La 9.9.2017 Otteluseuranta (Liiga)

  • 63 881
  • 771

Borre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tappara taistelee mutta Levonen laittaa tapparalaisia joka tilanteesta jäähylle. Jälleen 5-3 yvtä Tepsille. Toivottavasti linja pysyy ja poikittaisesta lähtee jatkossakin jäähylle.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hän juuri. Helppoa tehdä, kun vastustajan maalinedustan puolustaminen on sitä, että... tai siis eihän sitä oikein edes ole.

Muutenkin Ilveksen peli on täysin sekaisin ja kuvaavaa on se, että selvissäkin paikoissa syötöt napsuvat isommalla prosentilla Ässien kuin omien lapoihin. Onneksi kohta alkaa korispeli, niin tulee jotain jännitettävää vielä tähän iltaan. Porissa peli on jo ratkennut. Toivottavasti ei loukkaantumisia tulisi, koska niitähän sattuu helposti, kun fokus on jossain ihan muualla kuin pelissä.

Kyllähän Ipa sekoilullaan avitti. Kauden alkuun nuorelle joukkueelle pahat paikat. Suvereeni Tappari ja lauantaina Isomäki.

Sandell on ollut hyvä. Luo yksinään hyviä paikkoja ja voittaa kaksinkamppailuita.

Ässiltä harvinaisen vahvaa viimeistelyä ja oishan Ruusukin voinut muutaman ottaa kiinni.
 

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
Tappara taistelee mutta Levonen laittaa tapparalaisia joka tilanteesta jäähylle. Jälleen 5-3 yvtä Tepsille. Toivottavasti linja pysyy ja poikittaisesta lähtee jatkossakin jäähylle.

Ainakaan housuille kopautuksista ei tullut enää jäähyä ensimmäisen tilanteen jälkeen.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
TPS-TAP

05:21 TPS 1-0 Ilkka Heikkinen (Tomi Kallio, Elmeri Eronen) YV2
 

k0l1kk0

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ilmeisesti tuli jatkotilanteesta kun "potkaisi"/tuuppasi jalallaan vastustajaa että nousehan ylös.

Veikkaisin että enemmänkin "päästä mun jalasta jo irti", jos siitä tuli niin ymmärrän jotenkuten koska niissä ollaan tarkkoina. Voisi kyllä olla tarkkoina esim. poikkareista joita kumpikin puoli jakoi aika ahkerasti.
 

Kampitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild, Avalanche
Kaksi kolmes ollut kyllä turhia vihellyksiä olen porkkanoiden kanssa samaa mieltä.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Se oli kuin olikin TPS joka korkkaa kauden 2017-18 ensimmäisen liigamaalin. Hrachovina sai kyseenalaisen kunnian olla kauden ensimmäisen liigamaalin päästänyt veskari.

Muiden joukkueiden lampaat saivat myös nyt luvan tehdä maaleja,

Jonkun vaan on oltava ensimmäinen.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Levonen 1-0
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Porilainen rattijuoppo on ottanut jo parit kaljat kun peli alkaa vasta 18.30
Yhtään ei yllätä Levosen toiminta
 

TBL

Jäsen
Veikkaisin että enemmänkin "päästä mun jalasta jo irti", jos siitä tuli niin ymmärrän jotenkuten koska niissä ollaan tarkkoina. Voisi kyllä olla tarkkoina esim. poikkareista joita kumpikin puoli jakoi aika ahkerasti.

Joo, saattoi olla kyllä noinkin. Luulen että tuosta tilanteesta oli kuitenkin kysymys kun väkivaltaisuudesta tuomittiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös