La 9.12.2017 Otteluseuranta (Liiga)

  • 62 901
  • 974
Rakastan faktoilla tyrmäämisiä. Sen sijaan en rakasta ihmisten idiotismia jossa leimataan ihmisiä uskonnon perusteella. Mun kokemuksesta lestat on ihan kunnon kansalaisia, työteliäämpiä ja hyödyllisempiä yhteiskunnalle (ja vähemmän ongelmaisia kun eivät esim. alkoholin kanssa läträä) kuin keskimääräinen suomalainen. Mun puolesta ihminen saa uskoa vaikka omaan polkupyörään, jos siitä ei ole haittaa muille. Jostain syystä monia se lessuus ärsyttää, ilman järkeviä perusteita. Itse en usko edes itseeni, saati sitten jumalaan, mutta en ole koskaan ymmärtänyt tuota uskonnolla leimaamista.

Aika paljon samaa mieltä. Mutta, hyvin paljon heillä esiintyy kiusaamista omia ja vieraita "mustia lampaita" kohtaan jos nämä jäävät vähemmistöksi. Todellista otteluketjukamaa.
 

/dev/null

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No siis korrelaatiokerroinhan voisi olla tässä vaikka 6969.. ei vaan, en mitenkään, tuli käytettyä väärää termiä. Tarkoitin että HPK pelasi tänään paremmin kuin sarjataulukko antaa ymmärtää. Hyvin oot hereillä siellä, hyvä että joku ojentaa muakin välillä, varsinkin jos olen humaltunut.

152 pitkää kiekkoa ja 77 paitsiota, muuten yllättävänkin hyvin. Melkoista mailankäyttöä.
 

Quagmire

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, SoJy
Ei helvetti näitä jäähyjä. Mitä hätää ollut tänään 5 vs. 5 pelissä.
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Benkku pääsi Palmun ihon alle.
 

Schlange

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Sport voittaa, vaikka alkoi hieman yllättäen panikoida. Parin vuoden sisään Ilves on todella kova. Hienoja pelimiehiä nämä Meskaset, Koivulat, Suomet ynnä muut.
 

RaikkA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässässäsäsä

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Kukkoilu ja pullistelu ei kevättä tee. Mutta on Tepsillä napsu enempi kiukkua veressä maalien edustoilla. Ehkä pelaajatyypeistäkin kiinni.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ässät on tänään kyllä todella heikko. Nyt ei pelata yhdessä ja taklaukset puuttuu täysin.

Tunne puuttuu.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Lisää lisää, älä missän nimessä lopeta.

Kenet Juolevi lanasi tos joitai minuutteja sitten?
Jotenkin tulee Kermakastikkeesta mieleen legendaarinen Nakkikastike. Molemmat olivat aikalailla vieraantuneet todellisuudesta. Nakki taisi kylläkin olla SaiPa-fani?
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Jotenkin tulee Kermakastikkeesta mieleen legendaarinen Nakkikastike. Molemmat olivat aikalailla vieraantuneet todellisuudesta. Nakki taisi kylläkin olla SaiPa-fani?

Nakkikastike veteli kyllä täysin omilla leveleillä, legendaarinen tyyppi.

Ässät kimpilee nyt sinne tänne ja päälle vielä tyhmä jäähy.

Nyt ne vässykät heittelee kamaa jäälle...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös