La 21.11.2015 Otteluseuranta (Liiga)

  • 35 021
  • 480

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Just kun mä menin sauhuille... No hyvä näin, repaleinen Ässät taistelee.
 

Ralph

Jäsen
Tuomarilla kesti hetki tajuta, että HPK tahtoo ottaa aikalisän. Pitkä puolustusvaihto, pari kovaa blokkia ja pitkä kiekko. Jopa Pasi Arvonen tajusi ottaa tuossa tilanteessa aikalisän.
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eipä juuri mitään. Helvetin tylsä peli ilman taklauksia ja tötinöitä. 0-3 johtoasemassa ei enää huvita pelata, joten loppuisi jo.

Analyysi ei ollut yllätys. Yllätyin vaan kun 0-3 olikin 2-3, kun päivitin tilannetta.
 

Ralph

Jäsen
Eetu Laurikaisen kypäräkin lentelee päästä näiden torjuntojen edessä. Jännästi irtosi päästä, osuiko siihen kiekko vai oman pakin kyynärpää?
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Mattila ottaa aikalisän, erittäin hyvä veto tähän kohtaan. KooKoo oli aivan jaloissa viime minuutit.
 

Ralph

Jäsen
Antti Miettinen ei onnistu keskialueelta heittämään kiekkoa häkkiin vaan laukoo tolppaan. Ja perään Kerholla kuusi miestä kentälle ja ylivoima Sportille. Kiire on Sportilla.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Sulla on paremmat savut. Mun savutauon aikana Lukko teki. Pakko raitistua ottelun loppuun asti.
Kyllä mäkin vitun huusin, kun luin täältä maalista. Mun tuurilla aina näin. Mutta hyvä vaan.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Ei ollut Mattilan aikalisästä hyötyä, pyöritys jatkuu ja nyt KooKoo alivoimalle.
 

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Heh, Kuopion matsin selostaja pohtii ketäköhän HIFK laittaa kentälle pitkän jälkeiseen aloitukseen...ei taida olla hirveesti vaihtoehtoja :)
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Huh, ei pojat kussu! Jännäks meni.
Ja ensi pelissä kultakypärä löytyy Partasen päästä, ansaitusti!
 

Justice

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cowboys, Man Utd, Devils, Jazz
IFK:lla on ihan liian hyvä ymmärrys draamankaaren suhteen mun pumpulle. Pointsit Stadiin 2-3 voitolla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös