Liigan varmistuneet pelaajasiirrot 2023–2024

  • 585 123
  • 2 348

Lahelainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat SaiPa
En tiedä miten Pelsuihin oli kertynyt noin valtava määrä jätettä. Elitessä 19 hyökkääjä ja Hämäläinen sieltä poistettu jo.
Noh noista kolmesta jätteeksi voi haukkua vain Lenni Killistä.
 

Oligopoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viisi peliä Kiekko-Vantaasta lainalla pelannut Santeri Hartikainen palvelusivuston mukaan siirtymässä HIFK:hon.
Tämä on ns. varmistava siirto, Hartikainen jatkaa toistaiseksi Kiekko-Vantaassa normaalisti mutta kun paperit on siirretty IFK:n nimiin niin IFK voi tarvittaessa kutsua Hartikaisen omaan rosteriin myös siirtorajan umpeuduttua.
 

Seeepra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Sport löysi sentterin.

Meinaako ne ettei Holmström-Sundström-Miketinac riitä.

Tämä kausi mennyt penkin alle, mutta en tuomitse. Menin tuomitsemaan Matyas Kantnerin jolla oli aika samanlainen kausi alla tilastojen valossa, ja on pelimies.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Meinaako ne ettei Holmström-Sundström-Miketinac riitä.

Tämä kausi mennyt penkin alle, mutta en tuomitse. Menin tuomitsemaan Matyas Kantnerin jolla oli aika samanlainen kausi alla tilastojen valossa, ja on pelimies.
Ainakin edellisessä pelissä Sundström pelasi ykkösketjun laidalla korvaamassa Hjalmarssonia, joten voi olla että loppukauden mennään senttereilla Holmström-Miketinac-Hanzl-Stråka.
 

Aleesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ville Mäntymaan povitaskut
Itselläni tuli pelaajakortista ensimmäisenä mieleen Kärppälegenda Jan Hruska, itseasiassa hyvin samanlaiset taustat. Pitkän tien käynyt läpi päästäkseen Tshekin pääsarjaan, monia hyviä kausia hyvillä tehoilla, n. kolmikymppisenä ensimmäistä kertaa ulkomaille (tai no Hruskalla oli yksi kausi Slovakiassa), ja lopputuloksena...
...Hruskaa pakkasella.

Voi olla hyväkin haku, mutta kuten sanottu, Tshekin liiga todella arvaamaton. On samankaltaisella taustalla parempiakin hakuja tehty.
 

Iggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tällä Hanzalillahan on tosi hyviä kausia alla ennen tätä. Miten Sport nyt sen puhtaan sentterin pieraisi vielä tässä kohtaa?
Spotin UTJ veti kanin hatusta ja oli itse aloitteellinen Tsekin suuntaan? Tuntuu kaikaiselta, mutta mitään muuta selitystä en keksi.
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Spotin UTJ veti kanin hatusta ja oli itse aloitteellinen Tsekin suuntaan? Tuntuu kaikaiselta, mutta mitään muuta selitystä en keksi.
On myös hyvin paljon mahdollista että Hanzl on itse soittanut Koskelle eikä Herkko ole itse joutunut soittamaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös