La 3.2.2018 Otteluseuranta (Liiga)

  • 63 851
  • 980

Laitela

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja sen vaarallinen YV, Bratislavan taika
Nyt ei kyllä kenttäpelaajatkaan helpota Westerholmin pelaamista tippaakaan. Joko puolustuksen on toimittava paremmin, tai varmempi maalivahti epävarman puolustuksen taakse. Muuten voi tulla, noh, rumaa jälkeä vielä.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei saa ilves enää jäähyä. Kärkeä koukittiin ja ipan jätkä potki mailaa ässäpelaajaa kohti...

nyt sitten lopulta pakko antaa.

Ässät yv, kauden tärkein ylivoima.
 

Ralph

Jäsen
Nyt voisi torstain tapaan Paajanen raapaista 3-2-maalin vikalla kympilla ja kilpikonnaa.
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Uskomatonta kyllä, mutta nyt on pakko antaa tunnustusta Lahdelle ja Keräselle. Hyvää peliä tänään.

Ei mun mielestäni uskomatonta, vaan ihan odotettua. Kokeneet jyrät parantaa, kun pelien intensiteetti ja tärkeys kevättä kohti mentäessä nousee.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Melkonen paikkaus tuomareilta, tyhjästä kaivoivat tuon jäähyn ilvekselle.
 

Hirvonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tapparan touhu näyttikin jo hetken vähän liian hyvältä. Jukureiden tasoitus roikkuu ilmassa eikä Tappara pääse omista pois.
 

Jussizip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Porin Ässät, Chelsea FC
Saako nykyään puolustava joukkue potkia jäässä olevia mailoja miten haluaa? Ilveksen jätkät potki kahdesti mailaa Ässien pelaajaa päin ja toisella kerralla maila kaatoi Matushkinin kun luisteli maalin taakse.
 

TylerDG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Caps
Ässäläinen kaatu irtomailaan ja kansa vinkuu. Kelleköhän siitä olisi jäähy pitänyt antaa?

Mä en kyllä vingu, ei jaksais kiinnostaa ja tää peli ei tuomareihin kaadu, mutta ihan mielenkiinnosta: eikös ilves pelaaja lyönyt tuon mailan matushkinin jalkoihin? Nykysääntöjen mukaan tyyliin rankkari tms vai mitä se sääntökirja sanoo?

Mutta siis mulle ihan sama että siitä ei vihelletty ja varmaan oikein meni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös