La 9.4.2016 Otteluseuranta (Liiga)

  • 96 191
  • 956

thnninen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon jääkiekkojoukkue, millä nimellä milloinkin
Ja sitten tasoitellaan vielä pahemmalla vitsijäähyllä.
 

hoope

Jäsen
Suosikkijoukkue
Murmels
No nyt se saatanan Laaksonen päätti antaa tuon mailasta kiinnipitämisen ku toisin päin on roikuttu jo kaks erää.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Sen kerran, kun katson Liigaa niin tottakai Ritari selostaa ja kruununa Niinimaa. En edes muistanut kuinka rasittavan kuuloinen Ritari oli, kun Urheilukanavan Mestis-lähetyksissä muistaakseni viimeksi oon kuullut.
 

N.Vidic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Seattle Seahawks, HIFK, Man Utd
Tolla Niinimaalla ei varmaan ole hirveän montaa frendiä Oulun seudun ulkopuolella. Mä en saa mitään selvää sen tarinoista. Kaveri ei puhu vaan pulputtaa sanoja.

Muuten pitää todeta että nämä välieräsarjat ovat kuin yö ja päivä. Tapis ja Kärpät pelaa perinteistä virheitä välttelevää playoff-kiekkoa. Tiukkaa on silti molemmissa. Hieno kevät.
 

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Miten toi Tomtomtom saa viheltää vuodesta toiseen ja vielä tärkeitä matseja..???
 

hoope

Jäsen
Suosikkijoukkue
Murmels
Ja villi arvaus, ettei Kärpät saa vetää poikkarilla samalla lailla kuin Kuusela veti keskiympyrässä jättönsä jälkeen ylivoimalla.
 

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Tolla Niinimaalla ei varmaan ole hirveän montaa frendiä Oulun seudun ulkopuolella. Mä en saa mitään selvää sen tarinoista. Kaveri ei puhu vaan pulputtaa sanoja.

Jos ei kuuntele tarkkaan mitä se sanoo, korvissa helisee "tönködö önködökönködö tönködö".
Jumalauta, että on rasittavaa kuunneltavaa ja puhuu vain Kärpistä.

Nyt onneksi Aalto pistää maaliin. Nautin suuresti kun Jannea vituttaa. Nelosen lähetykset paranisi huomattavasti, jos poistettaisiin Niinimaa ja Rantanen. Köllikin vielä menisi, kunhan noista pääsisi eroon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös