Leevi Teissala Turun Palloseurassa

  • 23 219
  • 131

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Oli kyllä, on ihan tajuttoman hyvä kiekon kanssa. .
Mulle tulee Teissalasta yksi pelaaja tästä suht lähivuosilta mieleen ja se on Dave Spina. Ei mikään sellainen Ruslan Iskhakov - tyyppinen taikuri kiekon kanssa, mutta toisaalta erittäin taitava pysymään kiekossa kiinni vastustajan kannalta inhottavasti. Suojausta, suunnanvaihtoa, kiihdytystä, jarrutusta, välillä ihan paikallaanoloa, vartaloharhautusta.....siis kaikki kiekon kanssa. Tämä väsyttää ennen pitkää vastustajaa lujaa ja aiheuttaa siten jäähyjä. Tosiaan Spina oli tässä erinomainen. Matalassa peliasennossa pitkää liukua ja kiekossa kiinni kuin takiainen. Samalla vaikka pakit vaihtaa kun Teissala pitää kiekkoa ja paine jatkuu. Näitä pelaajia on lopulta harvassa.

Kuten sanottua mielettömän tärkeä taito ja nyt ennen kaikkea terveenä ensi vuoteen ja toivotaan pelihuumorin jatkuvan.
 

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings
Omasta mielestä se logon pussaus oli vähän liikaa hänen historialla, mutta jos tätä tahtia jatkaa kentällä ja antaa näitä ”kiva olla kotona” haastatteluja niin annan anteeksi. Seurantaketjuun jo laitoin, että ensi hessalassa vierailuun Nurmi-Fröberg-Teissala ketju läjässä ja yksikään veikkaustoimisto ei tiedä mitä siellä silloin voi tapahtua.

Hyvä Leevi!
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Nurmi-Fröberg-Teissala ketju läjässä ja yksikään veikkaustoimisto ei tiedä mitä siellä silloin voi tapahtua
Otetaan tilaukseen 58.01 0-2 Nurmi (Teissala, Fröberg)

Tätä edeltää minuutin pyöritys IFK:n päädyssä sellaisen vihellyskonsertin ja Nurmi-tilityksen saattelemana ettei ole toista nähty ja sen jälkeen Teissalan ja Leijonan ketjut joudutaan sulkemaan jatkoajassa jo ennen kuin Teissala on lyönyt 0-3 IM.
 

Konalan Kettu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tulkaas nyt joku turkulainen seilittämään tämä Teissalan keissi: Ei toiminut siellä alkuun ainakaan niinkuin pelaaja halusi ja tuli sitten meille saatesanoilla "ei käyttöä liigassa". No sitten meillä tehoja ei tullut paitsi sitten viime kauden PO-peleissä maaleja ihan itse tehtynä... kukaan ei auttanut ihan itse teki muistaakseni.
Sitten suurin odotuksi tähän kauteen ja ihan täysi pannukakku muutamalla syöttöpisteellä. Sai ihan tekiäukkojen kanssa pelata. Nyt sitten Turussa näyttää homma toimivan... miksi... ei voi olla vaan se, että kirjoitin, että ei osaa syöttää ajoissa. Onko se Nurmi, Turku, TPS vai sittenkin mun kirjoitukset? Olen ymmälläni. Tulee mieleen ne TPS:n suuruuden aikojen hyvät pelaajat, jotka muualle siiryttyään muuttuivat tehottomiksi. Onko tässä nyt sama efekti, mutta käänteisenä. Kertokaa.. te voitte tietää...
 

M.O.R.O

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Tulkaas nyt joku turkulainen seilittämään tämä Teissalan keissi: Ei toiminut siellä alkuun ainakaan niinkuin pelaaja halusi ja tuli sitten meille saatesanoilla "ei käyttöä liigassa". No sitten meillä tehoja ei tullut paitsi sitten viime kauden PO-peleissä maaleja ihan itse tehtynä... kukaan ei auttanut ihan itse teki muistaakseni.
Sitten suurin odotuksi tähän kauteen ja ihan täysi pannukakku muutamalla syöttöpisteellä. Sai ihan tekiäukkojen kanssa pelata. Nyt sitten Turussa näyttää homma toimivan... miksi... ei voi olla vaan se, että kirjoitin, että ei osaa syöttää ajoissa. Onko se Nurmi, Turku, TPS vai sittenkin mun kirjoitukset? Olen ymmälläni. Tulee mieleen ne TPS:n suuruuden aikojen hyvät pelaajat, jotka muualle siiryttyään muuttuivat tehottomiksi. Onko tässä nyt sama efekti, mutta käänteisenä. Kertokaa.. te voitte tietää...
Leevihän oli A-junnuissa pelatessaan meillä aikamoinen taikuri ja harmitti kun Helsinkiin lähti.
Tuolle mainitsemallesi efektille en keksi muuta syytä kuin:
Mies voi lähteä Turusta, mutta Turku ei lähde miehestä.
 

rs2681

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi
Tulkaas nyt joku turkulainen seilittämään tämä Teissalan keissi: Ei toiminut siellä alkuun ainakaan niinkuin pelaaja halusi ja tuli sitten meille saatesanoilla "ei käyttöä liigassa". No sitten meillä tehoja ei tullut paitsi sitten viime kauden PO-peleissä maaleja ihan itse tehtynä... kukaan ei auttanut ihan itse teki muistaakseni.
Sitten suurin odotuksi tähän kauteen ja ihan täysi pannukakku muutamalla syöttöpisteellä. Sai ihan tekiäukkojen kanssa pelata. Nyt sitten Turussa näyttää homma toimivan... miksi... ei voi olla vaan se, että kirjoitin, että ei osaa syöttää ajoissa. Onko se Nurmi, Turku, TPS vai sittenkin mun kirjoitukset? Olen ymmälläni. Tulee mieleen ne TPS:n suuruuden aikojen hyvät pelaajat, jotka muualle siiryttyään muuttuivat tehottomiksi. Onko tässä nyt sama efekti, mutta käänteisenä. Kertokaa.. te voitte tietää...
Mitä itse olen pystynyt päättelemään näkemästäni on se, että ehkä Tepsissä pelaaminen oli se mitä Teissala koko ajan halusi. En tiedä miksi Teissala Turusta alunperin lähti, mutta silloin ainakin epäilin sitä, että pelkäsi jäävän ilman näytönpaikkaa Liigassa, kun hyvien näyttöjen jälkeen junnuissa ei tullutkaan mahdollisuuksia.

Varmasti yritti parhaansa myös Helsingissä pelatessaan, mutta ehkä nyt sydän on vahvemmin läsnä pelaamisessa, vaikea sanoa. En tiedä onko turkulaiset vähän omaa kansaa, kun tuntuu TPS kasvattien tulevan aina hyvin toistensa kanssa juttuun.
 

mikkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tulkaas nyt joku turkulainen seilittämään tämä Teissalan keissi: Ei toiminut siellä alkuun ainakaan niinkuin pelaaja halusi ja tuli sitten meille saatesanoilla "ei käyttöä liigassa". No sitten meillä tehoja ei tullut paitsi sitten viime kauden PO-peleissä maaleja ihan itse tehtynä... kukaan ei auttanut ihan itse teki muistaakseni.
Sitten suurin odotuksi tähän kauteen ja ihan täysi pannukakku muutamalla syöttöpisteellä. Sai ihan tekiäukkojen kanssa pelata. Nyt sitten Turussa näyttää homma toimivan... miksi... ei voi olla vaan se, että kirjoitin, että ei osaa syöttää ajoissa. Onko se Nurmi, Turku, TPS vai sittenkin mun kirjoitukset? Olen ymmälläni. Tulee mieleen ne TPS:n suuruuden aikojen hyvät pelaajat, jotka muualle siiryttyään muuttuivat tehottomiksi. Onko tässä nyt sama efekti, mutta käänteisenä. Kertokaa.. te voitte tietää...

Viime talvena tästä oli huhua että Teissala olisi siirtymässä Tepsiin kun IFK:ssa homma ei lähtenyt. Ongelma taisi kuitenkin olla että Teissalalla oli jo silloin parin vuoden jatkolappu IFK:hon takataskussa. IFK ei tietenkään halunnut luopua Teissalasta. Voisi myös olettaa että Leevi ei ehkä ihan täysillä ole ollut IFK:n mukana tällä kaudella jos haluissa on koko ajan ollut kotiinpaluu. Erikoista vaan että miksi Teissala alunperin on jatkolapun IFK:hon kirjoittanut. Voihan se olla että mieleisiä paikkoja ei tuossa kohtaa ole ollut tarjolla ja halunnut turvata tulevaisuutensa.
 

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Mitä itse olen pystynyt päättelemään näkemästäni on se, että ehkä Tepsissä pelaaminen oli se mitä Teissala koko ajan halusi. En tiedä miksi Teissala Turusta alunperin lähti, mutta silloin ainakin epäilin sitä, että pelkäsi jäävän ilman näytönpaikkaa Liigassa, kun hyvien näyttöjen jälkeen junnuissa ei tullutkaan mahdollisuuksia.
Jos katsoo Tepsin junnuja kaudella kun Teissala lähti, niin taitaa melkein kaikki olla tai ainakin käynyt rapakon takana. Ei sitä voi pelkillä junnuilla pelata.
 

Kampitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild, Avalanche
Itse en ollut tästä hankinnasta riemuissani, mutta toteuma on ollut parempi. Teissala voi vieläkin paljastua mielialapelaajaksi, mutta toistaiseksi on tuonut joukkueeseen pikkupoikamaista iloa ja innostusta yrittää ja kokeilla. Tämä on tarttunut samalla kaikkiin muihinkin. Hyökkäyspeliin on tullut lisää raikkautta ja maaliodottama on ollut kauden korkeinta. Vielä kun saataisiin konkreettisia onnistumisia myös muille ja tämä johtaisi tuloksellisuuteen.
 

Konalan Kettu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voisi myös olettaa että Leevi ei ehkä ihan täysillä ole ollut IFK:n mukana tällä kaudella jos haluissa on koko ajan ollut kotiinpaluu.
Ei se kyllä yrittämisestä kiinni ollut eli oli kyllä täysillä mukana. Pikemminkin tuntui, että yritti liikaa itse ja tehot jäivät puuttumaan. Muistaakseni oli monta läheltä piti tilannetta, jotka olisivat paremmalla onnella voineet muuttua maaleiksi. Sinällään ei harmita, jos turulaiset noin yleensä jättävät Helsingin reissulla pelionnensa Turkuun.
Mitä tulee seuraavaan IFK-TPS peliin, niin tilauksessa voi olla myös kähinää: Teissala oli ainakin meillä, moisessa aktiivinen (ehkä liikaakin) ja meidän sedät ei välttämättä tykkää, kun junnu hyppiii silmille.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Teissalan potentiaali oli tiedossa. Hänellä oli kuitenkin HIFK:ssa pelatessa yksi ISO ongelma. Ei osannut luopua kiekosta. Ajoissa. Oppi ilmeisesti tämän taidon ajaessaan motaria takaisin Turkuun. Hyvä niin. Tämä oli sellainen Win-Win lopputulema kaikille osapuolille.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ei se kyllä yrittämisestä kiinni ollut eli oli kyllä täysillä mukana. Pikemminkin tuntui, että yritti liikaa itse ja tehot jäivät puuttumaan. Muistaakseni oli monta läheltä piti tilannetta, jotka olisivat paremmalla onnella voineet muuttua maaleiksi. Sinällään ei harmita, jos turulaiset noin yleensä jättävät Helsingin reissulla pelionnensa Turkuun.
Mitä tulee seuraavaan IFK-TPS peliin, niin tilauksessa voi olla myös kähinää: Teissala oli ainakin meillä, moisessa aktiivinen (ehkä liikaakin) ja meidän sedät ei välttämättä tykkää, kun junnu hyppiii silmille.
On kyllä aikamoiset odotukset seuraavaan kohtaamiseen. Nurmi nostaa jo valmiiksi siellä karvoja pystyyn ja jos matsissa Teissala on pelipäällä niin huhhuh, mitä vaan voi matsissa tapahtua. Toivotaan erittäin tunnerikasta mutta puhdasta matsia.
 

Pakittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Teissalan potentiaali oli tiedossa. Hänellä oli kuitenkin HIFK:ssa pelatessa yksi ISO ongelma. Ei osannut luopua kiekosta. Ajoissa. Oppi ilmeisesti tämän taidon ajaessaan motaria takaisin Turkuun. Hyvä niin. Tämä oli sellainen Win-Win lopputulema kaikille osapuolille.
Vai voisiko ongelma olla näyttämisen tarve. Kun ei ollut varmaa paikkaa kokoonpanossa niin silloin kun pääsi pelaamaan piti näyttää että kyllä mä osaan ja paikkani ansaitsen. Sitten peli menee helposti yliyrittämiseksi ja itselle pelaamiseksi. Nuoren pelaajan mieli on sellainen. Nyt kun on paikka ja varsiinkin vastuullinen paikka joukkueessa niin pelistä on yliyrittäminen jäänyt pois.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vai voisiko ongelma olla näyttämisen tarve. Kun ei ollut varmaa paikkaa kokoonpanossa niin silloin kun pääsi pelaamaan piti näyttää että kyllä mä osaan ja paikkani ansaitsen. Sitten peli menee helposti yliyrittämiseksi ja itselle pelaamiseksi. Nuoren pelaajan mieli on sellainen. Nyt kun on paikka ja varsiinkin vastuullinen paikka joukkueessa niin pelistä on yliyrittäminen jäänyt pois.
Paljon mahdollista. Syitä en tiedä, mutta siltä se peli näytti katsojan silmin. Varmasti oli kova tahto ratkoa itse pelejä ja lunastaa sitä kautta paikka joukkueessa. Seurauksena oli kiekon yksin kuskaamista ketjukavereiden katsellessa sivusta.
Eiköhän nyt ala palaset loksahtaa ja se on hyvä.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Mukava muuten nähdä Leevin onnistuvan teillä, kun täällä ei syystä tai toisesta lähtenyt. Jokainen on varmasti nähnyt potentiaalin ja nyt se alkaa näkyä numeroina taulullakin. Liiga tarvitsee Teissalan kaltaisia väriläiskiä harmaiden puurtajien sekaan.
 

Siwawaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mukava muuten nähdä Leevin onnistuvan teillä, kun täällä ei syystä tai toisesta lähtenyt. Jokainen on varmasti nähnyt potentiaalin ja nyt se alkaa näkyä numeroina taulullakin. Liiga tarvitsee Teissalan kaltaisia väriläiskiä harmaiden puurtajien sekaan.
Saiko Leevi kirkkaissa valoissa hirveästi "vapauksia" vai pitikö mennä robottilätkää? Alun peleissä täällä nimittäin tuntui, kun mentiin päädystä karvaamaan niin Leevi seisoi sinisellä jo träpissä
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Saiko Leevi kirkkaissa valoissa hirveästi "vapauksia" vai pitikö mennä robottilätkää? Alun peleissä täällä nimittäin tuntui, kun mentiin päädystä karvaamaan niin Leevi seisoi sinisellä jo träpissä
Ei todellakaan saanut. Peltonen onnistui tappamaan Teissalan peli-ilon yrittämällä saada hänestä samanlaista puurtajaa kuin kaikista muistakin. Oli myös ihan naurettavaa heittelyä viime kaudella edarin, kollien, Vantaan ja Tuton välillä. Voi sanoa, että onneksi pääsi oman tulevaisuutensa kannalta täältä pois.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom

– Ei minulla ollut mitään muita vaihtoehtoja mielessä kuin TPS. Onneksi lopulta pääsin takaisin tänne, vaikka hetki siinä menikin.
 

mikkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS

Hyvä haastattelu.

Täältä on aina helppo huudella mutta kehottaisin kyllä käyttämään aikaa siihen ylivoimaan myös jäällä.
 

Rotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Minnesota Wild, New York Rangers
Kuulostaa tosiaan todella kummalliselta tämä yv-kommentti, etenkin kun joukkue on nuori ja osa pelaajista ei niitä yv-maestroja ole aiemmin olleet. Ymmärrän, että jollekin Lehterälle voidaan lähinnä esitellä videolta asiat, mutta nuoret pojat vaatisivat enemmän käytäntöä. Ihan jo syöttöjen laatua seuratessa sen pitäisi olla kohtuu selviö, että toistojakin kaivataan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös