La 26.10.2013 Ässät - Ilves

  • 13 346
  • 60
Suosikkijoukkue
Ilves, Edmonton
Ilveksen maalinteon laaduttomuus sekä surkeaa tuomarointia. Jännä miten kahteen peräkkäiseen peliin samojen jengien välillä saadaan pillipiiparien rooli noin isoksi. Eilen hyötyi kotijoukkue ja räikeästi.

Ilveksellä oli pari sellaista mestaa tehdä maali, että ei voi loppukädessä kuin itseään syytää. Vähän on kipsi päällä. Toivottavasti putki saadaan poikki tiistaina.
 

Myrvold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Se viimeinen veto muuten olisi kuulunut merkata maaliksi, osanotot vaan veikkaajille joiden lappu kosahti tämän tuomarivirheen takia.

Miksei tätä muuten tarkistettu videolta? Mielestäni kiekko oli ainakain ennen summeria jo verkoissa asti!
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Orlando

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Miksei tätä muuten tarkistettu videolta? Mielestäni kiekko oli ainakain ennen summeria jo verkoissa asti!

Mun käsittääkseni noita ei pysty tarkistamaan Suomessa videolta ainakaan kaikilla paikkakunnilla, kun ei tunneta noita kymmenesosia. Kai sen pelikellon pitäisi myös näkyä siinä ruudulla, josta maalia tarkastetaan.

Näin olen antanut itseni ymmärtää.
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Miksei tätä muuten tarkistettu videolta? Mielestäni kiekko oli ainakain ennen summeria jo verkoissa asti!
Samaa ihmeteltiin katsomossa. Huhtasen veto ainakin lähti ennen summeria. Ja summerihan ei kerro koko totuutta vaan tilanne olisi pitänyt tarkistaa videolta jossa näkyy oikea kellonaika. Selkeä tuomarivirhe jota varmasti kiroaa moni.
 

JonesJack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Blackhawks, Suomi lajista riippumatta
Ilveksen yyvee on aika ennalta arvattavaa. Nyt varsinkin Corson poissaollessa tossa ei ollu mitään järkee ja annetaan huolimattomia syöttöjä. Rauhallisuutta ja ja luovuutta pitäs saada lisää. En tajua mistä toi johtuu, et ipan yyvee on heikkoa vuodesta toiseen. Raipe pitäs saada eläkkeeltä kapellimestariks ylivoimille.

Toi Ässien ykkös yyvee on kyllä hienoo katteltavaa. Kiekko liikkuu hienosti Draganin toimesta. Vaikeetahan tota vastaan on puolustaa. Umilta pitäs melkeen kahen miehen voimin ottaa tila ja aika pois, mutta siinä tapauksessa sielä on muilla miehillä sitäkin enemmän tilaa. Takatolpalla/p-pisteellä on pikku-hakki vapaana maila pystyssä kokoajan (johtu kyllä osaks ipan heikosta aaveestä) ja muutenkin hagman hakee aktiivisesti vapaata paikkaa kentältä hienosti.
 

Kiikarit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Boston Bruins
Ilveksen yyvee on aika ennalta arvattavaa.

Tämä. Jo kiekon alueelletuonti oli kaavamaista. Jos kiekko alueelle saatiin, niin Ässien erittäin aktiivinen av-peli otti tilan heti pois eikä kuviota saatu pyörittää. Vertaa Ilveksen paikoillaan luutivaan av-neliöön josta heiteltiin syöttöjä läpi tämän tästä kun annettiin aikaa tähtäillä. Erikoistilannepeli on ainakin minun mielestäni Ipan suurin kompastuskivi tällä hetkellä.
 
Ehkä ylivoiman surkeuteen vaikuttaa ainakin se, että esim. viis-kolmoseen löytyy kapellimestariksi Turo Asplund. Tuskin olisi kovin monessa liigaseurassa sillä tontilla.
 

Naurava Sika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Sen kummemmin itse peliin puuttumatta, tahdon sanoa että eilinen Ässät-Ilves oli paras ja jännittävin ottelu minkä olen nähnyt puoleen vuoteen. Kerta kaikkiaan upea näytelmä.

Tervehdin ilolla Ilveksen menestystä ja toivon vilpittömästi että lento jatkuu kauden loppuun ja pidemmällekin. Toivottavasti saavat nuo taustahömöilynsä kuntoon ja Ilveksen ansaitsemalleen paikalle liigan kärkikahinoihin, Ässien seuraksi :)
 

Kiikarit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Boston Bruins
Ehkä ylivoiman surkeuteen vaikuttaa ainakin se, että esim. viis-kolmoseen löytyy kapellimestariksi Turo Asplund. Tuskin olisi kovin monessa liigaseurassa sillä tontilla.

Sama Asplund joka pussitti kaksi maalia perjantaina? Älä nyt oikeasti jaksa tota narinaa, kuulostat vanhalta ämmältä. Vastuu on tässä tapauksessa valmennuksen. Eihän Tuokkola ole edes kasannut erikoiskentällisiä kuin alivoimalle. Yv:llä usein jatkuu 1, 2, 3, 4 ketjuruletti kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kun olen Ipan yv:tä nyt aikani katsonut, niin kuviot vaikuttavat lähinnä pelaajien keskenään sopimilta. Perinteikästä menoa sillä saralla siis. Pelaajia on kuitenkin ihan turha mollata yrityksen puutteesta.
 

Mr Pond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Eihän Tuokkola ole edes kasannut erikoiskentällisiä kuin alivoimalle. Yv:llä usein jatkuu 1, 2, 3, 4 ketjuruletti kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kun olen Ipan yv:tä nyt aikani katsonut, niin kuviot vaikuttavat lähinnä pelaajien keskenään sopimilta. Perinteikästä menoa sillä saralla siis. Pelaajia on kuitenkin ihan turha mollata yrityksen puutteesta.

Paitsi, että Ilveksen ykkösylivoimahan on ollut viime aikoina Corso-Asplund-Sandell ja paikkeina Näppilä/Gysbers - Keränen. Seuraavana usein on päässyt kokeilemaan Rajalan ketju ja Kangasniemen ketju sitten jämäsekunneille. Toki nuo yv-kuviot on ennalta arvattavia ja lähinnä koitetaan pedata Keräselle viivaan suoraan syötöstä lämäripaikkaa, joka onkin useamman maalin tuottanut. Kuitenkin varsinkin näissä Ässät-peleissä jo kiekon alueelle tuonti tosiaan tuotti hyinkin suuria vaikeuksia. Myös Rajala on yv:llä tarjoillut ketjukavereilleen välillä hyviä paikkoja, mutta valitettavasti Jekimovsin ja Kantolan viimeistely on ollut pääosin heikkoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös