Lause viimeisestä sanasta

  • 310 902
  • 8 200

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Nythän itse viinapirun alettua lässyttämään aivoissani sekavia, saatan alkaa kovastikin ilakoimaan nousuhumalassani.
Nyt olet uskoakseni siinä uhmaiässä, humalafantasiat uivat mieleesi aina lähtien arkimaanantaipäivistä sunnuntaihin, sitenkö aijot nauttia ihmisyydestäsi?
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Nyt olet uskoakseni siinä uhmaiässä, humalafantasiat uivat mieleesi aina lähtien arkimaanantaipäivistä sunnuntaihin, sitenkö aijot nauttia ihmisyydestäsi?

Inhottavan hapan mielipide! Itse saan ylellisyyttä yleensä daamilta. Eilen, sunnuntaina, tänään. Ähäkutti! Sanoinko "iik"?
 

Jannecky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nirvanan entinen basisti ruokailee aina siellä kanaravintolaketjun ainoassa syömälässä Texasin Austinissa.
Aika uskaliasta syödä tipuja iltapalaksi, näkemättä itse siivekkäiden sisuksien annihilaatiota.
.
(Annihilaatio merkitsee täydellistä hävittämistä tai tyhjäksi tekemistä)
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Aika uskaliasta syödä tipuja iltapalaksi, näkemättä itse siivekkäiden sisuksien annihilaatiota.
.
(Annihilaatio merkitsee täydellistä hävittämistä tai tyhjäksi tekemistä)
Ainakin Nebraskassa näyttäisi ihmisiä houkutelevan ihan läskisoosilla aloitettujen aterioiden tekeminen omalaatuisten traditioiden avustamana.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Aina näpistelevät karhu-koplan konnat aikoivat lantit itarukselta nyysiä, nerokkaaksi ajattelemallaan suunnitelmalla, syksyisenä aamuyönä,
Aamun askareissani muistelin unissani yöllä örisseeni nolosti äidilleni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös