Lauri Tukonen Lukkoon

  • 228 803
  • 760

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kaksi vaivaista nauraa toisilleen. Napatyrä itselle nyt viimeiseksi on tullut huolenaiheeksi.
Ja sekin on Laten vika? Istu vähemmän kippurassa paskalla päivisin, niin ei tule tyrää.

Mitähän pahaa Tukonen on sulle tehnyt? "Nokikkain kohdata"? Joskus kannattaa selvittää pää ennen viestin lähettämistä.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Uskomaton kommentti pelaajasta, jolla on yksi suurimmista Lukkosydämistä koko joukkueessa ja pelaajasta joka antaa kaukalossa aina 110% joukkueelle. Ei ole Tukosen vika, että paikat ei kestä kovin hyvin tai joku mulkku ajaa päähän.

En pysty mitenkään ymmärtämään yhtään paskaa kommenttia Tukosesta. Se ei ole myöskään hänen syytään, että Lukko tarjosi hänelle monen vuoden pahvin hyvällä rahalla.
 

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ja sekin on Laten vika? Istu vähemmän kippurassa paskalla päivisin, niin ei tule tyrää.

Mitähän pahaa Tukonen on sulle tehnyt? "Nokikkain kohdata"? Joskus kannattaa selvittää pää ennen viestin lähettämistä.
Ajattele itse mitä tapahtuisi esimerkisi italialaisessa jalkapalloseurassa ja sen kannattajissa, jos joukkueen kallispalkkaisin pelaaja makaisi uuninpankolla kolmevuotisen sopimuksensa.
 

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Suomessa ei ole kannattajakuulttuuria, Jos oltaisiin ruotsalaisia niin RB olisi tehnyt kaikkensa että päästäisiin tuosta rahakkaasta Tukosen sopimuksesta eroon.
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ajattele itse mitä tapahtuisi esimerkisi italialaisessa jalkapalloseurassa ja sen kannattajissa, jos joukkueen kallispalkkaisin pelaaja makaisi uuninpankolla kolmevuotisen sopimuksensa.
Vittuako se minua kiinnostaa, mitä karvakädet puuhaa. Tukonen ei omasta halustaan makoile, mutta se ei tietysti noin ahtaaseen pääkoppaan mahdu. Vehanenhan taisi aikoinaan olla myös sylkykuppisi.

PS. Onnea tyräleikkaukseen, toivottavasti ei maata vierekkäin, itsellä nimittäin eilen todettuna palleatyrä. Mutta sekään ei ole Tukosen vika...
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Suomessa ei ole kannattajakuulttuuria, Jos oltaisiin ruotsalaisia niin RB olisi tehnyt kaikkensa että päästäisiin tuosta rahakkaasta Tukosen sopimuksesta eroon.
Tuskin missään Euroopassa on sellaista kulttuuria, että loukkaantuneita tai varsinkaan seuran pidettujä pelaajia alettaisiin vaatimaan ulos seurasta. Ei Ruotsissa, ei Italiassa, ei jalkapallossa, ei jääkiekossa. Jossain Etelä-Amerikan/Keski-Amerikan jalkapalloliigoissa tälläistä voitaisiin nähdä ja itse en ainakaan toivo suomalaisen fanikulttuurin menevän tuohon suuntaan.

Ylipäätään erittäin säälittävää syyllistää Tukosta hänen loukkaantumisistaan. Kohdista se paha olosi ainoastaan seurajohtoon. Tukonen on aina kantanut Lukkopaitaa ylpeydellä ja ei hän loukkaantumisilleen mitään voi. Toivon miehelle kaikkea hyvää ja hienoa, että peliura jatkuu vielä.
 

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ylipäätään erittäin säälittävää syyllistää Tukosta hänen loukkaantumisistaan. Kohdista se paha olosi ainoastaan seurajohtoon. Tukonen on aina kantanut Lukkopaitaa ylpeydellä ja ei hän loukkaantumisilleen mitään voi. Toivon miehelle kaikkea hyvää ja hienoa, että peliura jatkuu vielä.

Isolla riskillä mies ainakin vetää. Mitä sitten jos tulee uusi aivotärähdys? Viimeksi oli jo erittäin pahoja oireita monta viikkoa. Meneekö ne seuraavasta iskusta enää ikinä ohi vai joutuuko mies makaamaan loppuelämänsä pimeässä huoneessa.

Kunnossa ollessaan olisi kyllä loistava pelaaja liigaan, eikä minulla henkilöä vastaan mitään ole. Samalla rahalla olisi vaan saanut terveen ykköskentän pelaajan.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Kunnossa ollessaan olisi kyllä loistava pelaaja liigaan, eikä minulla henkilöä vastaan mitään ole. Samalla rahalla olisi vaan saanut terveen ykköskentän pelaajan.
Ei olisi, Tukosen vammahistoria näkyy selvästi palkassa tai tietty jos hankkii esim Italiasta pelaajaan ja laittaa sen ykkösketjuun, onhan se ykköskentän pelaaja. Eiku..
 

Durden

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei olisi, Tukosen vammahistoria näkyy selvästi palkassa tai tietty jos hankkii esim Italiasta pelaajaan ja laittaa sen ykkösketjuun, onhan se ykköskentän pelaaja. Eiku..

Vai näkyykö? Vallitsevan käsityksen mukaan Tukosen kanssa tehtiin sopimus kun hän johti pistepörssiä. Rahastoinnin määrästä riippuen, Tukosen tulot lienevät luokkaa 200-250 K€. Kyllä tuolla rahalla saa ykköskentän laiturin, muualtakin kun Italiasta...

Tukonen on hieno pelaaja, mutta Tukosen loukkaantumishistorian tuntien Lukko otti tässä ison riskin. Ja nimenomaan Lukko, Tukosta ei voi ammattinsa harjoittamisesta syyttää.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Antaa Tukosen rahastaa vielä pari vuotta kun idiootit sopimuksen antoivat. Sen jälkeen kaveri voi suksia vittuun ja toivotaan ettei koskaan nokikkain kohdata.
Tällaisten kommenttien jälkeen on aina yhtä miellyttävää kaivaa esiin arkistojen kätköstä legendaarinen ketju: Paljonko kannattajan pitää kestää? | Jatkoajan keskustelupalsta

Silloin nokikkain kohtaaminen päättyi kun portsari kantoi niskaperseotteella ulos. Porttikielto Repolaiselta lienee jo loppunut, mutta mahtaako Late käydä kovastikaan viihteellä?
 

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tällaisten kommenttien jälkeen on aina yhtä miellyttävää kaivaa esiin arkistojen kätköstä legendaarinen ketju: Paljonko kannattajan pitää kestää? | Jatkoajan keskustelupalsta

Silloin nokikkain kohtaaminen päättyi kun portsari kantoi niskaperseotteella ulos. Porttikielto Repolaiselta lienee jo loppunut, mutta mahtaako Late käydä kovastikaan viihteellä?
Heh sinä sitten jaksat kaivaa noita vanhoja juttuja. Itse olen aikuistunut aika paljon matkalla parikymppisestä nelikymppiseksi. Luulisi sinunkin ettet vedä noita vanhoja juttuja aina esiin jos mielipiteet ei miellytä. Lukon parasta tässä ainakin itse ajattelin.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Heh sinä sitten jaksat kaivaa noita vanhoja juttuja. Itse olen aikuistunut aika paljon matkalla parikymppisestä nelikymppiseksi. Luulisi sinunkin ettet vedä noita vanhoja juttuja aina esiin jos mielipiteet ei miellytä. Lukon parasta tässä ainakin itse ajattelin.

2005 Olit parikymppinen ja 2017 olet nelikymppinen. Ei sinäänsä täsmää ellet ollut 2005 esimerkiksi 28, mutta voidaanko siinä tapauksessa puhua parikymppisestä? Jos uhoat täällä palstalla Tukoselle ja mahdollisesti tavatessasi niin en välttämättä halua tietää miten lapsi olet ollut 2005, jos nyt kerran olet aikuistunut. Lukon parasta ei todellakaan ole se, että alat möyhymään pelaajille vaan päinvastoin.
 

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
2005 Olit parikymppinen ja 2017 olet nelikymppinen. Ei sinäänsä täsmää ellet ollut 2005 esimerkiksi 28, mutta voidaanko siinä tapauksessa puhua parikymppisestä? Jos uhoat täällä palstalla Tukoselle ja mahdollisesti tavatessasi niin en välttämättä halua tietää miten lapsi olet ollut 2005, jos nyt kerran olet aikuistunut. Lukon parasta ei todellakaan ole se, että alat möyhymään pelaajille vaan päinvastoin.
Minä en taida se ongelma olla jolle maksetaan ykköskentän pelaajan palkkaa Rauman Lukossa ja vastineeksi saa vuodesta riippuen 15-20 peliä osin puolikuntoisena. Valmentajilta ja seurajohtajilta ollaan kyllä valmiita kurkku katkaisemaan, kun menee vähänkin huonosti. Hannu Vanhataloa lyödään somessa kuin vierasta sikaa vaikka miehellä ei edes ole mitään lopullista päätösvaltaa. Tuskin on hääviä ajaa Raumalta Ulvilaan pahoitetun mielen kanssa kun joka puolelta tulee pelkkää paskaa niskaan.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Minä en taida se ongelma olla jolle maksetaan ykköskentän pelaajan palkkaa Rauman Lukossa ja vastineeksi saa vuodesta riippuen 15-20 peliä osin puolikuntoisena. Valmentajilta ja seurajohtajilta ollaan kyllä valmiita kurkku katkaisemaan, kun menee vähänkin huonosti. Hannu Vanhataloa lyödään somessa kuin vierasta sikaa vaikka miehellä ei edes ole mitään lopullista päätösvaltaa. Tuskin on hääviä ajaa Raumalta Ulvilaan pahoitetun mielen kanssa kun joka puolelta tulee pelkkää paskaa niskaan.

Edelleenkin: se ei ole Tukosen syytä, että hänelle on tarjottu tuo sopimus. Mikä siinä on vaikeaa ymmärtää? Jos Tukosen sopimus on mielestäsi huono niin se on täysin jonkun muun kuin Tukosen syytä. Hän on allekirjoittanut sen vain. Mitä et ymmärrä tuosta?
 

Madfexx

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nyt on kyllä niin hämmästyttävää tekstiä tältä yhdeltä nimimerkiltä, etten oikein edes tiedä mitä pitäisi sanoa. Tukosta nyt kuitenkin lähtisin viimeiseksi millään muotoa kritisoimaan tai syyttelemään Lukko-sopimuksesta tai loukkaantumisista. Työsopimuksen on tarjonnut seura, pelaaja on vetänyt siihen nimensä alle. Loukkaantumisherkkyys on kyllä ollut sopimusta tehdessä tiedossa, eikä pelaajan tarvitse sellaisesta huonoa omatuntoa kantaa.

Late on kuitenkin pelaaja, jolla on yksi suurimmista Lukko-sydämistä hetkeen. Itse olen ainakin tyytyväinen siitä, että Late pelaa Lukossa. Toki on todella harmillista, jos pelit jäävät vähiin, mutta pidetään nyt tätä sitten vaikka hyvänä esimerkkinä high-risk high-reward -tyyppisestä pelaajasta.
 

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mitä et ymmärrä tuosta?
Seurasin talvella interin ultrien ja Mauro Icardin kiistaa. Tilanne kärjistyi niin pahoin että joukkueen kapteeni Icardi uhkasi lähettää Argentiinasta rikollisia tappamaan ultrat. Epäilen kyllä että olisi käynyt toisinpäin jos jätkät Italiaan olisivat menneet. Asiat kuitenkin lutviutuvat kun Icardi kapteenina otti joukkueen harteilleen.
 

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kuka muuten Tukosen takaisin palkkasi? Tepsiin se lähti kun Risto ja Rajala yritti bonuspohjaista sopimusta jossa pelatuilla otteluilla ja tehdyillä tehopisteillä olisi rahan tehnyt.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Kuka muuten Tukosen takaisin palkkasi?
Olisikohan Juha Vuori oikea vastaus? Pistepörssin johtaja pelaa elämänsä syksyä, niin ei se ihan väärin ole sellaisen kanssa tehdä sopimusta. Se mitä sitten tapahtui Jyväskylässä, niin sille ei kukaan voinut mitään. Siihen päälle viime kauden alun uusi isku eri paikkaan.

Tieten tahtoen ei tietenkään kannata tehdä sopimuksia "lasisten" pelaajien kanssa. Mutta ei niitä asioita niin yksiselitteisesti katsota, kun nimiä joukkueeseen valikoidaan. Riski on aina olemassa kun tehdään kalliita sopimuksia, että loukkaantuminen pilaa vaikkapa puoli kautta.

Kyllä maalla viisaita ollaan, kun merellä vahinko tapahtuu. Näin se taitaa mennä tässäkin tapauksessa.
 

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jännä että se ei näy missään.
Selässä on välilevyn pullistuma jonka kanssa olen oppinut elämään. Oikeasta polvessa on sivusiteet menneet ja tuo tarttisi hoitaa, kun laskettelun tai pallokentällä höntsäilyn jälkeen seuraavana yönä polvi sattuu niin paljon että itkua ei pysty pidättämään.

Liigapelaajalle jos nykyään menisi uhoamaan, niin varmaan kuolisi siinä käsittelyssä jos se kunnolla suuttuu.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Selässä on välilevyn pullistuma jonka kanssa olen oppinut elämään. Oikeasta polvessa on sivusiteet menneet ja tuo tarttisi hoitaa, kun laskettelun tai pallokentällä höntsäilyn jälkeen seuraavana yönä polvi sattuu niin paljon että itkua ei pysty pidättämään.

Liigapelaajalle jos nykyään menisi uhoamaan, niin varmaan kuolisi siinä käsittelyssä jos se kunnolla suuttuu.

Niin no tuosta fyysisestä aikuistumisesta minä en pystykään puhumaan mitään kun en tunne ihmistä. Siitäpä en siksi puhunutkaan.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Todella asiallista keskustelua nyt eräältä. Pitäisköhän lähettää nyt joku sitten tappamaan Tukonen ja Lukon seurajohto ja RB? Ihan kuin Italiassa. Voi vittu mitä tekstiä.
 

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Todella asiallista keskustelua nyt eräältä. Pitäisköhän lähettää nyt joku sitten tappamaan Tukonen ja Lukon seurajohto ja RB? Ihan kuin Italiassa. Voi vittu mitä tekstiä.
Siis tuolla pelaaja uhkasi lähettää porukkaa tappamaan kannattajat, kun nämä olivat tyytymättömiä pelaajan ja hänen agenttinaan toimivan vaimonsa Wandan touhuihin.

Mitenkään tuo ei liity Tukoseen, mutta tuli nyt kirjoitettua kun seurasin tilannetta mielenkiinnolla. Muutenkaan tästä ei enää kannata jauhaa, kun Tukosella on vielä kaksi vuotta sopimusta jäljellä ja jos pystyy pelaamaan 100 ottelua ja tekemään 60-70 pistettä sopimus ei enää näytä näin huonolta.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tukoselta murtui silloin elokuun harjoituspelissä jalka. Toipuminen kesti viikon vaille kolme kuukautta, mutta eilen Late palasi harjoituksiin. Toivoo myös pääsevänsä pelaamaan tällä viikolla kun Lukko kohtaa KalPan, Pelicansin ja Tepsin.

Länsi-Suomi tiesi kertoa, en minä muuten tietäisi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös