Lainaa kausikorttia – kysy tai tarjoa!

  • 33 030
  • 210

EngAge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Seisomakausari vapaana illan peliin. YV:tä tulemaan ja Lukko -sovelluksesta lainaan.

Edit. Meni
 
Viimeksi muokattu:

Kepakko

Jäsen
Jos jollakin estettä huomiseen peliin, niin myös minulle saa laittaa YV. Lukko-sovellus löytyy.

Edit. Kausarille ei enää tarvetta, saatu lainaan!
 
Viimeksi muokattu:

Lugos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Heippa. Miten kausikortin pystyy lisäämään appiin? Kun itse painan kohtaa "kausikortti", antaa sovellus ilmoitulsen: "numerollasi ei löydy aktiivista kausikorttia. Haluatko hankkia kausikortin?"

Mulla on jo kausikorti, mutta en onnistu sitä tuonne lisäämään. Oonko vähän tyhmä vai mistä on kyse?
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Heippa. Miten kausikortin pystyy lisäämään appiin? Kun itse painan kohtaa "kausikortti", antaa sovellus ilmoitulsen: "numerollasi ei löydy aktiivista kausikorttia. Haluatko hankkia kausikortin?"

Mulla on jo kausikorti, mutta en onnistu sitä tuonne lisäämään. Oonko vähän tyhmä vai mistä on kyse?
Ootko rekisteröitynyt samalla numerolla, joka sulla on siellä Lukon toimistolla ilmoitettuna? Tms. Kyllä sen sinne pitäis tulla ihan automaattisesti, jos kaikki tiedot on oikein.
@TMFS varmaan pystyy kertomaan tarkemmin?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: TMFS

TMFS

Jäsen
Heippa. Miten kausikortin pystyy lisäämään appiin? Kun itse painan kohtaa "kausikortti", antaa sovellus ilmoitulsen: "numerollasi ei löydy aktiivista kausikorttia. Haluatko hankkia kausikortin?"

Mulla on jo kausikorti, mutta en onnistu sitä tuonne lisäämään. Oonko vähän tyhmä vai mistä on kyse?
Moro! Eli tosiaa kirjautumisessa pitää käyttää samaa puhelinnumeroa kuin mikä on liitetty fyysiseen kausikorttiin. Tässäpä ohjeet:

1. Mene sovelluskauppaasi (App Store, jos käytät iPhonea, Google Play -kauppa, jos käytät Android-puhelinta)
2. Etsi Lukko-sovellus ja klikkaa Päivitä tai Lataa, jos et ole ladannut sovellusta aiemmin
3. Paina valikko auki vasemmasta yläkulmasta ja valitse "Kirjaudu sisään"
4. Klikkaa "Luo tunnus"
5. Täytä pyydetyt tiedot ja luo tunnus
6. Avaa valikko uudelleen ja valitse "Kausikortti"
7. Saat vahvistuskoodin puhelinnumeroosi, jonka syötit tunnuksen luomisen yhteydessä. Syötä vahvistuskoodi sovelluksen pyytämään kenttään (HUOM: käytäthän sovelluksessa samaa puhelinnumeroa, mikä on yhdistetty kausikorttiisi)
8. VALMIS!
 

Lugos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Näissä uusissa kausikorteissa ollut vissiinkin vähän ongelmia saada aktivoitua muillakin? Näin olen kuullut. Mulle herjaa ettei numerolleni löydy aktiivista kausikorttia.

No, ei viedä palstatilaa enempää näihin hlö.koht ongelmiin, mutta vähän tökkii nyt Lukon puolelta.
 

Kepakko

Jäsen
Jos jollakin huomiseen Pelicansia vastaan pelattavaan peliin kausari joutilaana, niin saa laittaa YV. Lukko-sovellus löytyy.

Edit. Ei enää tarvetta. Kiitos jälleen kanssalukkolaiselle
 
Viimeksi muokattu:

Ganal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Täällä otettaisiin myös enemmän kuin mielellään vastaan 2 kpl istumapaikkalippuja oikeestaan mihin tahansa peliin.. Toinen saa olla lasten lippu!
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Jos tarvitsevia niin seisomaan kausaria tarjolla!
 

Kepakko

Jäsen
Jos huomiseen Tappara-peliin jollakin on kausari tai kaksi (poikakin pääsisi) lainaan, niin laittaisitko YV.

Lukko-sovellus löytyy.

Edit. Toinen saatu
 
Viimeksi muokattu:

Pattero

Jäsen
Huono omatunto tästä tulee, kun jatkuvasti kyselee, mutta jos ylimääräistä kausikorttia löytyy, mielelläni antaisin sen pikkuveljelleni jälleen.
 

upreo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pitää vissiin olla muutakin elämää kuin lätkä. Siispä lähden lauantaina oikein ravinteliin syömään. Tarkoittaa sitä, että lauantain TPS-peliin saisi ensimmäinen YV:n laittanut multa seisomakausaria lainaan luuriinsa.

Ja vastavetona sitten voisin näyttää ravinteliseuralaiselleni, että ei ole muuta kuin lätkä. Olisiko jollain vastavuoroisesti lainata lippua 21.10. Jukurit-otteluun? Lukko-app luonnollisesti löytyy.

Edit. Lauantain lippu meni jo. Kovasti kiitollinen olisin, jos löytyisi tuonne 21. päivä lippua.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös