Leijonien kultajuhlien liveseuranta

  • 60 539
  • 1 124

Tonny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ai tää on Pojun biisi. Olen aina luullut et Portion Boysin tai jonkun Teflon Brothersien. :D
 

Randalf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slava Ukraini
Oispa Jere Lehtinen saanu toivoa nää esiintyjät... :)

Ei vaan, siis... vaikka ite toki tykkäisin enemmän jostain Pirkka-hintaluokan trubaduuristakin tai jos isoista nimistä puhutaan, niin vaikka Apulantaa (!!!) tai jotain, nii ymmärrän kyllä, että tää on nyt sitä, mitä suuri osa etenkin nuoresta kansasta (ml. omasta ikäluokastani) ja esimerkiksi leijonien joukkueesta kuuntelee.

Ei siinä.

On se silti ihan hauska kuriositeetti, että Suomi tunnetaan aika monessa kolkassa rock- ja metallimusiikista, mutta meidän kansanjuhlien esiintyjätarjonta on yleensä ihan muuta.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
No yleisö ainakin tykkää. Minä en, mutta mitäs väliä minulla nyt on.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Iha perus mitalijuhlat, kun playbäkkinä vetävä artisti sytyttää yleisön.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
On se silti ihan hauska kuriositeetti, että Suomi tunnetaan aika monessa kolkassa rock- ja metallimusiikista, mutta meidän kansanjuhlien esiintyjätarjonta on yleensä ihan muuta.
Patehan tuolla ehdottomasti pitäisi olla, Ukkometso kuuluu lätkään ja varsinkin Tampereelle.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Poika saunoo!
 

TheSirPena

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pentti Matikainen
Voi perkele pitihän se arvata! :D Pääsen kotiin ja avaan telkkarin, niin eiköhän siellä vedä joku vitun POJU.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös