La 21.10.2017 Otteluseuranta (Liiga)

  • 49 242
  • 667

Esteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️
En muista edellstä kertaa, että Aho olisi käskyttänyt viivelähdöt. Kontrollin kautta... Toimi ekassa erässä ihan hyvin.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Eihän tosta paskasta voi kukaan maksaa, en ihmettele vaikka katsomot on tyhjiä, tuomarit onnistuu yhden kymmenestä ja loput aivan saatanan kujalla

Miksi sä täällä tuota 2 tuntia itket? Ala kiekkotuomariksi, sillähän taso on ratkaistu.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Hyvä että toinen voittoputki sentään jatkuu!
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ensimmäisessä erässä meni 12 sekuntia ennen kuin Ässät rakensi ensimmäisen paikan. Nyt meni 13 sekuntia.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Tuo ei ollut käsisyöttö koska JYP pelaaja otti kiekon itselleen jäähän ja syötti sen Immoselle.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Tuon kaverin viestit otteluseurantaketjuissa on aina pelkkää tuomareista vinkumista, hirveillä värilaseilla vetelee myös.
Ainoa jonka olen tällä palstalla blokannut ja olen onnellinen kun en sen ulinoita enää nää.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Suvereeni esitys Jukureilta, ei ollu ees liki pistemenetys tänään


...
not. No lopun sentään kesti vaikka Kerhoa vastaan helvetin pahoja muistoja tuosta. Ja kai se oli aikakin saada voitto, edellisestä kolmen pisteen voitosta tasan 3 viikkoa ja vierasvoitto viimeksi kuukausi sitten Nordikselta.
 

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Varsin aiheutettua avautumista, sen verran törkeä oikeusmurha kyseessä.

Nimeomaan. Pääset ylivoimalle ja tuomarit ruuvailee maalin paikalleen sillä välin päin persettä. Teet ylivoimalla maalin 1 minuutti ja 43 sekuntia myöhemmin ja maali hylätään tämän vuoksi. No maali hylätään, yv:tä 17 sekuntia jäljellä ja peli jatkuu siitä
 
Viimeksi muokattu:

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Haistakaa tuomarit ja liiga pitkä paska. Hyvin varastettu piste / pisteet Kerholta. Säälittävää.
 

k0l1kk0

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mäenpää sivuun seuraavaan peliin ja Honka tilalle. Flegu poppareille.
 

H P K

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Onks sul pieni kikkeli? Miten jaksat itkeä noin paljon yhden matsin aikana. Ei se nyt niin justiinsa ole tässä paskassa liigassa.
Se on ihan sama vaikka olis pienikin, mutta tämä jääkiekon liiga on niin syvällä tällä hetkellä tuomaritoimintansa kanssa katsoo mitä peliä tahansa, että en ihmettele kyllä jos ei tänne enää saada kunnon pelaajiakaan
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Kiitos tuomarit. Järkyttävä oikeusmurha, siis järkyttävä. Vittu enää kiinnosta mikään, mä ainakin lopetan näiden saatanan puuhastelijakeskosten puuhasarjan katselun. Voi helvetin apinat.
 

Lätkäjope

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Armia #10, Matushkin #43
Ainoa jonka olen tällä palstalla blokannut ja olen onnellinen kun en sen ulinoita enää nää.

Haha, sama homma täällä. Toki ei ole ainoa, joten ei mitään hajua kuka tämä on. Kaikki voi päätellä syyn, miksi mies on blokissa useimmilla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös