Liigan kurinpitopäätökset 2016–2017

  • 217 723
  • 1 493

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Riskalle viisi ja Pitkäselle kolme. Ei mennyt ihan putkeen hei!
 

Bulvaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Pelicans voisi minun puolestani valittaa tuomiosta. Tässä tapauksessa se olisi vain hyvä asia.
Tuskinpa Petu tästä valittaa. Toisekseen ihan turhaan koska liigan kurinpito ja Pelicans... Ja jos tähän joku vastaa, että itse olette tämän aiheuttaneet, niin ihan vitun sama. Ei kiinnosta.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Ei herranjestas sentään. Juuri kun kurinpito oli pääsemässä vauhtiin ja sai vähän kehua, niin kaivetaan noppa esille ja katsotaan mitä annetaan.

Saako valituksia tehdä kuka tahansa, vai pitääkö sen tulla joukkueelta? Kaikki joukolla valittamaan.
 

Kaidekuningas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, #16, #87
Käsittämätön päätös. Paljonkohan ton "loukkaantumattomuuden" vaikutus näissä aina on?
 

Kolmio36

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia Flyers
Nyt oli kyllä hämmentävän huono rangaistus. Heittämällä yks rumimmista teoista tällä kaudella ja vaan kolme. Huhhuh, punaviinipäissäänkö siellä arvottiin tämä?
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei hyvää päivää. Pitkäselle 3 peliä tuollaisesta taklauksesta, en ymmärrä. Rehdistä tappelusta jopa 2 peliä. Uskomatonta.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Tämmöistä tänään, seuraavan törkeyden tapahtuessa jotain ihan muuta, mitä noppa silmäluvultaan antaa.
 

Arsi Haakana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
3 ottelua. Aivan suoranainen perseennäyttö pelaajien turvallisuutta kohtaan. Kauden rumimpia taklauksia. Ei sitten päätä eikä häntää.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vähällä Pitkänen pääsi. Kyllä tästä se sama olisi pitänyt antaa kin Riskallekin eli 5 peliä. Tämä näytti rumemmalta eli miksei peli tai kaksi enemmänkin.
 

Harppuuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Islanders/Kraken ja Doro Wierer
Ei hyvää päivää 3 peliä, huutonaurua ! Eihän näissä oo mitää linjaa, jostain halailusta ilman hanskoja 2 peliä !
Törkeästä päähäntaklauksesta 3, huh huh
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Ei hyvää päivää 3 peliä, huutonaurua ! Eihän näissä oo mitää linjaa, jostain halailusta ilman hanskoja 2 peliä !
Törkeästä päähäntaklauksesta 3, huh huh

Niin, näistä päähän kohdistuneista taklauksista voitaisiin antaa jokaisesta vähintään viisi peliä, jos sellainen päätös olisi tehty kaikkien liigajoukkueiden kesken. Tappeluista on tehty kabinettipäätös, jos kyseessä on ei-spontaani. Minkä ihmeen takia nämä ei-spontaanit tappelut pitää ottaa aina esimerkiksi, kun niissä ei ole periaatteessa kurinpidon kanssa mitään tekemistä.

Riska olisi saanut myös kolme ottelua, ellei sillä olisi ollut historiaa. Pitkäsellä ei ollut historiaa, joten ensikertalaisena pääsi vähemmällä.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Liigan kurinpito haistakaa pitkä vittu!
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Onkos siitä Mikkolan ja Bäckströmin törmäilystä annettu mitään tuomioo?
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Huhhuh. Liiga on oikeasti sekaisin. Kurinpito ei toimi ja tuomaritoiminta on valunut ala-arvoiselle tasolle.

Millä vitulla kauden rumimmasta taklauksesta ei tule kuin 3o!?! Mä häpeän.
 

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Njaa, teosta samat kuin Riskalle ja mun mielestä noi taklaukset oli ihan yhtä rumia. Linjassa tuomio nyt ainakin siihen oli, mutta hukassahan tuo linja on ja mun mielestä noista ois saanu teoista laittaa molemmille sen 5-7 matsia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös