Liigan siirtohuhut kaudelle 2016–2017

  • 1 840 748
  • 3 941
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Vai oikein tämä. Pitäisi enää tietää kuka tai mikä tämä.
En gång.... Ja siihen se vissiin sit vissiin nykyään jääkin?!?

On siis ilmeisesti ihan ok teloa vanha seurakaveri ja oma kasvatti, jos hänellä ei ole tähtistatusta? Hieno jyrsij... Ihminen.

Hienoahan se on nähdä, että teille ei kelpaa enää, kuin herrasmiespelaajat. Paljon on kyllä ajat muuttuneet siitä, kun itse vielä Nordiksella kävin matseja katsomassa. No ne nyt oli muutenkin ihan eri aikoja.
 

Thompson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Arsenal
RD ilmoitti että 17 pelaajaa jättää Lukon kauden jälkeen eikun spekuloimaan minne menevät.
Gagnon -> Sveitsi
Zapolski -> Jokerit
Nurmi -> Tappara
Riska -> Sport
Asplund -> Jukurit
Piitulainen -> Jukurit
Jaatinen -> Jukurit
Sipiläinen -> Jukurit tai lopettaa
Lähde -> Jukurit
Tommila -> Ässät

Mikkola -> Kärpät?
Rinne -> Jukurit?
Vauhkonen -> J(u/o)k(u/e)rit?
M.Koivisto -> Sport?
Lahti -> Lahti?
Brookbank menee minne menee

Asplundin lisäksi yksi sopimus puretaan vielä. Lähteenmäki? Tai sitten Niskala siirtyy kesällä KHL:ään. Lukossa alkaa rebuild, Vuori kasaa omaa joukkuetta ja laittaa Dufvan luottoratsut pihalle. Valitsi parhaat päältä pois (Vahalahti, Koivisto ja Virtanen) ja halusi näiden jatkavan. Halusi myös Gagnonin ja Zapolskin jatkavan, mutta siirytyvät rahakkaampiin kaukaloihin.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
RD ilmoitti että 17 pelaajaa jättää Lukon kauden jälkeen eikun spekuloimaan minne menevät.
Selittääkö tämä sitten Lukon nykymenoa? Olen ollut koko ajan uskossa, että kohta se Lukko taas sieltä tulee. Mutta mitä vielä. Tappiota tappion perään. Eikö joukkue pelaa enää Uimalakille vai mikä?
 

Justice

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cowboys, Man Utd, Devils, Jazz
En gång.... Ja siihen se vissiin sit vissiin nykyään jääkin?!?

On siis ilmeisesti ihan ok teloa vanha seurakaveri ja oma kasvatti, jos hänellä ei ole tähtistatusta? Hieno jyrsij... Ihminen.

Hienoahan se on nähdä, että teille ei kelpaa enää, kuin herrasmiespelaajat. Paljon on kyllä ajat muuttuneet siitä, kun itse vielä Nordiksella kävin matseja katsomassa. No ne nyt oli muutenkin ihan eri aikoja.

Niin tiedä sitten mikä jää ja mihin. Käsittääkseni en kuitenkaan missään kohtaa ole todennut, että kenenkään telominen on ok. Ja kerro nyt millä ilmeellä Tuohilampi on Åstenin kasvatti. Vai IFK:ko Tuohilammen teloi ottelussa, jossa IFK ei ollut pelaamassa sarjassa, jossa IFK ei ole ikinä vieraillut. Ja yhä edelleen, on Åstenin teot olleet mitä tahansa, hän ei ole kusipäisyydessä lähelläkään Tyrväisen tasoa. Ja nyt ei todella ole kyse jääkiekkokentillä ajoittain tavattavasta positiivisestä kusipäisyydestä.

Itselleni kyllä kelpaavat muutkin kuin herrasmiespelaajat. Ovat aina kelvanneet. Kova saa olla, jopa vittumainen, muttei valittava kusipää. Sulla on nyt kova tarve vetää päättelyssäsi mutkia suoriksi, mutta ehkä sinäkin vielä joku päivä ymmärrät, että kusipään saapumisen tyrmääminen ei ole sama asia kuin pelkkien herrasmiesten joukkueeseen vaatiminen. Pinnistä pinnistä oikeen kovasti, niin ymmärrät kyllä.

Nyt kun suosikkisi ovat jälleen tapojensa mukaisesti ottaneet turpaan, toivon jonkun Tapparassa pelanneen vähän jutelleen Sportin pelaajien kanssa. Saatais taas vähän huhua ensi kaudelle, eiks jeh.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Selittääkö tämä sitten Lukon nykymenoa? Olen ollut koko ajan uskossa, että kohta se Lukko taas sieltä tulee. Mutta mitä vielä. Tappiota tappion perään. Eikö joukkue pelaa enää Uimalakille vai mikä?
Pakkohan tuon on jossain näkyä. Uskomatonta touhua, että uimalakki saa rauhassa tällä tavalla terrorisoida organisaation rauhaa, laukomalla tällaisia julkisuuteen. Varsinkin, kun siihen ei olisi mitään pakottavaa syytä.

No, sataa vaan teidän muiden laariin kaikki ylimääräinen sähläys Lukon toimesta. Niillä pienillä asioilla voi olla merkillisiä vaikutuksia, kun isojen poikien pelit alkaa.
 

Okkul

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja maajoukkueet
Selittääkö tämä sitten Lukon nykymenoa? Olen ollut koko ajan uskossa, että kohta se Lukko taas sieltä tulee. Mutta mitä vielä. Tappiota tappion perään. Eikö joukkue pelaa enää Uimalakille vai mikä?

Kyllä RD:n eväät on syöty, RD ja iso osa pelaajista käy vaan töissä kauden loppuun, tunne ja palo puuttuu kokonaan.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Yleistä lässytystä.
Lainauksen modit omia...

Tämä selvä! Manifestisi tuli selväksi.

Kuten sanoin, mulle Tyrväinen kelpaisi todella hyvin ja toivottavasti meille tulisikin.
 

Guru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pakkohan tuon on jossain näkyä. Uskomatonta touhua, että uimalakki saa rauhassa tällä tavalla terrorisoida organisaation rauhaa, laukomalla tällaisia julkisuuteen. Varsinkin, kun siihen ei olisi mitään pakottavaa syytä.

Mä katsoin nyt sen RD:n haastattelun. Ei siinä oikeasti ollut mitään kummallista. Lähinnä totesi ettei ensi kauden seuralla ole vaikutusta tämän kauden toimintaan (samaa mitä jokainen valmentaja sanoisi). Koko haastattelu ei oikeastaan tarjonnut mitään uutta tietoa (paikallislehdet ovat jo aikasemmin kirjoittaneet ketä lähtee). Ja jokainen osasi sen jälkeen jo itse laskea että ainakin 15 pelaajaa lähtee (paitsi Okkul ei varmaan osannut laskea). Ja se nyt on aika sama onko numero 15 vai 17. Mutta mitään uutta tuosta ei oikeastaan julkisuuteen vuotanut.

Sitä en kiistä etteikö se vaikuttaisi suoritukseen, että melkein koko jengi pelaa muualla ensi kaudella. Mutta se on RD:stä riippumaton tosiasia.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Guru, mä en ole nähnyt tota koko haastattelua, joten kiitos tästä täsmentävästä kommentistasi.

Vaikka vaihtuvuus on suurta, se pitää osata kääntää totta kait positiivisuuteen. Voi olla vaan hyvä hieman suurempi tuuletus. Aika monta vuotta olette kuitenkin tolla samalla rungolla ja RDn vaikutuksella nyt yrittäneet.

Toivottavasti ei näy keväällä, vaikka pakostahan tuo jotenkin näkyy. Silti, vain ja ainoastaan kaikkea hyvää myös Raumalle kevään koviin peleihin.
 

Okkul

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja maajoukkueet
http://kiekkoareena.fi/jutut/dufva-...taa-jattaa-lukon-kauden-jalkaan?autoplay=true

Tässä linkki tuohon RD haastatteluun, Suurin osa Lukon kannattajista pitää vähintäinkin erikoisena että ennen ottelua kommentoi ensikauden tilannetta joka ei lähtevälle RD:lle kuulu pätkääkään. Tämä ja RD edustamiset Jukurien tilaisuudessa jo nyt vaikka sopimusta on ovat erikoisia.
Lukon kannattajista tosin löytyy @Guru joka ei näe tätä mitenkään erikoisena vaan se on business as usual.
 

Guru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Guru, mä en ole nähnyt tota koko haastattelua, joten kiitos tästä täsmentävästä kommentistasi.

Vaikka vaihtuvuus on suurta, se pitää osata kääntää totta kait positiivisuuteen. Voi olla vaan hyvä hieman suurempi tuuletus. Aika monta vuotta olette kuitenkin tolla samalla rungolla ja RDn vaikutuksella nyt yrittäneet.

Toivottavasti ei näy keväällä, vaikka pakostahan tuo jotenkin näkyy. Silti, vain ja ainoastaan kaikkea hyvää myös Raumalle kevään koviin peleihin.

Jep, samaa mieltä siitä että kyllä se väistämättä jotenkin näkyy. Ehkä positiivisena asiana voidaan pitää sitä, että osa (pieni osa) ns. "tärkeistä runkopelaajista" jatkaa. He voivat ehkä omassa roolissaan ja omalla esimerkillään pitää asennetta yllä (Vahalahti, Koivisto, Niskala). Tässä linkki haastatteluun jos kiinnostaa tutustua: Onko päävalmentajalla jo toinen jalka oven välissä? Näin Dufva vastaa kritiikkiin | Ruutu
 

Sergei#91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Detroit Red Wings, Hermes
Tyrväinen kelpaisi todella hyvin ja toivottavasti meille tulisikin.
Yök. Tälläistä oksettavaa hiirtä en halua kotkanutussa nähä. Isot uhot mutta koskaan ei vastaa puheluun. Et Pat oo tosissasi, mielummin sellanen joka ei tiukan paikan tullen hiljaa hipsi isompien taakse piipittään. Oksettava uhoaja jolla ei mitään annettavaa.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Yök. Tälläistä oksettavaa hiirtä en halua kotkanutussa nähä. Isot uhot mutta koskaan ei vastaa puheluun. Et Pat oo tosissasi, mielummin sellanen joka ei tiukan paikan tullen hiljaa hipsi isompien taakse piipittään. Oksettava uhoaja jolla ei mitään annettavaa.
Totta helvetissä olen tosissani. Tyrsky olisi, mitä mainioin manipuloija junttijengejä vastaan. Todellinen taistelija, hieno mies. Mies, joka pelaa aina sydämellä joukkueelleen.

Kenelläpä värikkäälllä pelaajalla ei olisi ylilyöntejä urallaan? Osoittaa vain luonnetta, eivätkä he olisi värikkäitä, ilman näitä ylilyöntejään. Hajuttomia ja mauttomia puukäsiä tässä sarjassa löytyy kyllä ja aivan liikaakin.

Väittäisin, että ilman sitä Kuuselan polvea, ei tällekään annettaisi tällaista huomioarvoa. Eihän se nättiä ollut, mutta rapatessa roiskuu, kysykää vaikka Bloodilta.
 

Raymond Pearl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Väittäisin, että ilman sitä Kuuselan polvea, ei tällekään annettaisi tällaista huomioarvoa.

Kyynärpäähän siinä osui Kuuselaa päähän.

Tästä täysin tuomittavasta teosta huolimatta olisin mielelläni nähnyt Tyrväisen Ilveksessä, koska tämä oli kuitenkin ihan hyvä roolissaan voimahyökkääjänä tehden tilaa ja räkämaaleja. Varsinaiset sikailut olivat tuota mainittua tempausta lukuunottamatta kuitenkin harvinaisia, vaikka tämä toki pelasikin koko ajan sääntökirjan rajamailla. Pelikiellon jälkeinen perseennäyttö joukkuekavereille ja seuralle jätti valitettavan paskanmaun suuhun.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Tyrväinen kelpaa mulle, koska tahansa. Pelaa aina sydämellä omalle joukkueelleen ja hankkii paljon jäähyjä vastustajilleen.

Tämä Åsten puolestaan. No, katsokaa itse ajasta 1.37.
Video: HIFK:n hyökkääjälle kauden kovin pelikielto - niittasi entisen joukkuetoverinsa sairaalakuntoon - Mestis - Ilta-Sanomat

Jos joku on kusipää, niin tämä!

Tämä on hyvä, haukutaan Åstenia, mutta lopulta Åstenilta löytyy vain tämä yksi tapaus joka ei edes ole sieltä pahimmasta päästä missään tapauksessa. Kyllä Tyrväinen ja Åsten ovat aivan eri sfääreissä kun puhutaan kusipäisyydestä.
 

Ice71

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Ikävänkantaja, Jerry100, Hereworth
Tämä on hyvä, haukutaan Åstenia, mutta lopulta Åstenilta löytyy vain tämä yksi tapaus joka ei edes ole sieltä pahimmasta päästä missään tapauksessa. Kyllä Tyrväinen ja Åsten ovat aivan eri sfääreissä kun puhutaan kusipäisyydestä.
Pat vetää enemmän tunteella kuin tiedolla ja järjellä näitä kirjoituksia. Miehellä on niin iso kotkasydän, ettei aina faktat pysy mukana. Mutta se sallittakoon hänelle.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
kun Liigan kusipäisin organisaatio. jota valmentaa Liigan kusipäisin valmentaja
Kun kerran täällä väännetään offtopicia muutenkin, niin täytyy kysyä millä mittarilla Sportin organisaatio on kusipäisin? Hyväksyn että joku on sitä mieltä että joku yksilö on kusipäinen, tässä tapauksessa valmentaja, mutta olisi kiva tietää mikä tekee Sportin organisaation kusipäiseksi. Minun mielestäni organisaatio tekee hyvää työtä ja mennään eteenpäin koko ajan.
 

Justice

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cowboys, Man Utd, Devils, Jazz
Kun kerran täällä väännetään offtopicia muutenkin, niin täytyy kysyä millä mittarilla Sportin organisaatio on kusipäisin? Hyväksyn että joku on sitä mieltä että joku yksilö on kusipäinen, tässä tapauksessa valmentaja, mutta olisi kiva tietää mikä tekee Sportin organisaation kusipäiseksi. Minun mielestäni organisaatio tekee hyvää työtä ja mennään eteenpäin koko ajan.

Minun kirjoissa pelkästään pohjalaisuus riittää kusipäisyyteen. Kärpät on hieno ja kaikilla mittareilla loistava organisaatio. Sport pelkkä kusipäinen nousukas.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Minun kirjoissa pelkästään pohjalaisuus riittää kusipäisyyteen. Kärpät on hieno ja kaikilla mittareilla loistava organisaatio. Sport pelkkä kusipäinen nousukas.
Kiitos selvennyksestä, nyt tiedän miten suhtautua sinun kirjoituksiin jatkossa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös