La 25.3.2017 Otteluseuranta (Liiga)

  • 87 853
  • 1 281

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Katotaan kuka nauraa ja kuka näkee tähtiä maanantaina, kun Joe niistää paskat pihalle kotiloorassa turun hihittelevistä tytöistä.

Ihan kiva tuota paljon mainostettua fyysisyyttä olisi kiva nähdä tuon huitomisen, pelin jälkeen tökkimisen, poikittaisten mailojen, sekä selkään ajojen jälkeen nähdä. Joko maanantaina?
 

Runtulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kiitos. Saisiko tämän saman analyysin myös venäjäksi?

Tekee hyvää sarjalle. Mielestäni TPS:n henkistä kanttia ns. kovan pelin suhteen ei ole vielä mitattu - kohta se mitattanee. Mikäli TPS ei provosoidu, on se vahvoilla menossa jatkoon tästä. Muuten kaikki on vielä auki.
 
Suosikkijoukkue
Tampereen TAPPARA
Tappara muutti taktiikkaa kesken kolmannen erän ja lopetti Lehtosen lämmittämisen...
 

cimoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jokipo, Canucks
Kyllä hpkn jätkilläkin tuo maila kainolassa aika syvällä pysyy.. ;)
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Kiitokset niin TPS- kuin HIFK-kannattajille tästä otteluseurannasta. Rapatessa roiskuu niin kaukalossa kuin sen ulkopuolella. En arvosta HIFK-pelaajien (Finley, Generous etunenässä) toimia sen enempää kuin Moision toimia viime keväänä. Kovuutta ja tunteita pitää olla, mutta jotain järkeä touhuun silti voi jättää.

Ja ennen kuin joku taas nassuttaa Taavitsaisesta niin voi jokainen itse käydä kokeilemassa paljonko se tuntuu kun hakataan komposiitilla ranteille jossa ei suojia ole. Voin melkein väittää, että saattaisi jopa suuri ja mahtava @tiki10 keräillä myös hetken itseään.
En mä usko. Mun ranteet on terästä.

Hyvää vääntöä saadaan vielä. Nauttikaa tää ilta. Niitä iltoja ei enää tämän jälkeen tule...
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Miksi Jokereiden kannattajat tulevat tänne neuvomaan kesälomaltaan? Putin-liigassa ne ilmeisesti pyörivät.
 

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
Vittu taas, kolme kertaa samassa vaihdossa ei saada ratkaisevaa syöttöä viivan yli.
 

Ralph

Jäsen
Olisi nätti 2-1-hyökkäys syntynyt Kerholle, mutta käsisyöttö, perkele. Toki selvä tilanne, mutta perkele silti.
 

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
Ei toi Kemiläisen pelaaminen kyllä vakuuta nyt yhtään.
 

k0l1kk0

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Oli kyllä niiin selvä koukku taas mut tuomarit jatkaa samaa paskaa...
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
On tasainen sarja tää Tampereen sarja. Eikä se johdu siitä, että Tappara olisi huono, vaan siitä että myös Ilves on hyvä.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Tylsä peli Tampereella, onko Jyväskylässä parempi meininki?
 

Pordinard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buffalo Sabres
Harmittaako? =)

Vittu sullakin on surullinen elämä kun täytyy lauantai-iltaansa viettää internetissä ilkkumassa ihmisille jotka sydän vereslihalla seuraa jenginsä matsia saatanan vitun pelle täällä on tunteet pinnassa itse kullakin ja sä ulkopuolelta vittuilet, nolo jätkä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös