Vituttaa katsoa kyllä. Naapuri on valtavasti parempi jääkiekkojoukkue.
Voidaan ottaa tästä jokin veto? Jos Suomella ei ole mitään palaa, niin se häviää ainakin viidellä maalilla. Eli minä väitän Suomen maalieron olevan pahimmillaan -5, sinä sitä huonompi. Onko meillä veto?Suomella ei tule huomisessa pronssipelissäkään olemaan mitään palaa.
Kannattaa laittaa jo korkki kiinni.Teloisivat nyt pari homopoikaa, jos loppuhetkillä ei olla enää mukana.
Nyt siellä ei ole Iljan kaltaisia yksinyrittäjiäkään mukana, niin ei saa Suomi siltäkään osin apuja.Sikäli jos Venäjää kiinnostaa, niin ei ole. Ei sitten minkäänlaista.
Ja nehän onkin kirjoitettu ihan tosimielellä? Eikä vaan "hassutteluina", jossa ivataan niitä juntteja, jotka näin oikeasti ajattelevat?Hauskoja nämä "ruotsalaiset on homoja" -kommentit. Haisee niin vahva elämäm koulu.
Olin juuri kirjoittamassa samaa mutta teit sen puolestani. Kiitos siis tästä.Hauskoja nämä "ruotsalaiset on homoja" -kommentit. Haisee niin vahva elämäm koulu.
Venäjä. Muut on sivistysmaita.Mikä näistä ei kuulu joukkoon? Kanada, Ruotsi, Venäjä ja Suomi?
Helpotetaan vähän Kanadalle.Kannattaa laittaa jo korkki kiinni.
Filppula on ikävä kyllä ollut turnauksen suurin pettymys. Jatkuvasti kiekon menetyksiä, turhia jäähyjä, huonoja ratkaisuja kiekon kanssa, aloitushäviöitä.Mitä vittua Filppulakin oikein tekee? Kerrankin kun saadan kiekko omissa haltuun niin lyö vaan kulmaan.. Vittu mitä paskaa.
Itse olen sita mielta etta Sateri on tehnyt mita voinut, Nelja maskimiesta joista kaksi omia, pakkien puppelointia. Vaikka vaihdettaisiin maalivahteja tilanne olisi maksimissaan yhden maalin verran parempiSäteri pitää toiveita elossa.
Toivottavasti ei.