La 7.4.2018 Otteluseuranta (Liiga)

  • 66 155
  • 779

RL1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raumam Boja
Hyvä sulaminen taas tepsiltä. Kaksi totaalista lahjavoittoa annettu Tapparalle.

Annettu ja annettu. Minkäs teet, kun taso ja kunto ei riitä? Tappara ollut selvästi parempi kolmansissa erissä. Ja kovakuntoisempi. Kannattaako siellä peluuttaa puolikuntoisia pelaajia.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hopea-Jukka taitaa vaihtaa nimensä keväällä. On kohtuullisen kovaa suorittamista illasta toiseen. Ei muuta, kuin IFK tsemppiä, niin saatte jonkinlaisen jengin vastaan finaaleissa : ).
 

RL1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raumam Boja
Niin, siis en edelleenkään näe että Tappara jotain väärin tekisi? Harmittaa vaan vaan että ns tunteeton peruspeli on se jolla mestaruudet voitetaan? Ja että tuollaisella rosterilla olevan joukkueen on järkevintä pelata tuolla tavalla?

Millä tavalla? Jokainen saa pelata miten haluaa. Rauman Lukko seuranneena olen todennut useana vuonna, että tuo joukkue on aivan uskomaton, raudanluja henkisesti ja fyysisesti liigan paras. Ei voi kuin hattua nostaa. Joku TPS aivan eri maata. Se johtuu siitä, että kulttuuria ei ole ja pelitapa sekava. Tapparan dominanssi saattaa jatkua pitkäänkin.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Ne Tepsin ylivoimat 1-1 jotenkin herätti vielä eloa peliin. Sitten taas jatkoaika se kotijoukkueen oljenkorsi. Lopulta kumpainenkin joukkue sai sen mitä ansaitsi ja Tappara otti omansa. Tepsi pelas huonosti tuon maalia edeltävän vaihdon ja Tappara pyrki vielä saamaan tuoreita jalkoja viime sekunneille. Tartti tuon Revon harppuunan sitten pelkästään.
 

RL1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raumam Boja
Ei siitä voi kuin syyttää itseään, jos on tasatilanteessa 5-3yv muutama minuutti ennen loppua ja häviää pelin viime hetken maaliin niin, että puolikuntoinen kapteeni katselee vierestä.
 

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
Yhdessä vaiheessa kautta ajattelin tyhmästi ja itsekäästi että ehkä TPS voisi joskus vielä saada samanlaisen dynastian kun Tappara. Mutta joo. TPS on kyllä tehnyt selväksi että ei tule tapahtumaan. Käytän lottoa vertailukohtana... Mä uskon että todennäköisyys on saada 3 viikkoa putkeen lotossa 7 oikein kun että TPS voittaisi suomenmestaruuden


Kuinka väärässä sitä voikaan ihminen olla
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Niin, siis en edelleenkään näe että Tappara jotain väärin tekisi? Harmittaa vaan vaan että ns tunteeton peruspeli on se jolla mestaruudet voitetaan? Ja että tuollaisella rosterilla olevan joukkueen on järkevintä pelata tuolla tavalla?
Hei, kyllä me pienetkin joskus.... ja tunteella.. ja vahvalla tunteella. Eikä rosteri kaikkea kerro. Kyllä Kapanenkin vielä nostelee kannua, usko pois.
 

RL1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raumam Boja
Yhdessä vaiheessa kautta ajattelin tyhmästi ja itsekäästi että ehkä TPS voisi joskus vielä saada samanlaisen dynastian kun Tappara. Mutta joo. TPS on kyllä tehnyt selväksi että ei tule tapahtumaan. Käytän lottoa vertailukohtana... Mä uskon että todennäköisyys on saada 3 viikkoa putkeen lotossa 7 oikein kun että TPS voittaisi suomenmestaruuden
Se dynastia on ollut jo. Sen jälkeen ollut pelkkää alamäkeä. Johtuu kulttuurin puutteesta, huonosta johtamisesta ja ylimielisyydestä (johto, pelaajat, fanit). Pitää olla nöyrä. Tapparalla on varaa ollakin hieman ylimielinen, kun ovat kohta kuudetta kertaa peräkkäin finaalissa. Tepsiläisillä ei, kun eka kertaa 6 vuoteen välierissä?
 

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
Se dynastia on ollut jo. Sen jälkeen ollut pelkkää alamäkeä. Johtuu kulttuurin puutteesta, huonosta johtamisesta ja ylimielisyydestä (johto, pelaajat, fanit). Pitää olla nöyrä. Tapparalla on varaa ollakin hieman ylimielinen, kun ovat kohta kuudetta kertaa peräkkäin finaalissa. Tepsiläisillä ei, kun eka kertaa 6 vuoteen välierissä?

Nojoo. Oot oikeessa. Ja sori että olen sulle valittanut. Ottaa vaan niin paljon aivoon toi Tepsin touhu
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Annettu ja annettu. Minkäs teet, kun taso ja kunto ei riitä? Tappara ollut selvästi parempi kolmansissa erissä. Ja kovakuntoisempi. Kannattaako siellä peluuttaa puolikuntoisia pelaajia.
Noilla paikoilla ja hallinnalla pitäisi voittaa. Yvllä olisi pitänyt ratkoa mutta eipä kelvannut.

Tuo träppipaska on tehokasta vaikkakin halventaa jääkiekkoa.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jos/kun Tepsi häviää, nii lähteekö Tomi vai Kalle? Kallio haluaa varmasti päättää kotona uransa mestaruuteen, ja Kallella sopimus minne?
 

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Yhdessä vaiheessa kautta ajattelin tyhmästi ja itsekäästi että ehkä TPS voisi joskus vielä saada samanlaisen dynastian kun Tappara. Mutta joo. TPS on kyllä tehnyt selväksi että ei tule tapahtumaan. Käytän lottoa vertailukohtana... Mä uskon että todennäköisyys on saada 3 viikkoa putkeen lotossa 7 oikein kun että TPS voittaisi suomenmestaruuden


Kuinka väärässä sitä voikaan ihminen olla

Suhdanteet vaihtelee... ME hallittiin yhdessä suvereenisti 90-lukua! Elämä on aaltoliikettä, älä heitä kirvestä kaivoon, vielä se Tapparakin "konttaa", mikä siis tarkoittaa pronssimatseja, kesto menestyjä. Uskon vahvasti, että Tepsi palaa vielä "kukkulankunkuksi"!
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Hei, kyllä me pienetkin joskus.... ja tunteella.. ja vahvalla tunteella. Eikä rosteri kaikkea kerro. Kyllä Kapanenkin vielä nostelee kannua, usko pois.
Toivotaan :) itse en vaan pitänyt JYPistäkään Dufvan aikana, ei oikein sytytä pelitapa joka tappaa tunteen. Toki ymmärrän miksi Tappara sitä pelaa kun menestystä tulee.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Niin, siis en edelleenkään näe että Tappara jotain väärin tekisi? Harmittaa vaan vaan että ns tunteeton peruspeli on se jolla mestaruudet voitetaan? Ja että tuollaisella rosterilla olevan joukkueen on järkevintä pelata tuolla tavalla?
Kuulehan typsykkä, kyllä se on aikalailla se ja sama ja etenkin tässä vaiheessa kautta että miten ne pelit voitetaan, kunhan voitetaan. Kyllä ne mestaruuden voittaneet jengit on nojanneet aina tiukasti puolustukseen, Kärpätkin pelasi Marjamäen kausina vahvasti puolustuksen kautta ja sama homma oli Jalosen aikana.
 

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
On Tepsikin vissiin joskus jotain voittanut.

joo. Sillonku mää olin nuori. Mutku haluaisin kokea sen vielä keskiikäisenäkin. Tai viimeistään eläkkeellä: No ehkä mä yhtä Tepsin mestaruutta pääsen juhlimaan ennenkun oon eläkkeellä. Yritän nyt jostain kehittää huumoria tähän ketutukseen


No tuohon pelitapaan... Ainakin itse ajattelen että ihan sama millaisella pelillä TPS sen mestaruuden voittaa kunhan voittaa. Joo tiedän että nyt puhutaan Tapparasta mutta tiedätte varmaan pointin. Että ei se tapa vaan tulos :)
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
joo. Sillonku mää olin nuori. Mutku haluaisin kokea sen vielä keskiikäisenäkin. Tai viimeistään eläkkeellä: No ehkä mä yhtä Tepsin mestaruutta pääsen juhlimaan ennenkun oon eläkkeellä. Yritän nyt jostain kehittää huumoria tähän ketutukseen
Nuorena niistä sai enemmän irti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös