La 21.3 2009 Lukko-Ässät (3. playout-ottelu)

  • 6 608
  • 28

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Hävetkää kaikki Ässien kannattajat. Pelissä oli noin 10 Ässien väriä tunnustavaa ihmistä. Jopa pataljoonan jäsenet jättivät pelipaidat kotiin. Hyi. Koko Pori on täynnä glory hunttereita. Vitun pellet.

Peli oli paskaa mutta niin oli kaikki muukin. Tuomarit eivät epäonnistuneet niin pahasti kuitenkaan. Alpo vaan on huono.

Koko kausihan tässä on itse kukin kannattanut Ässiä väärin. Fanien vika, Penan vika, Alpon vika, liian vähän kausikortteja per naama jne...

Pelistä en nähnyt kuin koosteen, mutta kiinnitin huomiota siihen, että Ässien maalit olivat suht. tehtyjä, ja Lukon ainoa nyt varsinainen hoover-esitys. Peli on saattanut toki olla kuraa, mutta tämä vain kiinnitti huomiota. Tosin Ässien parista maalista (Sillanpää ja Sammalkangas) on sanottava, että pakkeja ei ollut aivan iholla estämässä aikeita, ja samoin Rasmussenin läpiajo oli komea merkkausvirhe.

Mutta sitä jääkiekko on, välillä pomppii, välillä ei. Ässät saattaa hyvinkin vielä joutua karsintoihin, mutta onpa ainakin maaleja tehty taas pienen tauon jälkeen.
 
Viimeksi muokattu:

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Hävetkää kaikki Ässien kannattajat. Pelissä oli noin 10 Ässien väriä tunnustavaa ihmistä. Jopa pataljoonan jäsenet jättivät pelipaidat kotiin. Hyi. Koko Pori on täynnä glory hunttereita. Vitun pellet.

Just, mielenkiintoista olisi kuulla omat odotuksesi tällä saralla? Ei kyllä ihmetytä yhtään jos ei porukkaa nappaa, kun ei tunnu nappaavan pelaajiakaan. Ehkä mäkin olen pelle kun en ollut paikalla fanipaita, pipo ja huivi päällä heiluttelemassa patalippua. Niillä kahdella aikaisemmalla 0-1 nysväilyllä ja huikealla Tappara-sarjalla ei tietenkään ole mitään vaikutusta katsojiin.
 

Nikke84

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Manchester United, Three Lions
Surkeeahan tuo peli oli varsinkin Lukolta. Voi vain ihmetellä vain millä tavoin ne 2 voittoa ovat tulleet, kun eilinen esitys oli surkeinta mitä olen koko kauden aikana nähnyt. Varmaan sellaiset 5 hyvää maalipaikkaa yhteensä koko ottelussa. Muutamat pelaajat kuten Haataja ja Laitinen suorastaan loistivat surkeudellaan..
 

Karajan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Surkeeahan tuo peli oli varsinkin Lukolta. Voi vain ihmetellä vain millä tavoin ne 2 voittoa ovat tulleet, kun eilinen esitys oli surkeinta mitä olen koko kauden aikana nähnyt. Varmaan sellaiset 5 hyvää maalipaikkaa yhteensä koko ottelussa. Muutamat pelaajat kuten Haataja ja Laitinen suorastaan loistivat surkeudellaan..
Joo kyllä meinas itku tulla kun sitä räpellystä tsiikas. Luulin jo nähneeni pohjanoteerauksen ylivoimapelin surkeudesta mutta eilinen oli surkuhupaisin esitys ikinä!! Jostain syystä Lukon peli parani kolmannen erän puolivälissä, lieneekö se syy ollut Ässien vetäytyminen kuoreensa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös