi tajusin ottaa koko rahalla Ilvestä ja vieläpä hyökkäykseen tän päivän osalta just oikeat nimet, Palveen ja Nymanin, niin yhtäkkiä olenkin kimpan johdossa. Niku vielä kun alkaa tehoilemaan niin sitten ei harmita että otin sen enkä Glendeningiä.

Valikin tossa otti pisteitä, plussa-sellaisia, kun TPS piti pahimpien vastustajajengien Hifk-vässykät pois pisteiltä.

Aijai, on tää vaan aina niin helppoa ja kivaa! Aina!
 

Zigmund

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild
Ei kai nyt mitään hyperpelejä lasketa mukaan, kun tekee tän jo ihan liian helpoksi. Paljon enemmän jännättävää täällä superpelin puolella!
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vitun SaiPa. Kookoon nuhapoikia vastaan piti niskoitella vastaan, ja nyt sit tämmönen oksennus heti kun tuli vastaan joku jengi mistä minulla ei ole yhtään pelaajaa ja kaikilla muilla on.

Ja samaan aikaan Ilves ei saa vittu maaliakaan SaiPan lailla hanskat tiskiin heittänyttä perunakerhoa vastaan.

Aijai kun osaa vetää välillä padan jumiin tämä touhu.

Helppoa ja kivaa.
 

Snacilep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Leijonat, Ukraina
Kannatti vaihtaa tiistaina Lasch ja Rovio Ondrej Kovarcikiin ja Niklas Kokkoon. (Not)
 

RauMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Detroit Red Wings
Joukkue johon olin varsin tyytyväinen oli ennätysajassa kasassa. Sit menin kurkkaamaan Eht- osallistujat. Nyt sit pariksi päiväksi pyörittelemään pakettia uusiksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös