tant gredulin
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Tänään ilmestyneessä Markkinointi & Mainonta -lehden uutiskirjeessä käsitellään liigan näkyvyyttä otsikolla 'Minne se liiga hävisi?'
Erityisen huolestuneita ovat tietenkin sponsorit. Vain viidennes on jäljellä viime kauden katsojista, vaikkakin Helkovaaran suulla vakuutellaankin heidän olevan juuri oikeaa kohderyhmää. Suurista nimistä huolensa ovat ilmaiseet Sinebrychoff ja Pohjola, joiden tuki on sidottu näkyvyyteen. Eli jos näkyvyys romahtaa, romahtaa myös SM-liigan saama tulopotti.
Nelosen 'Time Out' ja 'Pregame' eivät myöskään ole yllättäneet positiivisesti. Kylmän rauhallinen kommentti kuulostaa kovasti kannattamani joukkueen osiosta poimitulta:
- Kolmevuotisesta sopimuksesta on mennyt pari viikkoa. Jos joku tässä hätääntyy, voi kysyä onko hän ihan ammattilainen, Nelosen urheiluohjelmien päällikkö Jorma Paakkari sanoo.
Koko juttu täällä: http://www.marmai.fi/doc.te?f_id=785718&s=u&wtm=marmai-06102005
Erityisen huolestuneita ovat tietenkin sponsorit. Vain viidennes on jäljellä viime kauden katsojista, vaikkakin Helkovaaran suulla vakuutellaankin heidän olevan juuri oikeaa kohderyhmää. Suurista nimistä huolensa ovat ilmaiseet Sinebrychoff ja Pohjola, joiden tuki on sidottu näkyvyyteen. Eli jos näkyvyys romahtaa, romahtaa myös SM-liigan saama tulopotti.
Nelosen 'Time Out' ja 'Pregame' eivät myöskään ole yllättäneet positiivisesti. Kylmän rauhallinen kommentti kuulostaa kovasti kannattamani joukkueen osiosta poimitulta:
- Kolmevuotisesta sopimuksesta on mennyt pari viikkoa. Jos joku tässä hätääntyy, voi kysyä onko hän ihan ammattilainen, Nelosen urheiluohjelmien päällikkö Jorma Paakkari sanoo.
Koko juttu täällä: http://www.marmai.fi/doc.te?f_id=785718&s=u&wtm=marmai-06102005