Leffatrivia n+1

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U13
Nyt, kun kausi on meidän osaltamme ohi, niin päätin pitkästä aikaa laittaa pystyyn kuuluisan leffatrivian. Eli siis mistä elokuvista 10 seuraavaa repliikkiä/keskustelua ovat? Repliikeissä esiintyy alatyylisiä sanoja, niistä pahoittelut.

1. No eikös toi saatana oo suomee ja siin on kaks sanaa, et häh vaa vittu itelles!

2. General Stuart, may I have a word? I’ll give you two words “fuck” and “you”.

3. What’s up my nigga?

4. What if I’ll give you the finger and you give me my call?

5. Disturbing the peace?! I got thrown out of a window! What's the fuckin' charge for getting pushed out of a moving car, huh? Jaywalking?

6. Ah! Beach Boys! Oh, hell no! You didn't just touch my goddamn radio! The Beach Boys are great American music. The Beach Boys gonna get you a great ass whuppin'. Don't you ever touch a black man's radio, boy! You can do that in China but you can get your ass killed out here, man!

7. Tell Victor that Ramon---The fella he met about a week ago?---Tell him that Ramon went to the clinic today, and I found out that I have, um, herpes simplex 10, and I think Victor should go check himself out with his physician to make sure everything is fine before things start falling off on the man.

8. Hey John, call me a cab. Okay, you're a cab.

9. Yes, boss. Like the drink, only not spelled the same.

10. Hey, I didn't call you anything ya fuckface! Don't start that now!

Kiitos, Sistis!

Viimeksi muokattu:

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
1. on Pitkä kuuma kesä. Tosin... pilkunpanoa, mutta tuo menee oikeasti: "No eikös toi saatana oo suomee, ja siin on kaks sanaa, että hä vaa vittu itelles...":)

The Rock

Jäsen
Viestin lähetti Jude

5. Disturbing the peace?! I got thrown out of a window! What's the fuckin' charge for getting pushed out of a moving car, huh? Jaywalking?

V: Beverly Hills Kyttä I

7. Tell Victor that Ramon---The fella he met about a week ago?---Tell him that Ramon went to the clinic today, and I found out that I have, um, herpes simplex 10, and I think Victor should go check himself out with his physician to make sure everything is fine before things start falling off on the man.

V: Beverly Hills Kyttä I

Suosikkijoukkue
HIFK, Haukilahden Työväen Ampujat
1. Pitkä kuuma kesä
2. Die hard 2
3. Sanotaan vaikka Boyz in the Hood
4. -
5. Beverly Hills kyttä 2
6. -
7. Beverly Hills kyttä 1
8. -
9. -
10. -

Veivi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Arvataan että 3:ssa on tarkoitettu Rush Hour 1 pätkää missä Jackie heittää baaritiskillä tuon kommentin.

PV

Jäsen
Suosikkijoukkue
Titaanit
Nämäpä Tässä:

1. Pitkä Kuuma Kesä
2. Die Hard 2
3. Rush Hour
4. Matrix
5. Beverly Hills Kyttä 2
6. Rush Hour
7. Beverly Hills Kyttä
9. Vihreä Maili
10. Tappava Ase 4

Mutta mikä onkaan numero 8? Taksikuski vai Porkyn Kosto?

Miguel

Jäsen
1. Pitkä kuuma kesä
3. Varmaan useammassakin elokuvassa, sanotaan Rush Hour
4. Matrix
6. Rush Hour
9. Tomb Raider

edit: Tomb Raider taisi mennä vähän metsään, mutta kyllä siinäkin jotain tuon tyyppistä sanotaan.

Viimeksi muokattu:

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U13
Kolmas kohta toki esiintyy toki useassa elokuvassa, mutta Veivi osui oikeaan. Ajoin juuri takaa tuota loistavaa kohtausta Rush Hour'sta. 8. kohta on eräästä 1999 tehdystä Oscar-voittajasta. Kyseisessä elokuvassa esiintyvät Angelina Jolie ja Winona Ryder (:D )

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy