Lauri Mikkola ULOS!

  • 35 895
  • 292

Kumpaa metodia käytetään?


  • Äänestäjiä
    242

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Oikeasti? Tuolla kommentilla päästiin ihon alle? Meinaan sinulta itseltäsi on tainnut päästä huomattavasti pahempaa juttua, kuin tuo kyseinen kommentti. If you cant stand the heat etc etc terveisin Tami. My god.
Ei nyt mitenkään ihon alle, kunhan vaan totesin että ei tuo nyt ihan omaperäisin läppä ollut, in case epäselvää ja mind your own business!

Peace.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Virhe taitaa tulla juuri tuossa Jokisessa. Voi voi kun Lasse Kukkosta kiinnostaisi nämä hommat ja "laurimikkolan kaverina" alkaisi opettamaan työkseen suomalaisia junioreita, miten sitä maalinedustaa puolustetaan. Kuten hän puolusti. Siinä olisi sitä jotain. Tuota perintöä ei saa hukata, perkele.
 

Jomppeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä, Forssan Alku, Koovee
Moni asia on varmasti mennyt pieleen kuten pelaaja- ja valmentajavalinnat.
Kyllä paineitakin on luotu liikaa ja ehkä se ajattelu omasta osaamisesta on harhainen.
Jussi Ahokas sanoi muutaman kuukauden valmennettuaan OHL:ssä että vauhdissa ja kamppailupelaamisessa on järkyttävä ero suomeen. Kieltämättä se näkyy. Kanukit pelas miltei tupakka suussa ekan pelinsä ja silti se ero oli mieletön. Lisäksi se rentous nikkarien aitiossa on ihailtavaa. Kotomaisen liigan taso on myös romahtanut ja kisoissa on ihan eri vauhti ja se näkyy muutamien pelaajien kohdalla että ihan ei vielä ole päästy oikeaan lentoon. Uskon kyllä silti siihen, että Suomi voittaa seuraavassa pelissä Latvian! Ruotsi peli vaatii pienen ihmeen mutta kyllä siinäkin on mahdollisuus. Ketjut uusiksi, huolellisuutta ja hommia joukkueen eteen. Eivät pojat näin huonoja ole mitä kirjoitetaan.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
TPS, Vallin-Kivi
Sä luulet että kun sä olet Suomen päävalmentaja ihmiset kunnioittaa sua. Ei ne kunnioita sua, ne nauraa sua, kaikki nauraa sulle. Sitten kun liiton miehet kävelee sua vastaan sä nöyristelet ja kumartelet ja nuolet niiden persettä. Ihmiset häpee sua, kaikki häpee sua. Sä oot pelkkä housu.
 

Jonisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Kalpa, Україна
Onko itse päävalmentaja astunut kameran eteen kertomaan eilisen jälkeen, miten noin niinku muuten meni?
 

Jonde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
Kenkää vaan niin saatanasti ja tilalle Grönborg koutsaamaan lopputurnaus. Kyllä Tappara pärjää hetken ilman päävalmentajaa.
 

Ulos T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko kotimaassa +suomalaiset maailmalla +Kärpät
Miten olisi jos korvatataan Late Latella? On nimittäin Marjis Late, Liigan ehkä meritoitunein ja kallein valmentaja juuri nyt vapaalla. Tuskin on kauaa, eli nyt kannattaisi olla Liitossa hereillä.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Miten olisi jos korvatataan Late Latella? On nimittäin Marjis Late, Liigan ehkä meritoitunein ja kallein valmentaja juuri nyt vapaalla. Tuskin on kauaa, eli nyt kannattaisi olla Liitossa hereillä.
Veikkaan että tulos olisi yhtä hyvä kuin mitä Kärpillä kun korvasivat Laten Latella.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Heh, näin itse Raksilan näkövinkkelistä ajateltuna kun kuulin, että Lauri Mikkola on nuorten Leijonien päävalmentaja, että miksi herranjestas ? Olen nähnyt sen ainoan kerran kun mies valmensi Liigassa niin voi hyvä tavaton. Kukahan on miehen valinnut yleensäkkin ? Pientä rajaa...
 

Kental

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Et sit Tamia ehdottanut? Lopputulos on sama
Kuinka niin sama? Tuossa on nyt joukkue, josta löytyy yksinumeroinen määrä pelaajia, joiden työmäärä on ollut turnauksen vaatimalla tasolla edes jommassa kummassa pelissä. Selkeästihän tuon korjaamiseen 60 minuutin paine on kuin mittatilaustyötä.
 

Pate44

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, QPR, Leicester
Olin unohtanut ihan että piti mainita tuosta Pulkkisen ja Mikkolan keskustelusta vaihtoaitiossa.

Pulkkinen oli edellisessä vaihdossa hyökännyt rohkeasti ja tehnyt isohkon virheen. Heti sen jälkeen vaihtoaitiossa Mikkola tuli antamaan ihan aiheesta palautetta ja kuvan perusteella Pulkkista ei olisi vähemmän voinut kiinnostaa. Elekielen perusteella Mikkolan kunnioitus/ uskottavuus/ asema ei ole vahvin mahdollinen pelaajien silmissä.
 

IceWalker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HJK, K-Kissat, PiTa
Olin unohtanut ihan että piti mainita tuosta Pulkkisen ja Mikkolan keskustelusta vaihtoaitiossa.

Pulkkinen oli edellisessä vaihdossa hyökännyt rohkeasti ja tehnyt isohkon virheen. Heti sen jälkeen vaihtoaitiossa Mikkola tuli antamaan ihan aiheesta palautetta ja kuvan perusteella Pulkkista ei olisi vähemmän voinut kiinnostaa. Elekielen perusteella Mikkolan kunnioitus/ uskottavuus/ asema ei ole vahvin mahdollinen pelaajien silmissä.
Eivät kaikki nuoret mitään idiootteja ole, osa seuraa hyvinkin tarkasti maajoukkueenkin tapahtumia. Ja myös vanhemmilta ja seuraihmisiltä on voinut tulla poikkipuolista viestiä Mikkolasta. Niin kauan kuin peli sujuu, niin valmentajaa kuunnellaan. Itse asiassa syksyn pelit ovat menneet ihan ok, neljä tappiota 13 matsissa.

Voi olla niinkin, että pelit ovat menneet liiankin hyvin ja nyt MM-kisojen taso on tullut järkytyksenä. Toki kuvaa hiukan himmentää se, että Ruotsin ykkösjengille ollaan hävitty molemmat pelit.

Mutta jos ongelmia tulee ja fiksut pelaajat vaistoavat, ettei äijä tiedä yhtään mistä puhuu, niin silloin kunnioitusta saa etsiä jo vihikoirien kanssa. Pelaajat tekevät tällöin kentällä niitä ratkaisuja, joita ovat seuroissaan tehneet. Kun kaikki pelaavat hiukan eri pelikirjalla, niin tuloksia ei pidä ihmetellä.

Aina on joukkueessa ison egon pelaajia, jotka pyrkivät ratkaisemaan tilanteet itse eli kuskaamaan kiekon maaliin saakka, jos ei muuten. Ei kovin toimivaa joukkuepelissä sekään.
 
Viimeksi muokattu:

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Sanoinko näin? Olen vain edelleen sitä mieltä väärä mies ihan alkujaan ja vuoden päästä pitäisi ehdottomasti oltava eri mies penkin takana.
Otetaan tämä talteen, jos Mikkola veisi Suomen maailmanmestaruuteen
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös