La 25.3.2017 Otteluseuranta (Liiga)

  • 87 758
  • 1 281

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Perse
 

Mace1970

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kiekko-Vantaa (Sympatiat Pelsuille)
On kyllä käsittämätöntä miten vähän palstaveli @thnninen voi antaa tänne keskusteluun.
Siistiä peliä ollut tämä kolmas erä, jopa Finleyltä.
 

Raymond Pearl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Laakso ei aja Hrachovinan päälle, vaan väistää. Mahdollisuus olisi ollut kolata vastustajan veskari pakin avustuksella, jota tässä sarjassa on Tappara harrastanut. #herrasmiespelaaja
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Ei kyllä tarvitse yllättyä, ettei IFK:n kolmos- ja nelosketjut saa mitään aikaan, kun laitahyökkääjinä on pehmeäkätisiä taitureita Kantolan Kain, Luttisen Artun, Tammisen Henrin ja Petrellin Lennun muodossa.
 

TheRikza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho, Florida Panthers
Marjoja Larmille.
 

Satunnainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tulkittiinko se Vuodin roiskaisu laukaukseksi kohti maalia? Muuta syytä tahallisen paitsion tuomiolle en näe. No, onhan se kiva, että edes joskus tuomitaan paitsio tahalliseksi, mutta näkisin niitä vihellyksiä mieluummin aivan muista tilanteista kuin näistä.
 

thnninen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon jääkiekkojoukkue, millä nimellä milloinkin
No nämä espoolaiset haihattelijathan ovat aina eläneet elämäänsä HIFK:n kautta peilaten. Kun oma seura poistuu kartalta niin ei siinä taida elämään paljoa muuta sisältöä HIFK:n lisäksi enää jäädä.

On teillä suuret luulot itsestänne. Mä katson tepsin peliä, IFK vaan sattuu olemaan vastassa.
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Vähän parempaa mutta ei toi vieläkään oikein osu. Koitatko vielä? Mainitse vaikka Valavuoren homokommentit ja Summasen pedofiilihuutelut. Ja Jussin rahat.
Ei tarvetta. Ei mulla mitään noita vastaan ole. Tai no Valavuori nyt on pelle, mut en nyt jaksa siihen keskittyä.

Miten sulla riittää energia tähän? Ei mua voisi kiinnostaa lainkaan muitten pelit kun HIFKn joka on oma suosikkijoukkue.

Katos. Saatiin maali!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös