Lehtonen kovilla debyytissä

  • 1 784
  • 4
Suosikkijoukkue
Rochester Diablos
Linkki artikkeliin

Aikamoinen kiekkosade rookieleirin ensimmäisessä pelissä, mutta hyvä tapa ja startti uudenlaisen pelin opettelulle.

Muutamat hyvät ja luottavaiset lausunnot managementilta myös.

Jukka
 

Kyri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Atlanta Thrashers
Itse asiassa toinenkin peli on jo pelattu Atlantan voittaessa Detroitin 5-4. Jostain syystä Kari on vaihdettu ensimmäisen erän jälkeen Michael Garnettiin. Ilmeisesti kuitenkin vain haettu peliaikaa molemmille. Karilla 10/11 torjuntaa ekassa erässä. Hyvältä näyttää.

LINKKI
 

Mr. Smith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canucks
Viestin lähetti Kyri
Itse asiassa toinenkin peli on jo pelattu Atlantan voittaessa Detroitin 5-4. Jostain syystä Kari on vaihdettu ensimmäisen erän jälkeen Michael Garnettiin. Ilmeisesti kuitenkin vain haettu peliaikaa molemmille. Karilla 10/11 torjuntaa ekassa erässä. Hyvältä näyttää.

LINKKI

Itse asiassa tilanne on aivan toisinpäin eli Lehtonen on vaihdettu Garnettin tilalle viimeiseen erään. Ja siinä Atlanta käänsi ottelun voittamalla erän 4-1.
 

Kyri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Atlanta Thrashers
Viestin lähetti Mr. Smith
Itse asiassa tilanne on aivan toisinpäin eli Lehtonen on vaihdettu Garnettin tilalle viimeiseen erään. Ja siinä Atlanta käänsi ottelun voittamalla erän 4-1.

"Michael Garnett stopped 19 of the 22 shots he faced over the final 40 minutes to earn the victory. Kari Lehtonen made 10 saves on 11 shots in the first period for Atlanta, which out shot Detroit 34-33 for the game."

Täällä ainakin sanotaan Karin pelanneen ekan erän...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös