Lasten suusta

  • 202 322
  • 518

Samsonov

Jäsen
Suosikkijoukkue
HFBoards oikeinkirjoitus
Tänää leikkipuistossa mietittiin muutaman ykkösluokkalaisen kans et onko Pariisi Afrikan, Ranskan vai Lontoon pääkaupunki? Emme päässeet yhteisymmärrykseen.

Tuli tähän mieleen kans et täti kerto tos yks päivä et millanen oli hänen esikoisensa ensimmäinen lause/useampi sana kerralla. Tokas yhtäkkii et "haista paska ämmä"... mistä lie kuullu ei herrantähe.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Viisivuotias tyttäreni jättelee silloin tällöin värityskyniään lattialle, josta tietenkin reilun vuoden vanha pikkumiehemme niitä poimii milloin mihinkin tarkoituksiin. Muutama päivä sitten tapasin pikkujunnun jälleen kynä suussa. Nappasin sen pois ja menin tyttären luo. Yritin olla mahdollisimman isällisen lempeä mutta napakka, ja muistutin tavaroiden säilyttämisestä sekä siitä, että jos hän tällaista näkee, tulee siitä ilmoittaa heti meille. Tytär totesi jälkimmäiseen ilmoitusluontoisesti, että "en minä ole mikään Jeesus, joka näkee seinien läpi". Selvä.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Sain juuri kaveriltani hauskahkon kokoelman Lasten suusta -juttuja. Anteeksi kovasti, jos on täällä jo, en jaksanut kahlata koko ketjua.

Kyllä lapset tietää
Elämän pikku totuuksia....

Rakastuneena voi istuskella, juoda kahvia ja katsoa vähän elokuvaa. Ja sitten se toinen on siivonnut.
* Henrik 6 v.

Rakastuneena tuntee hurjaa oloa sisällään. Ja on ikävä kouluun.
* Louise 7 v.

Kun näkee tytön, johon on rakastunut, ruumis alkaa tykyttää nopeammin ja verisuonet nousevat pystyyn.
* Nick 8 v.

MISTÄ RAKKAUS LÖYTYY?

Voi kirjoittaa vaikka kirjeen, jossa lukee: "Alatko mun kanssa?" Sitten siinä lukee "en", "joo" tai "en tiedä". Siihen voi sitten ruksata.
* Rasmus 7 v.

Minä löysin poikakaverin, kun me tanssittiin päiväkodissa ratiritirallaa.
* Astrid 7 v.

Ihmiset lähtevät ulos ja löytävät poika- tai tyttökaverin. Kun he ovat olleet pari vuotta yhdessä ja saaneet lapsia, äiti menee töihin ja isä kaupungille etsimään vielä yhden tyttökaverin.
* Robin 8 v.

KUN SEURUSTELLAAN

Kun on saanut poikakaverin, lähdetään elokuviin ja saadaan lapsi.
* Sandra 7 v.

Kun on saanut poikakaverin, hänen kanssaan muutetaan äidin ja isän kellariin. Aina välillä sieltä noustaan sitten syömään.
* Maria 7 v.

VOIKO SEURUSTELLA MONEN KANSSA YHTÄ AIKAA?

Minulla on vain yksi tyttökaveri, mutta yritän löytää koko ajan niitä lisää.
* Kristian 7 v

Ei kannata seurustella monen tytön kanssa, koska silloin heitä ei riitä kaikille.
* Brian 8 v.

Tietenkin voi seurustella monen kanssa yhtä aikaa. Äitikin seurustelee.
* Jon 7 v.

KUKA KOSII?

Yleensä mies romahtaa polvilleen ja kosii. Se on vähän sellaista konttaamista.
* Ann 7 v.

Kun isä ja äiti kosivat toisiaan, isä konttasi kukka kädessään äidin edessä.
* Andrea 7 v.

Silloin kun kositaan, mennään polvi-istuntaan ja kysellään, haluaisiko joku naimisiin.
* Rasmus 8 v.

KUN KYLLÄSTYTTÄÄ

Jos poikakaveri ei halua erota, pitää tapella kovasti. Kyllä se ero tulee.
* Jannie 8 v.

YHDESSÄ

Pitää miettiä tarkkaan ennen kun menee kihloihin. Jos ei saa sormusta irti sormesta, ei voi enää erota toista kertaa.
* Bettina 7 v.

KUINKA KAUAN RAKKAUS KESTÄÄ?

Rakkaus kestää suunnilleen nelikymppiseksi, sitten löytyy takuulla toinen.
* Kim 8 v.
 

Watson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Arsenal
Joskus vuosi sitten katsoimme poikani (silloin 4v) kanssa naisten jalkapallo-ottelua televisiosta (olisiko ollut maaottelu). Jonkin aikaa katseltuamme suoritettiin seuraavanlainen vuoropuhelu:

- Poika:'Miksi nuo kaikki pelaajat on naisia?'.
- Minä:'Kyseessä on naisten ottelu, kaikki pelaajat ja tuomarit ovat tämän takia naisia'.
- Poika:'Eikö tässä pelissä ole siis ihmisiä ollenkaan?'.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Viime torstaina pelatussa ottelussa HPK - Ässät, tilanteen ollessa 3-3, eräs tyttö (~5v.) edessämme sanoi:

Hyvä, että peli on tasan, niin ei tule turhaan riitaa.
 
Viimeksi muokattu:

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Muksu kirjoitti, että "Isi on virkamies ja aina kun olen äitillä niin se menee baariin." =) Unohti mainita, että TÖIHIN!

No joo, pikkusysteri oli samassa tilanteessa eskarissa (joskus vuonna kivi & keppi) ilmoittanut, että äiti on sairaalassa ja isi vaan viheltää! Mutsi siis töissä sairaalassa ja faija o.t.o. (erään palloilulajin) SM-tason dumari...
 

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Avovaimoni esitteli uusia aurinkolasejaan meidän kuusi vuotiaalle pojalle. Sovitteli niitä päähänsä ja kysäisi sitten Jesseltä, että miltä näyttää?

Poika siihen: "Näyttää ihan homolta"
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Avovaimoni esitteli uusia aurinkolasejaan meidän kuusi vuotiaalle pojalle. Sovitteli niitä päähänsä ja kysäisi sitten Jesseltä, että miltä näyttää?

Poika siihen: "Näyttää ihan homolta"

Ja isältähän ei ole tuota tietenkään oppinut...:D
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Siskon likkani (6v.) antoi lauantaina hyvän ohjeen papalleen:

Pappa, vedä humalat!

Tai kun samainen likka oli asuntoautoreissussa kesällä pappansa ja mummonsa kanssa niin oli likka sanonut papalleen mummon ollessa läsnä, että:

Pappa, näytä sille kikkeli!
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Syntyessän lapsen mieli on kama sutra, tabula rasa, vai mikä se nyt oli?, joten kannattaa vilkuilla ymprärilleen, jos lasten suusta kuuluu kummia.
 

Zigismund

Jäsen
Haha. Olinpas viikonloppuna viettämässä serkkuni häitä ja sielä sitten sukulaisten kanssa tuli juteltua niitä näitä. Tätini kertoi, että kun Sohvia (n.1,5v) oltiin pukemassa juhlavaatteisiin, niin isoveli Severi (n.3v) tokaisi:
"Jos Sohvi saa aina olla prinsessa niin miksen minä saa olla Turtles."
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaveri kertoi olleensa talvella ristiäisissä. Tapahtuma pidettiin kotona, ja isoveli (3 v) oli sen verran ekstaattisessa tilassa, että päätti päivystää olohuoneen pöydän alla. Pappi kastoi pikkusiskon asiaankuuluvin menoin ja sanoi jossain kohtaa 'sallikaamme lasten tulla Jeesuksen...' jossa vaiheessa isoveli tunnisti tutun sanan ja kuulutti pöydän alta 'mullakin on sukset!'.
 

Isle of Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, TuTo
Lauri Malkavaara on joskus 90-luvun alkuhämärissä koonnut teoksen Lasten sanakirja, jossa esikouluikäiset kertovat eri sanojen merkityksiä.

Tässä pari helmeä:

Boikotti
Laiskotteleva työmies tehtaassa

Guru
Se pyörii talon katolla. Sitten kun sitä lyö, siitä tulee sahanpuruja

HI-Virus
Sen voi saada, jos on talvella ulkona nakupellenä

Kasvisruoka
Dinosauruksetkin syö sitä

Ja näitähän riittää...
 

Jobeto

Jäsen
Tässä yhtenä päivänä poikani vajaat 3v. oli mummolassa ja kun kävi potalla pääsi paukku niin tuumasi mummolle että pieru on kakan röyhtäys.
 

Hilmanuutti

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Meillä on 2-vuotias tyttö (Hilma) ja 4-vuotias poika (Nuutti).

Hilma: "Ette alvaa, mitä mä lakennan?!"
Nuutti: "Kyllä mä tiedän mitä sun päässä liikkuu.."
Hilma: "Ai hiukset vai?!"

Blondi.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Velipoikani perheineen hoiti tässä taannoin ystävänsä lapsia ja kävivät sitten saunassa. Ystävän 5 vuotias tyttö sitten kysyi, että miksi pojilla on pippeli ja tytöillä pimppi ja miksei kaikilla ole pimppi. Veljeni sanoi tähän, että jos kaikilla olisi pimppi, niin kaikki olisi tyttöjä, siksi pitää olla pippeleitäkin. Vähän aikaa tarkkailtuaan veljeäni tyttö tuumasi, no eikös sen pitäisi olla kumminkin pitempi.
 

Nauha

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Joskus lapsena olin isäni ja pikkuveljeni kanssa Helsingissä, ja isä oli viemässä meitä syömään johonkin keskusta-alueen silloiseen McDonald'siin. Isäni kertoman mukaan paikka oli melkoisen täynnä, ja olimme jonottaneet jo jonkin aikaa siellä. Veljeni oli jonottamisen aikana tutkaillut ympäristöä, kunnes hämmästyneenä huusi "Turun" murteellaan kovaa:

"Eik tää ookkaa Hesee?!"

Isä katsoi parhaimmaksi vaihtoehdoksi viedä meidät läheiseen kiinalaiseen syömään.
 

Tepe#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport/Real Madrid
Pojan (6vee) katteltiin JIMiä jolloin sitten mainosten lomassa pyörähti LA Inkin mainos jossa Kat Von D keikisteli siinä. Poika siihen äitin peloksi totesi "Vau mikä beibe!".

Nyt sitten odotellaan minkälainen pimu sieltä tuodaan ekan kerran näytille.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kyllähän kummilasteni, tyttö ja poika (molemmat 2 vuotta ja 5 kuukautta vanhoja tällä hetkellä), suusta on tullut vaikka minkälaisia hauskoja lausahduksia.

Molemmat juttelevat kaikille koirille, jotka tulevat vastaan. "Hei koira" on varmaan yleisin lausahdus. Poika räväytti ja sanoi koiralle:"Hei kiltti koira, älä syö minua, minä olen ihan pahanmakuinen."

Tyttö väittää ihan vakavalla naamalla, että hänen veljensä ja isä aina tappelevat siitä, että kumpi saa ajaa autoa.

Nämä kaksoset kävivät sotkemassa minun huoneeni tässä jokin aikaa sitten. Kun oli aika siivota kaikki Duplo -legot lattialta, niin tyttö komensi minua, että "siivoa heti oma huoneesi". Aika hyvin onnistui tyttö luistamaan siivoamisesta.
 
"Sulla ei muuten varmasti ole tyttöystävää", eräs ekaluokkalainen tyttö minulle.

Ekaluokkalainen poika: "Kun sä tulit tänne, niin mä luulin sua joksikin rokkitähdeksi"
Minä: "Hehe, aijaa..."
Ekaluokkalainen poika: "Sä kyllä haiset tosi omituiselle."
 

katinka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiprusoffin veljekset
Kehitysvammainen 11v. tyttö sanoi tutustumismielessä minulle hyvin vilpittömästi: "Sinulla on ihan liian pienet rinnat."

Sama tyttö jatkoi samana päivänä vielä: "Miksi pelkäät hammaslääkäriä kun sinulla on niin puhtaan valkoiset hampaat?" :)
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Meidän tytär sanoo pääasiassa vain, että: LÄÄÄÄ LÄÄÄÄÄ LÄÄÄÄÄ LÄÄÄÄÄ! Eikä hiljene ennen kuin on äidin tissi suussa.

Koska ne sanoo jotain hauskaa? Puolitoista viikkoa ei vissiin riitä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös