La 23.3.2019 Otteluseuranta (Liiga)

  • 102 069
  • 1 439

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Paaajanwenn TM!
4-2
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Jes, mahtavasti pelattu tuo tyhjä maali Tepsiltä. Kulmaan, kiekonmenetys ja omissa soi.
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Onhan tää jo aika kultaa :D

Kirjoitatko ihan oikeasti tosissaan näitä?
Harmi ettet itse näe:).

0-1 maalissa ilveksen selkäranka naks naks, kiitos tuomarin joka avusti sen verran ettei viheltänyt rikettä. Ja sitten eilinen.

En itse usko enkä uskonut että Ilves jatkoon pääsisi mutta tuo miten kärpät hyötyy tuomareista tässä sarjassa, on aika rajua
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
0-1 maalissa ilveksen selkäranka naks naks, kiitos tuomarin joka avusti sen verran ettei viheltänyt rikettä. Ja sitten eilinen.

En itse usko enkä uskonut että Ilves jatkoon pääsisi mutta tuo miten kärpät hyötyy tuomareista tässä sarjassa, on aika rajua
Melkoisen heikko on selkäranka, jos maalin tappioasemasta menee poikki.
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Jälleen on maa paskoja dumareita täynnä. Aika itkua joka paikkakunnalla. Muistaakseni joku on täällä joskus väittänyt porilaisia pahimmiksi itkijöiksi? Hemmetin mukavaa, että jengi ottaa nyt kunnolla roolia kun Porin kiekkoskene odottelee jo rantakelejä.
 

Bonsai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS + länsirannikon muut joukkueet
Komeat oli Kallen piirtämät tussikiemurat...........enää kaksi peliä ja sitten Kalle takaisin Epsanjaan treenaamaan huippukiekkoa.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Jaha. Joku vitun Kakko 4-3 Rinkelinmäellä.

Perseen perse.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös