La 4.12.2021 Otteluseuranta (Liiga)

  • 35 421
  • 796

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Tärkein kysymys: paljonko Nokia-areenalla maksaa olut?
Vois junalla joskus puksuttaa juomaan yhden jos toisenkin ja samalla katselemaan pelin.
Riippuu varmaan siitä, että ottaako olutta, Karjalaa vai Lapin Kultaa.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Oho. Ilveksellä on gogo-tytöt. Noita ei monessa hallissa vissiin enää ole?
 

Edit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Frölunda
Mulla ei nyt lauantaina tähän aikaan aivokapasiteetti riitä tuon Kerhon matsin jäähysuman käsittelyyn, joku voinee auttaa? Tuon pitkän torikokouksen jälkeen, jatkuiko Kerhon yv 5-4? Eihän toi nyt ihan nappiin mennyt. Siellä taisi alunperinkin olla liian vähän tepsukoita boxissa vai mitä helvettiä siinä tapahtui?


07:07 HPK 2min
08:37 TPS 2min
08:52 TPS 2+2+10min
 

Sisäliitin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Hifk yllättävän paska kun ottaa huomioon Lukon junnu/mestisnipun joista niistäkin osa pelaa väärällä paikalla
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jaa, Repo on seuraava Lukon pelaaja sairaslistalla? Toivottavasti ei.
 

Fresh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tappara tehnyt nyt kuusi maalia putkeen Nokia Areenalla.
Tämän pelin jälkeen Ilveksellä 4 peliin 5 pinnaa sen jälkeen kun alettiin pelaamaan oikeita joukkueita vastaan. Se on heikko tahti eikä homma kyllä helpotu tulevina viikkoina.
 
Suosikkijoukkue
Tappara
Oho. Ilveksellä on gogo-tytöt. Noita ei monessa hallissa vissiin enää ole?

Mulle tuli tästä turvaton olo. Pitäisi olla gogo-henkilöt. Mä häpeän tätä maskuliinista hoki-kulttuuria.

Taikuri 4-0
 

HekeK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkojoukkue
Kovalla tasolla on Tapparan kamppailupelaaminen. Pystyykö joukkue pitämään tuo jatkossa? Jos pystyy, niin kova on.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös