La 21.1.2012 Jukurit - Jokipojat

  • 16 269
  • 106

Afan

Jäsen
Antti Aarnion taklaus on kutakuinkin malliesimerkki siitä, miten taklataan kovaa mutta täydellisen puhtaasti. Ranta on vähän kyyryssä ja voisi käydä pahemminkin, mutta taklauksessa ei ole minkäänlaista hyppyä, se tulee edestäpäin ja kädet pysyvät alhaalla, niin ei mitään pahempaa päässyt käymäänkään.

Pidän täysin käsittämättömänä, mikäli Jääkiekkoliitto ei hyllytä Petri Lindqvistiä ja Marko Vepsäläistä pariksi viikoksi. On häpeällistä koko lajia kohtaa, että noin upeasta suorituksesta rangaistaan suihkukomennuksella ja ratkaistaan samalla ottelu.
 

John Lidgett

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Vilmos Gallo
Maalikooste ja Pikkaraisen avautuminen löytyy täältä, jos joku sinne ei vielä ole itseään klikkaillut. Mikkelin Jukurit - Videokoosteet

:D

Mua olis kyllä tossa tilanteessa pelottanut olla Haapakosken tai tuon haastattelijan paikalla. Yksikin väärä sana...

Huikeaa tekstiä! Kyllä me Kouvolassa ollaan onnekkaita, kun meitä noin räikeästi suositaan tuomarien osalta! Ei siinä, kyllä tuo kaksikko Vepsäläinen&Lindqvist on ihan perseestä ollut melkein joka pelissä, jonka olen nähnyt.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
:D

Mua olis kyllä tossa tilanteessa pelottanut olla Haapakosken tai tuon haastattelijan paikalla. Yksikin väärä sana...

Huikeaa tekstiä! Kyllä me Kouvolassa ollaan onnekkaita, kun meitä noin räikeästi suositaan tuomarien osalta! Ei siinä, kyllä tuo kaksikko Vepsäläinen&Lindqvist on ihan perseestä ollut melkein joka pelissä, jonka olen nähnyt.

Joo kyllä sitä Pikeä pikkasen tuntui kismittävän, siinä kun ois menny vielä innokas toimittaja kyselemään että "Noh, miltäs nyt tuntuu? :) " :D

Mikkelissä ollu (ainakin oman muistin mukaan) yleensä tehoduo Lindqvist ja Luoma-Aho, ketkä osaavat yhteispelissä sabotoida kyllä pelin kuin pelin. Vepsäläinen pystyy siihen itsekkin ja hän saakin aika usein iloiset tervehdykset jo ennen pelin alkua (riippumatta tuomariparista). Tais olla Peliitat -matsissa toissalauantaina kun kävi vilkuttamassa 1. erätauon päättyessä fanikatsomolle kun luisteli muiden dumarien kanssa kentän ympäri :D
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Noni, oiskohan tää matsi viimein paketissa kun Pikellekkin mätkäisty ny sanktiot:
Jukureiden päävalmentaja Jarno Pikkarainen on saanut yhden ottelun toimitsijakiellon 21. tammikuuta pelatun Jukurit - Jokipojat ottelun jälkeisistä lehdistötilaisuuden lausunnoista. Pikkarainen kärsii toimitsijakieltonsa keskiviikon Jukurit-SaPKo pelissä. Lisäksi Jukureille on tuomittu tapahtumasta 500 € sakkoa.

(Lainaus suoraan Jukurien kotisivulta, ei ole vielä ainakaan uutisissa)
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit

Olisiko näillä vaikutusta (lainaus stairoxin linkittämästä jutusta): Toimintakieltopäätöksessä todettiin Tammisen palaavan jatkuvasti edellisten otteluiden tapahtumiin ja väittävän niissä tapahtuneita asioita sääntöjen vastaisiksi.

Tamminen sai aikaisemmin tällä kaudella vakavan varoituksen epäurheilijamaisesta käytöksestä. Tammisella on oikeus valittaa Jääkiekkoliiton päätöksestä.


Luulen, että olisi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös