Leevi Teissala HIFK:ssa

  • 173 506
  • 1 018

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
FARSSI
Korjaan nyt väärän käsityksesi, että niitä erikseen jostain videoilta kaivamalla kaivettaisiin. Kyllä ne pelaajien ilmeet lävähtää ihan siihen ruudulle kenenkään pyytämättä.

Eikö sinun mielestäsi ole yhtään erikoista, että joukkueessa on vain yksi pelaaja, joka on naama norsunvitulla, kun oma jengi tekee maalin? Ja että se pelaaja on nimenomaan Leevi Teissala, jonka alkukausi on ollut jonkinlainen pettymys, varmasti eniten hänelle itselleen? Eikö sinusta ole yhtään erikoista, että se naama on mutrulla nimenomaan silloin, kun joku joukkueen ei-kärkipelaajista onnistuu maalinteossa ja Leevi on ollut itse kentällä samaan aikaan? Siis todennäköisesti sellaiset pelaajat, jotka eniten taistelevat paikasta kokoonpanossa Teissalan kanssa.

Minusta nimenomaan juuri kaikki em. tekijät tekevät Teissalan murjotuksesta hyvin erikoisen asian ja nimenomaan negatiivisessa mielessä?
En todellakaan ole laittanut sellaista merkille, että Teissala tai kukaan muukaan pelaaja olisi "naama norsunvitulla kun oma jengi tekee maalin". Teissalalla ei ole tapana juhlia kovin suurieleisesti omiakaan maalejaan eikä ketjukavereidensa maalit tee tähän sen suurempaa poikkeusta. Mitä vittua sitten? Tällaiset spekulaatiot näyttäytyvät lähinnä absurdeina salaliittoteorioina.

Jos joku, varsinkin ei-tulosyksikön pelaaja, toimisi tavalla, joka on omiaan laskemaan joukkuehenkeä, niin voit kyllä luottaa siihen, että hän löytää itsensä kokoonpanon ulkopuolelta ennen kuin kukaan satunnainen katsoja ehtii aiheen tiimoilta foliorullaa päänsä ympärille kietoa. Joukkueen sisällä sellaiset asiat huomataan huomattavasti ennen kotisohvaa.

Tämä on muutenkin aika hauska ilmiö, kun joidenkin pelaajien kohdalla tunnutaan olevan hyvinkin herkillä, että minkälaista kritiikkiä on soveliasta esittää ja sitten Teissalan kohdalla kaikki paska menee tukanväristä, puhetavasta ja maalien jälkeisistä ilmeistä alkaen.
 
Viimeksi muokattu:

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
FARSSI
Asia alkoi kiinnostamaan niin paljon, että kelailin maalin tallenteelta. Pakko kysyä, että mitä vittua?

Teissala pelaa kiekon oikeaoppisesti maalille, josta maali lopulta syntyy ja josta hän korjauttaa myös itselleen syöttöpisteen. Voisiko joku vielä kertoa sen kohdan, jossa Teissala on tilanteen jälkeen "naama norsunvitulla"? Kysyn, koska itse en sellaista onnistunut löytämään vaikka katsoin tilanteen useaan otteeseen.

Tämän perusteella sanoisin, että täysin tuulesta temmattu heitto, joka on omiaan ruokkimaan kaikenmaailman harhaisia palstatotuuksia. Aivan uskomatonta, että hyvänkin suorituksen jälkeen täytyy jostain kuona-altaan pohjilta kaivaa tällainen täysin hakemalla haettu "väärin tuuletettu"-negailu.
 
Viimeksi muokattu:

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei Teissala eilen nyt varsinaisesti murjottanut, mutta ei hänen kehonkielensä kyllä ilmaissut yhtään mitään positiivistakaan. Edes käsiä ilmaan ei saanut nostettua. Ehkä painavat niin paljon? Ilme oli ryhmähalissa lähinnä kyllästyneen oloinen.

Kommenteissani ei ole mitään Teissalaa vastaan ihmisenä, vaan kuvailtua käytöstä/toimintaa kohtaan. En harrasta omien pelaajien savustamista. Mutta ihmetellä voin moniakin asioita. Ja tällaiset ilme-ja kehonkieliasiat ovat yksi ihmeteltävä asia. Älkää ottako henkilökohtaisesti.

Leeville toivon onnistumisia. Ja hymyjä. Ei kannata murjottaa. Kenenkään.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: EPK

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Asia alkoi kiinnostamaan niin paljon, että kelailin maalin tallenteelta. Pakko kysyä, että mitä vittua?

Teissala pelaa kiekon oikeaoppisesti maalille, josta maali lopulta syntyy ja josta hän korjauttaa myös itselleen syöttöpisteen. Voisiko joku vielä kertoa sen kohdan, jossa Teissala on tilanteen jälkeen "naama norsunvitulla"? Kysyn, koska itse en sellaista onnistunut löytämään vaikka katsoin tilanteen useaan otteeseen.

Tämän perusteella sanoisin, että täysin tuulesta temmattu heitto, joka on omiaan ruokkimaan kaikenmaailman harhaisia palstatotuuksia. Aivan uskomatonta, että hyvänkin suorituksen jälkeen täytyy jostain kuona-altaan pohjilta kaivaa tällainen täysin hakemalla haettu "väärin tuuletettu"-negailu.
Eihän tuo hyvä suoritus ja reaktio liittyneet toisiinsa mitenkään. Tai liittyi sillä tavalla, että en muista IFK:ssa nähneeni ketään joka samankaltaisessa tilanteessa toimisi tai käyttäytyisi kuin Teissala. Mutta en ole mielestäni sitä palstatotuutena tuonut esille vaan pohtinut asiaa kun se hämmästytti, varsinkin kun oli aiempikin tilanne muutaman viikon takaa, joka vaikutti kummalliselta.

Mutta "väärin tuuletettu" täytyy ottaa kyllä käyttöön!
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
FARSSI
Eihän tuo hyvä suoritus ja reaktio liittyneet toisiinsa mitenkään. Tai liittyi sillä tavalla, että en muista IFK:ssa nähneeni ketään joka samankaltaisessa tilanteessa toimisi tai käyttäytyisi kuin Teissala.
Silläkin varjolla, että tämä on älyttömin debatti aikoihin, niin kerrotko vielä sen kohdan, jossa Teissala oli naama norsunvitulla ja käyttäytyi jotenkin eri tavalla kuin kukaan muu koskaan IFK:ssa? Aivan samalla tavalla hän meni onnittelemaan maalintekijää kuin mm. Martin kyseisessä tilanteessa.

Sun anti-Teissala -agenda on toki tullut harvinaisen selväksi tätä(kin) ketjua lukiessa, mutta tällainen tuulesta temmattu ilmapiirin myrkyttäjäksi leimaaminen on jo alhaista.
 

Wiltord

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aivan mahtavaa. Videoklippikerho tutkii nyt tuuletuksia. Haluaisin nähdä vielä tällä kaudella mitä Teissala tekee itse tekemänsä maalin jälkeen. Heittäytyykö pleksiin vai onko vain vaisuna tyyliin, tämähän on normaali päivä officella kun joka 20 peliin verkko heiluu?
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Silläkin varjolla, että tämä on älyttömin debatti aikoihin, niin kerrotko vielä sen kohdan, jossa Teissala oli naama norsunvitulla ja käyttäytyi jotenkin eri tavalla kuin kukaan muu koskaan IFK:ssa? Aivan samalla tavalla hän meni onnittelemaan maalintekijää kuin mm. Martin kyseisessä tilanteessa.

Sun anti-Teissala -agenda on toki tullut harvinaisen selväksi tätä(kin) ketjua lukiessa, mutta tällainen tuulesta temmattu ilmapiirin myrkyttäjäksi leimaaminen on jo alhaista.
Tällä tavalla kun jatkat niin mä saan vielä potkut posikerhosta.

Jos luet viestejä tarkemmin, niin en ole kirjoittanut mistään "naama norsunvituilla" käytöksestä.

Olen kirjoittanut että oli surkean näköisenä Tallbergin maalissa, todennyt että sama tilanne kun Kaskimäki teki maalin ja iso kontrasti muiden kentällä olevien pelaajien reaktioon.

Älyttömäksi keskustelun tekee se mitä itse kirjoitat ja et lue mitä toiset kirjoittavat ja silti provosoidut. En tunnista tuota "anti-Teissala - agenda" juttua enkä ole leimannut ilmapiirin myrkyttäjäksi. Olen ihan tyytyväinen ollut jatkosoppariin mutta en peliesityksiin ja olen ihmetellyt olemusta kentällä.

Pahoittelut jos ottaa noin koville kun joku ihmettelee nuoren pelaajan reaktioita muiden tekemiin maaleihin. Jos ne ihmetyttää, niin eikö niitä täällä saa nostaa esille vai kuka määrittää mistä täällä saa keskustella?
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
FARSSI
Älyttömäksi keskustelun tekee se mitä itse kirjoitat ja et lue mitä toiset kirjoittavat ja silti provosoidut.
Kuka ei lue mitä toiset kirjottavat? Olen katsonut tuon tilanteen ties kuinka monta kertaa ja kysynyt useaan otteeseen tarkennusta, että missä kohdin Teissala näytti "surkealta Tallbergin maalissa", itse kun en mitään sellaista yrityksestä huolimatta havainnut? Et ole tähän kertaakaan vastannut ja koska surkeannäköisenä olemista ei ole havaintoja, niin todennäköisimmäksi vaihtoehdoksi jää jäljelle, että puhut täyttä paskaa.
 
Viimeksi muokattu:

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Kuka ei lue mitä toiset kirjottavat? Olen katsonut tuon tilanteen ties kuinka monta kertaa ja kysynyt useaan otteeseen tarkennusta, että missä kohdin Teissala näytti "surkealta Tallbergin maalissa", itse kun en mitään sellaista yrityksestä huolimatta havainnut. Et ole tähän kertaakaan vastannut ja koska surkeannäköisenä olemista ei ole havaintoja, niin todennäköisimmäksi vaihtoehdoksi jää jäljelle, että puhut täyttä paskaa.
Tai näin "täyttä paskaa".

Keskustelu kanssasi on kuin juoksisi kilpaa hullun kanssa, joten jatketaan ensi viikolla.
 

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Ei ollut, Hifk on lahjakkuuksien hautuumaa. Talen potentiaali on nähty. Sitä ei yksi perseen kautta mennyt muuta.
En tiedä oletko katsonut pelejä viimeaikoina, mutta Tale on ollut todella hyvällä vireellä jo jonkun aikaa. Nyt rupeaa näkymään pistesarakkeessakin. Mutta kai se antipatiakin voi olla sokeaa, jos rakkauskin voi.
 

VT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei ollut, Hifk on lahjakkuuksien hautuumaa. Talen potentiaali on nähty. Sitä ei yksi perseen kautta mennyt muuta.
Esitykset kentällä ja joukkueen kokonaisuus ovat tärkeämmät kuin potentiaali. Tämä on kuitenkin tulosurheilua ja valmentajat valitsevat parhaan mahdollisen joukkueen huomioiden samalla otteluohjelman. Kun peräkkäisinä päivinä pelit, on nyt hyvä mahdollisuus tehdä muutama vaihdos kokoonpanoon ja ottaa tuoreempaa jalkaa kokoonpanoon.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: BOL

/dev/null

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Esitykset kentällä ja joukkueen kokonaisuus ovat tärkeämmät kuin potentiaali. Tämä on kuitenkin tulosurheilua ja valmentajat valitsevat parhaan mahdollisen joukkueen huomioiden samalla otteluohjelman. Kun peräkkäisinä päivinä pelit, on nyt hyvä mahdollisuus tehdä muutama vaihdos kokoonpanoon ja ottaa tuoreempaa jalkaa kokoonpanoon.

Siksi mestaruudet ne vaan meille soljuu, potentiaalia ei vaan osata ulosmitata. Mutta, We agree to disagree.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
FARSSI
Teissalako tässä nyt olisi joku merkittävä sateentekijä matkalla kohti kannua? Älä nyt naurata.
Viime keväänä Teissala kuitenkin oli joukkueen parhaimmistoa. Harmi vain, että pelaa tällä hetkellä huonommalla tasolla kuin silloin vaikka monet, allekirjoittanut mukaanlukien, odottivat nimenomaan isoja steppejä ja lopullista nousua huipputasolle.

Olen monen kanssa samaa mieltä myös siitä, että tällä hetkellä Tallberg pelaa parempaa lätkää ja ansaitsee paikkansa kokoonpanossa vaikka tuskin hän sentään Teissalan kanssa samasta pelipaikasta kamppailee tai sitten sopii kysyä, että onko joukkueessa roolituksia lainkaan, sen verran kuitenkin eri profiilin pelaajista kyse.

Hienoa, että Tallberg on parantanut ja toivottavasti myös Teissala löytää viime kevään vireensä. Ja mielellään enemmänkin.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viime keväänä Teissala kuitenkin oli joukkueen parhaimmistoa. Harmi vain, että pelaa tällä hetkellä huonommalla tasolla kuin silloin vaikka monet, allekirjoittanut mukaanlukien, odottivat nimenomaan isoja steppejä ja lopullista nousua huipputasolle.

Olen monen kanssa samaa mieltä myös siitä, että tällä hetkellä Tallberg pelaa parempaa lätkää ja ansaitsee paikkansa kokoonpanossa vaikka tuskin hän sentään Teissalan kanssa samasta pelipaikasta kamppailee tai sitten sopii kysyä, että onko joukkueessa roolituksia lainkaan, sen verran kuitenkin eri profiilin pelaajista kyse.

Hienoa, että Tallberg on parantanut ja toivottavasti myös Teissala löytää viime kevään vireensä. Ja mielellään enemmänkin.

Jääkiekko, kuten muutkin valtavirran palloilulajit, on laji, jossa yksittäinen huipputekijä pystyy muuttamaan pelin kulun ja tuloksen. Enimmäkseen kysymys on hyvin tylsäsi toisteisuudesta ja ennakolta opeteltujen ratkaisumallien opettelusta ja toteuttamisesta. Leevi Teissala on liian huono ollakseen mainittu huipputekijä ja syystä tai toisesta kyvytön elämään tässä toisteisuuden ja opeteltujen kaavojen toistamisen maailmassa.

Mestis on pelattu läpi ja ylemmäs ei starana pääse. Ehkä seuraavaksi pitää vaan alkaa tahkota näitä tylsiä peruskuvioita.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: BOL
Suosikkijoukkue
HIFK
Viime keväänä Teissala kuitenkin oli joukkueen parhaimmistoa. Harmi vain, että pelaa tällä hetkellä huonommalla tasolla kuin silloin vaikka monet, allekirjoittanut mukaanlukien, odottivat nimenomaan isoja steppejä ja lopullista nousua huipputasolle.
Tämä. Odotin paljon. Uskoin ja odotin.

Sitten oma näkemys: Oli syy siellä tai tuolla, meidän jengissä ei breikkaa tällä kaudella.

Se pelaako huomenna kertonee jotain liittyen debatteihin täällä. Ellei sitten sairaana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös