La 25.2.2017 Otteluseuranta (Liiga)

  • 42 031
  • 565

Kapinalätkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kotkat, Tähdet, Saarelaiset ja Pantterit (UK+US)
Mua ei voi mikään siepata niin paljon kuin nämä niin sanotut 'päätuomarit' tällä kaudella. Enkä puhu nyt vain peleistä joita Sport on pelannut. Välillä ei mitään tolkkua, ja sitten välillä on erittäin hyvää ja reilua viheltämistä.

Sitten tähän Kankaanperän suihkukomennukseen. Täysin puhdas taklaus. Mutta ehkä se kakkonen siitä sitten olisi ollut siedettävä tuomio kun kerran viheltää pitää. Mutta mitä kettua se päädumari siitä tuomiosta linjurien kanssa keskustelee?!! Ammattitaidottomuutta jos mikä.

Hohhoijaa.

No, jospa Sport heräis ja kaivais itsensä tästä voittoon.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Totta, mutta kyllä jäähy pitäisi tulla teosta, eikä seurauksesta. Nyt jos Tallberg olisi vain noussut ylös ja jatkanut peliä, ei jäähyä olisi tullut. Mutta kun hetken tekee kuolemaa, niin ylivoimaa pukkaa ja kaveri itse kentälle heti.
Näinhän se on. En arvosta noita "kuolemia", mutta niitä osataan jokaisessa joukkueessa viljellä. Onneksi ei kostautunut.
 

MENTALSPORT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Tuomarit vs sport 2-0 ekan erän jälkeen... karri kiven huorat hyppii kentällä jatkuvasti... tampereella vissiin arvostetaan kovasti tota makoilua ja filmaamista
 

Nicotsein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Pittsburgh Penguins (Geno <3)
Onneks D'amigo jatkoi Peliä, mä aluks katoin että se kuoli!?
 

Pika1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mua ei voi mikään siepata niin paljon kuin nämä niin sanotut 'päätuomarit' tällä kaudella. Enkä puhu nyt vain peleistä joita Sport on pelannut. Välillä ei mitään tolkkua, ja sitten välillä on erittäin hyvää ja reilua viheltämistä.

Sitten tähän Kankaanperän suihkukomennukseen. Täysin puhdas taklaus. Mutta ehkä se kakkonen siitä sitten olisi ollut siedettävä tuomio kun kerran viheltää pitää. Mutta mitä kettua se päädumari siitä tuomiosta linjurien kanssa keskustelee?!! Ammattitaidottomuutta jos mikä.

Hohhoijaa.

No, jospa Sport heräis ja kaivais itsensä tästä voittoon.
Luulis että enemmän sieppais kun Sport oli koko erän täysin jyrän alla.
Ja kyllähän tuo nyt naamaan taklasi. Mikä on kielletty koska naama sijaitsee päässä.
 

Imagined

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jesse Puljujärvi, Jari Viuhkola, Kärpät
Tuo Kärpät ei ole missään vaiheessa hitsautunut yhteen. Niin lapsen tasolla on henkinen kestävyys.
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Eipä tuu JYP tuolla pelillä voittoa kairaamaan tänään. Tepsi pelaa hyvää ja vauhdikasta syöttelypeliä tänään.
 

keskipohja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Spårt joka ei vielä ole olemassakaan.
Luulis että enemmän sieppais kun Sport oli koko erän täysin jyrän alla.
Ja kyllähän tuo nyt naamaan taklasi. Mikä on kielletty koska naama sijaitsee päässä.
Jaa,mistähän johtuisi tuo "jyrän alla" oleminen,keksisitkö mitään selitystä...ai niin....väärä ulosajo...kyllähän se 5 min alivoimalla puuduttaa kenet vain.

Odotan mielenkiinnolla toista erää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös