La 8.1.2022 Lukko - SaiPa

  • 1 523
  • 11

Okkul

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja maajoukkueet
Tänään on Lukon pakko voittaa jos meinaa suoraa pleijaripaikkaa tavoitella.
Lukolla viikko viimeisestä pelistä ja pelituntumaa kanssa hakemista. SaiPalla eilen peli alla.
Lukko on voittoputkessa Saipa 3 ottelun tappioputkessa.
Virta palaa taas äijänsuolla, tällä kertaa lähtee ilman pisteitä. Kokoonpanoista ei tietoa.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Virta lyö painetta Lukolle päivän Länsi-Suomessa. "Lukko taistelee mestaruudesta ja me olemassaolosta." Vaikea peli tulee, mutta kyllä seikka on semmoinen että ei tästä oikein kolmea pistettä vähemmällä puhtaita papereita saa.
 

redpecka

Jäsen
Tänään on Lukon pakko voittaa jos meinaa suoraa pleijaripaikkaa tavoitella.
Lukolla viikko viimeisestä pelistä ja pelituntumaa kanssa hakemista. SaiPalla eilen peli alla.
Lukko on voittoputkessa Saipa 3 ottelun tappioputkessa.
Virta palaa taas äijänsuolla, tällä kertaa lähtee ilman pisteitä. Kokoonpanoista ei tietoa.
Yleensä tällaisista asetelmista lähdettäessä käy seuraavasti: SaiPa vie unista huilannutta Lukkoa alkuun ja Lukko alkaa heräilemään vasta myöhemmin, ehkä vasta kolmannessa erässä. Riittääkö se tänään? Mielestäni ei. Yhden IM-maalin vielä väkisin runnovat vartin videotarkistuksen jälkeen ja lukemat 3-4.

Siis Lukossa pakkovoitto jotta pääsevät kuuden joukkoon? Pah, SaiPalla se pakkovoitto on edessä jos ja kun sääleihin haluavat. Kyllähän Lukko menee varmaan kuuden joukkoon, mutta ei se tämä peli sitä ratkaise. Lukolla on 27 peliä vielä tämänkin häviön jälkeen.

No kunhan vähän saivartelen, mutta myös vähän dissaan sanaa ja ajatusta pakkovoitosta puolessa välissä kautta.
 

Tuen Vety

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lätkä Lentää Oy
Ompas epäreilu peli. Sinipaitainen joukkue luistelee paljon kovempaa ja sitten ne vielä syöttelee kiekkoa omalle joukkueelle.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kaikella rakkaudella SaiPaa kohtaan sanon kumminkin, että taisi olla huonoin vastus joka Äijänsuolla on Lukkoa vastaan tällä kaudella luistellut. Koko ajan peli oli Lukon hallussa eikä viimeistään avausmaalin jälkeen ollut epäselvyyttä siitä kumpi matsin voittaa.

Lukkokin pelasi kyllä hyvin ja onhan se helpompi tietysti voittoputkessa hyvin pelatakin kuin tappioputkessa. Varsin miellyttävää oli seurata erityisesti Sebastian Revon ja Oliver Sunin pelaamista, Repo oli selvästi kaukalon ykkösmies ja Suni tehokas maalipaikoissaan. Niinikään Zagudilinin nollapeli, 12 torjuntaa vaatinut, lämmittää syömmen kärkeä kun kerta ensimmäinen sellainen Lukossa oli kyseessä.

Eikä huonosti pelannut kukaan Lukosta. Harmaita hiuksia tuo tietysti Mikko Petmanin tilanne joka meni ainakin minulta ihan ohi että mitä varten hän pelin kesken jätti.
 

redpecka

Jäsen
Pexi sanoi pressissä että tässä on se ero sarjakärjen ja -hännän välillä. Lisäten ettei toki vielä ole kärjessä Lukko, mutta tulee olee pian kärkikahinoissa. Samaa mieltä olen. Yhtä tyhjentävä ja oikeaanosuva steitmentti kuin J. Tammiselta Ässä-valkkuna vuonna -98 hävityn PO-sarjan jälkeen Nordiksella: Pää pystyyn jätkät, tiputtiin mestareille!

Vaikka SaiPa huono mittari nyt onkin, niin kyllä Lukko on kova ja tulee olee kova. On rutinoitunut valmentaja, on pinkka kunnossa, on kaunis merenrantakaupunki rantabulevardeineen että -kahviloineen. En ole tosin käynyt, mutta ei Suomessa tolkuttomasti merenrantakaupunkeja ole. Minä olen aina pitänyt merestä.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Vaikka SaiPa huono mittari nyt onkin, niin kyllä Lukko on kova ja tulee olee kova. On rutinoitunut valmentaja, on pinkka kunnossa, on kaunis merenrantakaupunki rantabulevardeineen että -kahviloineen. En ole tosin käynyt, mutta ei Suomessa tolkuttomasti merenrantakaupunkeja ole. Minä olen aina pitänyt merestä.
Miksei Naantali haasta Pietarin SKA:ta KHL:n mestaruudesta? ;)
(Lihavointi mun!)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös